Recensie Kyara, Private Girls, Wommelgem 4,91 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Laatst is langs geweest had nog een gaatje van en half uur. Een herhaling komt er nog van . Enkel min puntje had toch graag 30 minuten gekregen maar stond na 20 minuten terug op
Laatst is langs geweest had nog een gaatje van en half uur. Een herhaling komt er nog van . Enkel min puntje had toch graag 30 minuten gekregen maar stond na 20 minuten terug op straat.
Ik kan niet anders zeggen dan , had me op de moment zelf er iets over gezegd … grtjs
 
Vandaag langs geweest bij Private Girls in Wommelgem voor een 1st afspraak met Kyara.
Hemel! Wat is ze een mooie vrouw! Subjectief natuurlijk, maar ik was echt onder de indruk van die vrouwelijke rondingen! Alles wat een man maar kan wensen!

Op de kamer meteen samen douchen... en de toon is meteen gezet. Haar borsten zijn wel degelijk bijgewerkt... maar héél mooi. Voelen ongewoon zacht aan en met heerlijke tepels... net waar ik een zwak voor heb! Heb me dus uitgebreid vermaakt met die borsten. Verder heeft ze ook een zeer fraaie ranke hals... waar je haar subtiel mag kussen. Heerlijk! En wat heeft die dame een heerlijk zachte huid... m'n handen waren overal tegelijk!

Kyara pijpt ook erg lekker! (pzc) zozeer zelfs dat ik meteen m'n 'armour-up' erbij haalde. Kon ze ook lekker met haar tong -én haar nagels- over m'n ballen gaan. OMG! Wat stond ik hard!

Dan condoom erom en Kyara 'on top'. Man! Wat een fraai zicht om die borsten op-en-neer te zien wiegen op het ritme van haar heupbewegingen. Lekker! Dan ik bovenop, in een heerlijk ritme lekker stoten, waarbij ze -op mijn vraag- m'n tepels stimuleert... met haar nagels... maar ook lekker bijten! En dan, terwijl zij met haar duimen m'n tepels blijft stimuleren terwijl ik haar in een lekker ritme neuk wisselen we bij elke beweging met het puntje van onze tong een korte tongkus. OMG! Zo lekker!

Uiteindelijk, na nog heel wat standjes... en nog een lekkere pijpbeurt... heerlijk diep in haar klaargekomen. OMG! Wat kan een man nog meer wensen?

Dus... ik vrees dat ik hierbij de reeks 'mannen-die-lofzang-afsteken-over-Kyara' zal vervoegen! Haha!
Vandaag langs geweest bij Private Girls in Wommelgem voor een 1st afspraak met Kyara.
Hemel! Wat is ze een mooie vrouw! Subjectief natuurlijk, maar ik was echt onder de indruk van die vrouwelijke rondingen! Alles wat een man maar kan wensen!

Op de kamer meteen samen douchen... en de toon is meteen gezet. Haar borsten zijn wel degelijk bijgewerkt... maar héél mooi. Voelen ongewoon zacht aan en met heerlijke tepels... net waar ik een zwak voor heb! Heb me dus uitgebreid vermaakt met die borsten. Verder heeft ze ook een zeer fraaie ranke hals... waar je haar subtiel mag kussen. Heerlijk! En wat heeft die dame een heerlijk zachte huid... m'n handen waren overal tegelijk!

Kyara pijpt ook erg lekker! (pzc) zozeer zelfs dat ik meteen m'n 'armour-up' erbij haalde. Kon ze ook lekker met haar tong -én haar nagels- over m'n ballen gaan. OMG! Wat stond ik hard!

Dan condoom erom en Kyara 'on top'. Man! Wat een fraai zicht om die borsten op-en-neer te zien wiegen op het ritme van haar heupbewegingen. Lekker! Dan ik bovenop, in een heerlijk ritme lekker stoten, waarbij ze -op mijn vraag- m'n tepels stimuleert... met haar nagels... maar ook lekker bijten! En dan, terwijl zij met haar duimen m'n tepels blijft stimuleren terwijl ik haar in een lekker ritme neuk wisselen we bij elke beweging met het puntje van onze tong een korte tongkus. OMG! Zo lekker!

Uiteindelijk, na nog heel wat standjes... en nog een lekkere pijpbeurt... heerlijk diep in haar klaargekomen. OMG! Wat kan een man nog meer wensen?

Dus... ik vrees dat ik hierbij de reeks 'mannen-die-lofzang-afsteken-over-Kyara' zal vervoegen! Haha!
Bedankt voor de mooie stiletto's , de pralines en de ketting voor men boobies , en voor de leuke tijd samen natuurlijk ☺️😘
 

Bijlagen

  • 983F162F-28F2-45E2-83EE-7238E5F38EFE.png
    983F162F-28F2-45E2-83EE-7238E5F38EFE.png
    270,4 KB · Weergaven: 74
  • AD84F07A-465B-4A63-A099-37733A5EEFEB.jpeg
    AD84F07A-465B-4A63-A099-37733A5EEFEB.jpeg
    77,7 KB · Weergaven: 75
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kyara-zaterdag-9u-16u-xxx.html
Totale kosten (in euro)
320
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
24 december... alvast een kerst om niet snel te vergeten! Wat heb ik weer een heerlijke tijd mogen beleven met Kyara!

Kerst is natuurlijk ook een tijd van cadeautjes... en daar ik had vernomen dat Kyara nog geen 'killer' stiletto's had... Man! Was dat een succes! Mooie 'high heels'... voor een mooie vrouw! Wat je allemaal kan doen met stiletto's... Haha!
Haar verder ook een tepelkettinkje cadeau gedaan. Nou, ze heeft er alvast wél de borsten voor he! Staat haar geweldig! Prachtig mooi! (en, ja, jongens... nu maar hopen dat ze die ook nog eens een keertje zal posten op haar Redlights profiel he...)

Nogmaals bedankt voor een héél leuke middag Kyara! En tot binnenkort! 😘
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/zwoele-kyara-nieuw-zara.html
Totale kosten (in euro)
320
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen maandag mij nog eens begeven naar deze prachtige topdame. Aan de deur werd door de dame opgedaan. Mooi vergezeld naar de kamer, na afhandeling van financiële aspect even klinken met een glaasje. Al gelijk begonnen met innige kus 💋
Dan aan haar een cadeautje gegeven.
Wat ze zeer aangenaam vindt. Na wat praten over koetjes en kalfjes samen onder de douche om dan aan het heerlijk spel te beginnen. Deze date was zeer aangenaam en intens. Mocht ik meer sterren kunnen geven dan doe ik dat met veel plezier want deze dame verdiend dit zeker en vast. Maak er een mooi einde jaar van lieverd. En zeker voor je op vakantie vertrekt kom ik graag nog een keertje terug om te klinken op 2023. Dank je wel voor alles lieve Kyara
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen maandag mij nog eens begeven naar deze prachtige topdame. Aan de deur werd door de dame opgedaan. Mooi vergezeld naar de kamer, na afhandeling van financiële aspect even klinken met een glaasje. Al gelijk begonnen met innige kus 💋
Dan aan haar een cadeautje gegeven.
Wat ze zeer aangenaam vindt. Na wat praten over koetjes en kalfjes samen onder de douche om dan aan het heerlijk spel te beginnen. Deze date was zeer aangenaam en intens. Mocht meer sterren kunnen geven dan doe ik dat met veel plezier want deze dame verdiend dit zeker en vast. Maak er een mooi einde jaar van lieverd. En zeker voor je op vakantie vertrekt kom ik graag nog een keertje terug om te klinken op 2023. Dank je wel voor alles lieve Kyara
Bedankt voor alles … en maak jij er zeker en vast ook een mooi einde jaar van !!! En omg kan niet wachten voor quality time met de dochter in dubai 🤩 kijk er al naar uit je weer te zien … knuf & kus kyara 😘
 
Heb het geluk gehad om deze heel mooie vrouw te mogen bezoeken.
Dit is de beste vrouw die mij een zalig moment heeft laten beleven.
Ik kan daar niks negatief over zeggen en wat een prachtig lichaam.
Echt een topvrouw .
Mocht ze een partner hebben die mens zou toch in de 7de hemel moeten zijn.
 
Heb het geluk gehad om deze heel mooie vrouw te mogen bezoeken.
Dit is de beste vrouw die mij een zalig moment heeft laten beleven.
Ik kan daar niks negatief over zeggen en wat een prachtig lichaam.
Echt een topvrouw .
Mocht ze een partner hebben die mens zou toch in de 7de hemel moeten zijn.
En met jou 'naam' zat je daar dus ook wel goed! Haha!
 
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Afscheid genomen van 2022 in stijl... in het heerlijke gezelschap van de mooie Kyara... én met champagne Vranken Demoiselle. 🍾
Voor de gelegenheid had ik haar gevraagd in strakke bluejeans te verschijnen... en OMG 'Baby makes a blue jeans talk!' En... met daaronder die sexy zwarte string. Ja! Toen kon het natuurlijk helemaal niet meer stuk!

Pop! De champagne vloeide rijkelijk... en het feestje kon beginnen! Wat heb ik weer m'n hartje kunnen ophalen! Lusten & driften. Plezier en genot. Kyara weet écht hoe ze mannen moet verwennen! En ze heeft ook een lekker 'stout' kantje. Deze jongen heeft het geweten! OMG! Een 'privé eindejaarsfeestje' om niet snel te vergeten... Dank je wel lieve Kyara!

Beste Wensen voor het nieuwe jaar... en alvast een leuke vakantie gewenst!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
240
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdagavond mijn eerst bezoekje gebracht aan Kyara. Wat een parel !
 
Terug
Bovenaan Onderaan