Recensie Kyara, Private Girls, Wommelgem 4,91 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag Kyara opnieuw bezocht. Man! Wat zag ze er weer stralend uit!
En... wat was het weer feest in bed! OMG! Wat een vrouw! Die passie en die inzet. Daar kunnen andere 'toppers' inderdaad nog wat van leren...

Ze weet intussen natuurlijk ook precies hoe ze me helemaal 'gek' maakt van verlangen... Grrrrrrr! Ik geef me helemaal. Lusten & driften! Dit is erotisch spel van het allerhoogste niveau! OMG!
Bedankt Kyara voor een geweldige namiddag!
Idd het was top !!! Graag gedaan alvast ! 😘
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kyara-vrijdag-9-22-u-xxx.html
Totale kosten (in euro)
320€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer een fijne date gehad met deze topper. Kyara dank je wel voor deze mooie tijd en doe zo verder
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Voetfetish
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kyara-vrijdag-9-22-u-xxx.html
Totale kosten (in euro)
320€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag nog eens bij mijn toppertje dichtbij huis bezocht. Was weer top. Ze had een prachtig mooi setje aan lichtblauw. Zeer lekkere seks gehad, Kyara voelt mij zeer goed aan en ik haar. Leuk gesprekje gehad over haar afgelopen vakantie. @Kyara kiki je bent een topper.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Enkele weken geleden op een ochtend Kyara bezocht. Ik heb niet zo heel veer ervaring met afspraken met DVP, maar als ik kan vergelijken met voorgaande dates met andere dames, dan was dit hemels, dag en nacht verschil. Wat een toewijding, wat een passie heeft Kyara voor haar job. Prachtig lichaam, mooie verschijning, lief, complete GFE, maar dan beter. Ik duizel er nog een beetje van 😊. Ik ben al op zoek naar een moment voor een nieuw afspraakje.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Duur van bezoek
120+ minuten
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recensie:

Dit jaar wil ik m'n verjaardag volop vieren. 'Life is too short' je weet wel…
En… had al lang iets op m'n verlanglijstje staan: Sushi nyotaimori'!

Vandaar dat ik Kyara had 'uitgenodigd' voor een sushi lunch in PG. En gelukkig was de mooie Roxanne bereid om voor de gelegenheid de rol van 'sushi tafel' te spelen!

Snel even opfrissen... en intussen lag de dame al naakt op bed. De koelbox erbij... en het assortiment sushi stijlvol uitgestald op de gelegenheidsdame. Natuurlijk was dat even koud, maar gelukkig wendde dat snel. Al bij al een heel mooie vertoning... Dan snel enkele foto's... en het festijn kon beginnen! Was best lekkere sushi... en in het gezelschap van twee mooie vrouwen is dat natuurlijk nog zoveel leuker! Dank je Roxanne voor de bereidwillige medewerking! Het was een leuk-geile lunch! Haha!

Nadat Roxanne de kamer verlaten had... bleven Kyara en ik alleen achter. En... wat is er leuker dan sex na sushi? Euh... sex na sushi met Kyara uiteraard! Man... wat heb ik weer een geweldige tijd mogen beleven! Heb me reeds meermaals lovend uitgelaten over Kyara... maar de sex is elke keer gewoon nog beter! OMG! Het was een feest van twee uur fun & genot... en nog meer genot & plezier! Haha!

Kyara, nogmaals bedankt voor een geweldige middag... en leuk dat je deze 'nyotaimori' voor me mogelijk maakte.
 
Enkele weken geleden op een ochtend Kyara bezocht. Ik heb niet zo heel veer ervaring met afspraken met DVP, maar als ik kan vergelijken met voorgaande dates met andere dames, dan was dit hemels, dag en nacht verschil. Wat een toewijding, wat een passie heeft Kyara voor haar job. Prachtig lichaam, mooie verschijning, lief, complete GFE, maar dan beter. Ik duizel er nog een beetje van 😊. Ik ben al op zoek naar een moment voor een nieuw afspraakje.
☺️🤗😘
 
Recensie:

Dit jaar wil ik m'n verjaardag volop vieren. 'Life is too short' je weet wel…
En… had al lang iets op m'n verlanglijstje staan: Sushi nyotaimori'!

Vandaar dat ik Kyara had 'uitgenodigd' voor een sushi lunch in PG. En gelukkig was de mooie Roxanne bereid om voor de gelegenheid de rol van 'sushi tafel' te spelen!

Snel even opfrissen... en intussen lag de dame al naakt op bed. De koelbox erbij... en het assortiment sushi stijlvol uitgestald op de gelegenheidsdame. Natuurlijk was dat even koud, maar gelukkig wendde dat snel. Al bij al een heel mooie vertoning... Dan snel enkele foto's... en het festijn kon beginnen! Was best lekkere sushi... en in het gezelschap van twee mooie vrouwen is dat natuurlijk nog zoveel leuker! Dank je Roxanne voor de bereidwillige medewerking! Het was een leuk-geile lunch! Haha!

Nadat Roxanne de kamer verlaten had... bleven Kyara en ik alleen achter. En... wat is er leuker dan sex na sushi? Euh... sex na sushi met Kyara uiteraard! Man... wat heb ik weer een geweldige tijd mogen beleven! Heb me reeds meermaals lovend uitgelaten over Kyara... maar de sex is elke keer gewoon nog beter! OMG! Het was een feest van twee uur fun & genot... en nog meer genot & plezier! Haha!

Kyara, nogmaals bedankt voor een geweldige middag... en leuk dat je deze 'nyotaimori' voor me mogelijk maakte.
Het was idd weer een heerlijke tijd 😘
 
Ik kan al het goede in bovenstaande reacties alleen maar bevestigen.
Altijd positieve ervaring met Kyara: -sympathieke, mooie vrouw met zachte huid en prachtige borsten
- diep en veel tongzoenen
- laat zich graag beffen en pijpt super waarbij ze veel aandacht aan de ballen geeft
- heftig neuken in verschillende standjes, waarbij het bed luid kraakt en verschoven is achteraf

Kortom: Kyara is een top dvp 😀
 
Ik kan al het goede in bovenstaande reacties alleen maar bevestigen.
Altijd positieve ervaring met Kyara: -sympathieke, mooie vrouw met zachte huid en prachtige borsten
- diep en veel tongzoenen
- laat zich graag beffen en pijpt super waarbij ze veel aandacht aan de ballen geeft
- heftig neuken in verschillende standjes, waarbij het bed luid kraakt en verschoven is achteraf

Kortom: Kyara is een top dvp 😀
Lief 🥰☺️🤗
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na alles wat hier al geschreven is, me ook eens aan Kyara gewaagd.
Ze is een vriendelijk knappe verschijning, vlot in de omgang. mooi egaal gebruind.

We hadden een kamer met douche, dus kon het spelen al beginnen in de douche, wat ik altijd wel fijn vind. Het was er netjes en proper
TZ was lekker, veel en intens, zo heb ik het graag.
PZC doet ze heerlijk, ook de ballen en de zone daarachter krijgt de nodige aandacht, altijd een +

Na een rondje 69 zijn we overgeschakeld op verschillende standjes, met kleine Joris in haar strakke poesje en uiteindelijk in missio in haar gekomen.
Wat ik ook leuk vond is dat ze voordurend ligt te zuchten en kreunen, niet overdreven of storend, eerder zoals een spinnende kat. Ze weet je ook goed te teasen op de goeie plaatsen met haar fijne vingers, goeie GFE ervaring, met herhalingsgevaar!
 
Na alles wat hier al geschreven is, me ook eens aan Kyara gewaagd.
Ze is een vriendelijk knappe verschijning, vlot in de omgang. mooi egaal gebruind.

We hadden een kamer met douche, dus kon het spelen al beginnen in de douche, wat ik altijd wel fijn vind. Het was er netjes en proper
TZ was lekker, veel en intens, zo heb ik het graag.
PZC doet ze heerlijk, ook de ballen en de zone daarachter krijgt de nodige aandacht, altijd een +

Na een rondje 69 zijn we overgeschakeld op verschillende standjes, met kleine Joris in haar strakke poesje en uiteindelijk in missio in haar gekomen.
Wat ik ook leuk vond is dat ze voordurend ligt te zuchten en kreunen, niet overdreven of storend, eerder zoals een spinnende kat. Ze weet je ook goed te teasen op de goeie plaatsen met haar fijne vingers, goeie GFE ervaring, met herhalingsgevaar!
Na alles wat hier al geschreven is, me ook eens aan Kyara gewaagd.
Ze is een vriendelijk knappe verschijning, vlot in de omgang. mooi egaal gebruind.

We hadden een kamer met douche, dus kon het spelen al beginnen in de douche, wat ik altijd wel fijn vind. Het was er netjes en proper
TZ was lekker, veel en intens, zo heb ik het graag.
PZC doet ze heerlijk, ook de ballen en de zone daarachter krijgt de nodige aandacht, altijd een +

Na een rondje 69 zijn we overgeschakeld op verschillende standjes, met kleine Joris in haar strakke poesje en uiteindelijk in missio in haar gekomen.
Wat ik ook leuk vond is dat ze voordurend ligt te zuchten en kreunen, niet overdreven of storend, eerder zoals een spinnende kat. Ze weet je ook goed te teasen op de goeie plaatsen met haar fijne vingers, goeie GFE ervaring, met herhalingsgevaar!
😽 danku 😺
 
Das een super leuke kamer 😇

Ja! Ruime kamer... met airconditioning en inloop douche. Leuk... als je met een vrouw als Kyara bent!

En... je zit op gelijkvloers, net bij de ingang. Zo raakt elke nieuwe klant die binnenkomt al meteen 'in de stemming' door al het gekreun & gebeuk dat uit de eerste kamer komt! Haha!
 
Ja! Ruime kamer... met airconditioning en inloop douche. Leuk... als je met een vrouw als Kyara bent!

En... je zit op gelijkvloers, net bij de ingang. Zo raakt elke nieuwe klant die binnenkomt al meteen 'in de stemming' door al het gekreun & gebeuk dat uit de eerste kamer komt! Haha!
Idd maar ik had vandaag een echte topdag maar dat ja dat kan ik hier niet vermelden heeft niets met Kyara te maken
 
Ik ben fan van Mia, maar de reviews hier over Kyara zijn toch wel van dien aard dat ze mij nieuwsgierig maken.
Weet iemand, Kyara misschien zelf , of zij ook open staat voor een half uurtje met een andere dame er nog bij?
Met wie doet ze dat dan? Staan Mia en Dea hiervoor open? Spelen ze ook wat met mekaar?? of enkel met de klant? Ik vind niet dadelijk terug wat ik dan kwijt ben uit de geldbeurs? Iemand een idee?
Lijkt mij wel leuk om zo twee totaal verschillende modelletjes samen te zien.
 
Ik ben fan van Mia, maar de reviews hier over Kyara zijn toch wel van dien aard dat ze mij nieuwsgierig maken.
Weet iemand, Kyara misschien zelf , of zij ook open staat voor een half uurtje met een andere dame er nog bij?
Met wie doet ze dat dan? Staan Mia en Dea hiervoor open? Spelen ze ook wat met mekaar?? of enkel met de klant? Ik vind niet dadelijk terug wat ik dan kwijt ben uit de geldbeurs? Iemand een idee?
Lijkt mij wel leuk om zo twee totaal verschillende modelletjes samen te zien.
Hoi , ik sta open voor een half uurtje met een andere dame , we tongzoenen wel en elkaar wat aanraken en borsten kussen enzo , maar het likken laten we liever aan de man over …. Meestal kies ik een dame uit die ook pzc doet omdat dit gewoon makkelijker is , maar ik ben ook wel een fan van mia in haar blootje zien 😅😁🙈 dus aan jou de keuze …. De prijs daarvoor is gwn 2 x een half u, 180 in totaal dus voor een half uurtje trio ! 😘
 
Hoi , ik sta open voor een half uurtje met een andere dame , we tongzoenen wel en elkaar wat aanraken en borsten kussen enzo , maar het likken laten we liever aan de man over …. Meestal kies ik een dame uit die ook pzc doet omdat dit gewoon makkelijker is , maar ik ben ook wel een fan van mia in haar blootje zien 😅😁🙈 dus aan jou de keuze …. De prijs daarvoor is gwn 2 x een half u, 180 in totaal dus voor een half uurtje trio ! 😘
K'wil ook wel eventjes vermelden dat we wel 2 heel verschillende types zijn he …. 👀 mia is het schattige schoolmeisje …. Ik ben de geile schooljuf 😅😂 ….
 
Terug
Bovenaan Onderaan