- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Voetfetish

- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vandaag-9-16-u.html
- Totale kosten (in euro)
- 360
Ik grasduin door Redlights… zie ik plots 'Kyara in kerslingerie'! Oh! Leuk! Was trouwens al weer veel te lang geleden dat ik Kyara bezocht... Dus snel opnieuw een afspraak geboekt. En... dat heb ik me zeker niet beklaagd!
Wat zag ze er leuk uit in dat lingeriesetje... En nog véél leuker toen dat setje uitging! Haha! Wat is Kyara toch een mooie vrouw! En... die passie in bed! Grrrrrr! En wat heb ik me weer heerlijk kunnen uitleven... Kyara geeft zich helemaal. En... ze weet natuurlijk precies hoe ze me helemaal gek maakt van verlangen! Mmmmm! Blijft een aanrader!
Dank je Kyara voor deze erg leuke namiddag!

Wat zag ze er leuk uit in dat lingeriesetje... En nog véél leuker toen dat setje uitging! Haha! Wat is Kyara toch een mooie vrouw! En... die passie in bed! Grrrrrr! En wat heb ik me weer heerlijk kunnen uitleven... Kyara geeft zich helemaal. En... ze weet natuurlijk precies hoe ze me helemaal gek maakt van verlangen! Mmmmm! Blijft een aanrader!
Dank je Kyara voor deze erg leuke namiddag!

…. Jij bedankt om steeds aan me te denken  & voor de leuke kadootjes weer ! Fijn 2024 voor jou ook !!
…. Jij bedankt om steeds aan me te denken  & voor de leuke kadootjes weer ! Fijn 2024 voor jou ook !! 

t'was idd leuk , lekker en geil , zelfs voor mij
 t'was idd leuk , lekker en geil , zelfs voor mij  …. En die tieten zo volgespoten was eigenlijk wel een foto waard
 …. En die tieten zo volgespoten was eigenlijk wel een foto waard  ! Bedankt voor je mooie recensie ! Groetjes aan jullie beiden
! Bedankt voor je mooie recensie ! Groetjes aan jullie beiden 
 … de volgende keer dat je wat last hebt van je … uhm , ogen  , weet je alvast waar naartoe
 … de volgende keer dat je wat last hebt van je … uhm , ogen  , weet je alvast waar naartoe  groetjes en kusjes van dokteres kiki
 groetjes en kusjes van dokteres kiki 
 Het pijpen bij haar is echt niet normaal, zoooo lekker! En ze kijkt dan terwijl zo lekker ondeugend in je ogen
 Het pijpen bij haar is echt niet normaal, zoooo lekker! En ze kijkt dan terwijl zo lekker ondeugend in je ogen  Love it! Nog wat lekker gekust en daarna is ze op me komen zitten. Heerlijk hoe zij die heupen laat bewegen. Daarna afgemaakt in doggy zodat ik haar heerlijke billen kon zien en zij terwijl lekkere geile praat tegen me zei
 Love it! Nog wat lekker gekust en daarna is ze op me komen zitten. Heerlijk hoe zij die heupen laat bewegen. Daarna afgemaakt in doggy zodat ik haar heerlijke billen kon zien en zij terwijl lekkere geile praat tegen me zei 

Kort samengevat, Kyara is gewoon geweldig!
 Kort samengevat, Kyara is gewoon geweldig!  …. Schande
 …. Schande 

Ze heeft mij weeral volledig uitgeperst gekregen, heb geen druppel meer over.
 Ze heeft mij weeral volledig uitgeperst gekregen, heb geen druppel meer over.