WHEM Kylie, Venlo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
foto's zien er beter uit dan de werkelijkheid. Hoop gedoe om daadwerkelijk tot een afspraak te komen. Afspraak viel erg tegen, heeft er duidelijk geen zin in gaat alleen maar om je zo snel mogelijk af te werken
 
foto's zien er beter uit dan de werkelijkheid. Hoop gedoe om daadwerkelijk tot een afspraak te komen. Afspraak viel erg tegen, heeft er duidelijk geen zin in gaat alleen maar om je zo snel mogelijk af te werken
Heb als eens contact gehad. Ik vroeg als ik haar ook mag aanraken tijdens striptease, ze antwoordde met. " is een strip show geen lapdance" Heb je alleen striptease gehad of zit er meer in t vat ?
 
Ik ben eens bij haar geweest 2 jaar geleden. Ik vond het een prachtige meid, ze had een heel sexy jurkje aan, grote borsten. Ik geloof dat we meteen een klik hadden, beetje leuk kletsen eerst en toen vroeg ze wat ik wilde: alleen striptease, of striptease met aftrekken. Bij dat laatste hoorde dan ook dat ik haar borsten mocht aanraken. Die waren niet helemaal puur natuur, maar wel de allermooiste die ik ooit gezien had..! en ze vond het maar wat lekker om me er mee te laten spelen. En Vanessa, zo heette ze toen, had er duidelijk plezier in met mijn pik te spelen want ze liet 'm nauwelijks met rust. Gewoon een leuke, geile en gezellige date samen, en ze genoot zelf ook merkbaar van de aandacht en aanrakingen. Ik wilde dolgraag op die prachtige tieten klaarkomen, maar dat mocht niet helaas, want volgens haar was dat niet veilig. Die begreep ik niet helemaal maar bij mij is een 'nee' altijd een 'nee' bij een dame, dus kwam ik gewoon op mijn eigen buik met de hand van Vanessa. Een goede ervaring en ik zou graag nog eens terug gaan, maar ik kan haar niet meer vinden helaas. Dus als iemand weet waar ze is..
😂😂😂😂

Gelijk rennen met z'n allen... Zo'n date willen wij allemaal😂😂😂😂
 
Ik heb het maar verwijderd Justme1205. Ik deelde een eerlijke en leuke ervaring, maar ik heb geen behoefte aan eikel-achtige reacties die enkel projecties zijn van een zielige binnenwereld waar sommigen hier mee dealen.

Sowieso vind ik dat hier regelmatig onbeschoft gesproken wordt. Men zou er ook rekening mee kunnen houden dat de dames hier vermoedelijk zelf ook lezen. Het lijkt me niet bepaald prettig om te lezen dat je klanten vinden dat je 'een ontzettende rotkop' hebt, of weet ik wat voor lelijke kwalificaties nog meer. Het is part of the job dat het werk met uiterlijk te maken heeft natuurlijk; maar het zou wat respectvoller mogen in veel gevallen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan