Algemeen l'Amazonia/Casa Brugge, Loppem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Collega's

Stel voor dat we terug naar de essentie gaan van dit forum, dit is recensies delen met elkaar gebaseerd op persoonlijke ervaringen. Wat er in het verleden al dan niet gebeurd is met een goede klant, zal inderdaad die bewuste persoon weten. De uitbaters hebben ondertussen heel vermoedelijk van de betrokken partijen, beide hun versies van het verhaal gehoord. Dat Ana na vele maanden afwezigheid terug is, kan ik uit eigen positieve ervaringen met haar, alleen maar toejuichen.

Laat ons daarom stoppen alsjeblief met te gissen en te oordelen over wat Ana al dan niet zou gedaan hebben. En stel dan nog, stel dan nog dat ze op één of andere manier misbruik zou gemaakt hebben van het vertrouwen van een goede klant, en dan nog buiten de muren van Amazonia, stel dan nog... Iedereen verdient een tweede kans, toch?

Uitkijkend naar de eerste nieuwe recensie over haar.


Grtz
 
Laatst bewerkt:
Collega's

Stel voor dat we terug naar de essentie gaan van dit forum, dit is recensies delen met elkaar gebaseerd op persoonlijke ervaringen. Wat er in het verleden al dan niet gebeurd is met een goede klant, zal inderdaad die bewuste persoon weten. De uitbaters hebben ondertussen heel vermoedelijk van de betrokken partijen, beide hun versies van het verhaal gehoord. Dat Ana na vele maanden afwezigheid terug is, kan ik uit eigen positieve ervaringen met haar, alleen maar toejuichen.

Laat ons daarom stoppen alsjeblief met te gissen en te oordelen over wat Ana al dan niet zou gedaan hebben. En stel dan nog, stel dan nog dat ze op één of andere manier misbruik zou gemaakt hebben van het vertrouwen van een goede klant, en dan nog buiten de muren van Amazonia, stel dan nog... Iedereen verdient een tweede kans, toch?

Uitkijkend naar de eerste nieuwe recensie over haar.


Grtz
Volledig mee eens ! Maar zeker dat dit DE Anna G is ? Foto's lijken anders dan voordien
 
Nuria en Natacha zijn elfde types maar van een andere generatie.
Je kan gerust zeggen dat er bij Nuria al wat meer kilometers op de teller staan 😀
Natacha is dan meer een jong veulentje met een heerlijk lichaam 😱
 
Gisteren bij Natacha geweest .
Wat een heerlijke vrouw.
Zalig lichaam ,volle lippen ,mooie tieten nog mooier kontje.
Er was meteen een klik.
Ze liet alles toe , buiten anaal dat weet ik niet ben zover niet geraakt.
Pijpt zalig.
Ik had een cenforce 100 genomen, en kon die goed gebruiken. 🥰
Was niet de beste sex die ik ooit had ,maar komt aardig in de buurt.

Herhalingsgevaar 110%
 
Gisteren bij Natacha geweest .
Wat een heerlijke vrouw.
Zalig lichaam ,volle lippen ,mooie tieten nog mooier kontje.
Er was meteen een klik.
Ze liet alles toe , buiten anaal dat weet ik niet ben zover niet geraakt.
Pijpt zalig.
Ik had een cenforce 100 genomen, en kon die goed gebruiken. 🥰
Was niet de beste sex die ik ooit had ,maar komt aardig in de buurt.

Herhalingsgevaar 110%

Ze vertrekt zondag , terug op 2 juli.
Ik word haar eerste klant denk ik.😛
 
Gisteren bij Natacha geweest .
Wat een heerlijke vrouw.
Zalig lichaam ,volle lippen ,mooie tieten nog mooier kontje.
Er was meteen een klik.
Ze liet alles toe , buiten anaal dat weet ik niet ben zover niet geraakt.
Pijpt zalig.
Ik had een cenforce 100 genomen, en kon die goed gebruiken. 🥰
Was niet de beste sex die ik ooit had ,maar komt aardig in de buurt.

Herhalingsgevaar 110%
Super. Ze liet alles toe, wat moet ik me daar bij voorstellen? Mag je in haar mond komen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan