Algemeen l'Amazonia/Casa Brugge, Loppem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze week weer hete Laura bezocht.
Was weer TOP !
Een aanradertje hoor
laura – Casa Brugge

casa-brugge.com
casa-brugge.com
 
Een date gehad met Andrea,super lekkere kont/billen maar afschuwelijke bewerkte borsten dat kon ik jammer genoeg niet zien op de fotos.....nu weet ik waarom ze haar handen steeds rond haar borsten houd op de fotos (ik had gedacht omdat ze wat zouden hangen , dat had ik gehoopt alleszins doe mij maar naturel body....de date op zich was redelijk...geen herhaling voor mij.
 
Voor zover ik weet (via de website l'amazonia loppem van vroeger) werkt Jennifer daar ononderbroken en is ze dus zo goed als altijd aanwezig. De overige meisjes werken er meestal maar een kortere periode van een 3-tal weken waarna ze naar een andere locatie trekken en dan later (soms) weer opduiken in L'amazonia Loppem.
Is Jeniffer daar nog altijd aanwezig ?
 
Jeniffer werkt zij niet onder de naam Angel in prive Margot nadat zij en Ana een klant zouden opgelicht hebben??
Ik herinner mij (vanop de foto's van l'Amazonia destijds) dat Jeniffer ook tattoos had op haar armen en Nederlandstalig was. Die tattoos lijken in elk geval sterk op die van Jeniffer... maar of Angel de Jeniffer van vroeger is weet ik niet.
 
Ik herinner mij (vanop de foto's van l'Amazonia destijds) dat Jeniffer ook tattoos had op haar armen en Nederlandstalig was. Die tattoos lijken in elk geval sterk op die van Jeniffer... maar of Angel de Jeniffer van vroeger is weet ik niet.
De Jeniffer die ik ken bij l'Amazonia was klein met zuiderlijkse looks
een zeer mooi meisje destijds.
 
Doe altijd een reverse image search. Gisteren stond er op hun site nog een dame (Pandora) die ook fotomodel was voor een online webshop.
Nu is ze plots verdwenen.
Hier is de link. Als iemand ze daar tegenkomt spring ik direct in m'n auto richting Loppem ;)
 
Nochtans staat Ana die klanten zou opgelicht hebben toch weer op de site van Casa Brugge!! Raar dat ze dat risico pakken!!
Dag Luk,

Ja, ik zie inderdaad dat dit de foto's van Ana zijn die daar destijds gewerkt heeft. Die oplichting (van een klant die daar regelmatig ging of gaat) zou evenwel gebeurd zijn totaal los van Casa Brugge (das hetgeen ik hiervan destijds op de site gelezen heb).

Grt.
DD.
 
Dag Luk,

Ja, ik zie inderdaad dat dit de foto's van Ana zijn die daar destijds gewerkt heeft. Die oplichting (van een klant die daar regelmatig ging of gaat) zou evenwel gebeurd zijn totaal los van Casa Brugge (das hetgeen ik hiervan destijds op de site gelezen heb).

Grt.
DD.
Zou wel een klant vd zaak geweest zijn volgens ik begreep.
 
Terug
Bovenaan Onderaan