Algemeen l'Amazonia/Casa Brugge, Loppem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand (goeie) ervaring met aanwezige dames Chloe, Kiara, Lorena of Vanessa? Foto's waarheidsgetrouw, zijn het lekkere slanke dames?
Op m'n lijstje staat ook pzc, tz en graag ook beetje interactie.
Thnx alvast
 
Laatst bewerkt:
Iemand (goeie) ervaring met aanwezige dames Chloe, Kiara, Lorena of Vanessa? Foto's waarheidsgetrouw, zijn het lekkere slanke dames?
Op m'n lijstje staat ook pzc, tz en graag ook beetje interactie.
Thnx alvast
Alle dames doen daar pzc en tongzoenen. En meestal zijn de foto's waarheidsgetrouw in Amazonia. Altijd mooie dames daar
 
Het is intussen een tijdje geleden dat ik in mijn favoriete huis ben geweest. Ik zie ook dat ze pas terug opendoen vanaf 16/1. Iemand enig idee welke dames terugkomen bij heropening. Ik heb nog in het najaar een date gehad met Tasha en die zei me toch dat ze in januari zou terugkeren.

Iemand die nog gehoord zou hebben of Ana G terugkomt? Daar had ik nog graag eens opnieuw mee afgesproken. ;)
 
Het is intussen een tijdje geleden dat ik in mijn favoriete huis ben geweest. Ik zie ook dat ze pas terug opendoen vanaf 16/1. Iemand enig idee welke dames terugkomen bij heropening. Ik heb nog in het najaar een date gehad met Tasha en die zei me toch dat ze in januari zou terugkeren.

Iemand die nog gehoord zou hebben of Ana G terugkomt? Daar had ik nog graag eens opnieuw mee afgesproken. ;)
Ik dacht ergens op de site gelezen te hebben dat Kareltje78 meldde dat AnaG waarschijnlijk nooit meer zou terugkomen naar L'amazonia. Ik heb helemaal geen idee welke dames er zullen aanwezig zijn. Ik wacht af wat op de site casa-brugge verschijnt en dat is (meestal) pas kort voor de heropening (1 of 2 dagen ervoor). Is er een review van Tasha (zoniet wil je mij je ervaring met Tasha - als je dat ziet zitten - doorsturen via PM). Voorheen zaten daar ook Ana (maar niet meer welkom wegens...). Er werkte daar destijds (een goed jaar geleden denk ik) ooit een halfbloed. Ze zag er zéér goed (mooie looks, prachtig figuur) uit maar sindsdien ook nooit meer gezien op de site. Nuria - u allicht niet onbekend - krijgt naar mijn mening de beste commentaren van de dames die er de laatste tijd aanwezig waren en (misschien) wel nog terugkomen...

Hartelijk Dank MrGorgeous 😉.

Dorisday.
 
Dorisday, wat Tasha betreft: Dit is een knappe jongedame, die een paar jaar geleden ook al opgedoken was bij L'Amazonia. Knap snoetje. Poep voor mij wat te breed, maar het is zo'n typische latino-kont, waar altijd wel liefhebbers voor te vinden zijn. Sex is OK, maar heb er al betere gehad. Vangt ook altijd aan met een 69. Praat graag. Voordeel in dat geval is wel dat ze perfect Engels kan. Voor mij een 7/10.
 
Dorisday, wat Tasha betreft: Dit is een knappe jongedame, die een paar jaar geleden ook al opgedoken was bij L'Amazonia. Knap snoetje. Poep voor mij wat te breed, maar het is zo'n typische latino-kont, waar altijd wel liefhebbers voor te vinden zijn. Sex is OK, maar heb er al betere gehad. Vangt ook altijd aan met een 69. Praat graag. Voordeel in dat geval is wel dat ze perfect Engels kan. Voor mij een 7/10.
Merci voor de info MrGorgeous !
 
Terug
Bovenaan Onderaan