Recensie Lana, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alfred

Wandelaar
30
27/05/23
47
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1680541-lana
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Hedenmorgen een bezoek aan Lana gebracht. Lana is de dame op de foto's, zij heeft een prettig lichaam met een paar mooie borsten, ik hou het op 'n cup b.
Het is een vriendelijke en in de omgang relaxte dame. De sex was helaas middelmatig, geen tz en dit ondanks dat zij ermee adverteert en ik het voor aanvang van onze date nog persoonlijk aan haar had gevraagd, wat zij ook bevestigde.
Pijpen was ook minimaal, geen dt en ook van korte duur want zij kreeg naar eigen zeggen "kramp in haar kaken" . Intiem was redelijk maar ook niet geweldig, al met al voor mij helaas geen gfe.
Kort samen gevat : " leuke vriendelijke dame, beetje passief en niet echt gemotiveerd en ook niet alles waar zij mee adverteert nagekomen".
Dit was voor mij een éénmalige ervaring, in deze prijsklasse en in deze regio zijn er legio leuke dames waar je voor het zelfde geld toch veel meer aandacht en kwaliteit voor je geld krijgt.
 
Bij deze heb ik de algemene beoordeling nog ingevuld. Ik heb hier voldoende aangegeven, sfeer was goed hygiëne was voldoende maar verder was het niet echt bijzonder. Het was (helaas) nog ver weg van de "wauw-factor ".
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan