Recensie Lana, Kortrijk 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kleet

Vaste klant
105
02/05/22
51
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/lana-massage-rotique.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben gisteren bij deze Franse dame geweest met Arabische invloeden. Voor mij persoonlijk een heel mooie dame voor haar leeftijd ! Dikke stevige tieten en lichaam waar jonge meisjes echt wel kunnen van dromen. Heeft redelijk lang gepijpt, kussen was iets minder. Dan lekker op haar hurken me zitten afrijden en dan afgewerkt in doggy terwijl ze haar eigen kont aan het vingeren was 🤷. Voor mij geslaagde date ik ga terug. Voor de tijd vol te maken wou ze nog een massage geven maar ik was beperkt in tijd.
 
Ben gisteren bij deze Franse dame geweest met Arabische invloeden. Voor mij persoonlijk een heel mooie dame voor haar leeftijd ! Dikke stevige tieten en lichaam waar jonge meisjes echt wel kunnen van dromen. Heeft redelijk lang gepijpt, kussen was iets minder. Dan lekker op haar hurken me zitten afrijden en dan afgewerkt in doggy terwijl ze haar eigen kont aan het vingeren was 🤷. Voor mij geslaagde date ik ga terug. Voor de tijd vol te maken wou ze nog een massage geven maar ik was beperkt in tijd.
Ontvangt ze wat discreet? Zou haar graag ook eens bezoeken. Maar heb nogal wat familie wonen in kortrijk😂
 
Ik ben er ook onlangs geweest voor een pijpbeurt was in orde pijpt lekker diep en lang en dan nog dit lekker zicht op haar mooie borsten heb er spijt van dat ik zo snel kwam anders had ik gevraagd om tussen haar tieten te komen😻
 
Ze is helemaal terug maar wel op een discrete manier ze heeft mij verteld dat ze 2x gehackt geweest is en daarom geen foto's meer plaats op haar profiel!Ze is terug te vinden onder massage Kortrijk!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
89
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond nog eens terug bij Lana geraakt na heel haar kwijt geweest te zijn op RL het was gewoon genieten dit kan gewoon mijn voorkeur voor Latina's en Arabische vrouwen bevestigen.Een lekkere pijpbeurt gekregen met weeral zicht op die prachtige borsten van haar en die pik die helemaal verdween in dat schattige klein mondje van haar.Ze heeft nu ook een spiegel naast haar bed eerst zag ik alleen mijzelf en haar hoofdje en vroeg als ik een beetje achteruit mocht schuiven voor meer zicht en het was de moeite ik zag mooi haar borsten met dat hoofdje die op en neer ging en tongzoenen was ook top normaal is zij daar niet echt voor te vinden maar met een beetje strelingen en haar in de mood te krijgen genoot ze er ook van!Ze heeft er aan getrokken dat het onhoudbaar begon te worden en ik mocht lekker schieten tussen haar mooie tieten waar ik hem al een paar keer tussen geschoven had!Daarna als ik buiten kwam moest ik plassen als een beest
 
Ik heb vnvnd een date met deze dame. Jullie reviews trokken mij over de schreef. Uiteraard deel ik met jullie hoe het gegaan is. Ik mocht nog noooit een echte prostaatmassage ervaren, hopelijk een eerste keer...
Zoals beloofd...
Prostaatmassage is er niet van gekomen, maar de rest maakte dit meer dan goed. Wat een lieve, mooie dame, met zeer relaxerende massageskills!
Na de douche en een rustige babbel mocht ik op bed gaan liggen, de achterkant werd zeer vakkundig onder handen genomen. Vervolgens omdraaien, en een soort b2b gekregen, en bijna zonder dat ik het doorhad zat er een rubbertje rond mijn jongeheer... Lekker zacht gepijpt, en vervolgens werd ik klaargereden met achteraf nog een zachte massage. Om af te sluiten werd mijn rug gewassen, en keerde ik zeer tevreden naar huis.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan