Lang volhouden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@yolow: Heel veel dank voor je uitgebreide antwoord. En fijn om te lezen dat yoga voor jou zou goed heeft uitgepakt.

Ik wist wel dat yoga goed werkt om lichamelijke en geestelijke spanning los te laten, maar nooit gedacht dat je er tijdens de seks van kunt profiteren, hoewel ik vaak wel door heb dat seks ook iets met mijn ademhaling doet. Als ik er zo over nadenk nu, dan is de relatie eigenlijk ook helemaal niet zo gek.:giggle:

Ik heb wel eens eerder zelf iets met yoga gedaan maar nooit echt serieus en structureel, dus misschien is een yogacursus wel gewoon een goed voornemen voor in het nieuwe jaar van mij. En als ik op die manier dan ook nog eens leuke vrouwen kan ontmoeten dan is het al helemaal de investering waard.😁
ik kwam dit nog tegen en dacht ter inspiratie: https://www.menshealth.com/sex-women/g19599379/6-yoga-poses-to-improve-your-sex-life/
 
Super Kamagra zal helpen om uit te stellen en een super harde te krijgen.
Heb 2x aan toe gebruikt. Eerste keer met lege maag een hele pil genomen. Kreeg een keiharde paal maar kreeg ook keiharde koppijn erbij. Heb dvp 15min kunnen door neuken maar langer laten uitstellen was niet te sprake. 2e keer na de lunch een hele geslikt en wederom hoofdpijn van gekregen.
 
Super Kamagra zal helpen om uit te stellen en een super harde te krijgen.
Heb 2x aan toe gebruikt. Eerste keer met lege maag een hele pil genomen. Kreeg een keiharde paal maar kreeg ook keiharde koppijn erbij. Heb dvp 15min kunnen door neuken maar langer laten uitstellen was niet te sprake. 2e keer na de lunch een hele geslikt en wederom hoofdpijn van gekregen.
... En de tweede keer dan wel langer uit kunnen stellen? Waarschijnlijk zal de hoofdpijn al het zijne doen ...
 
Heb zelf deze spray keer gebruikt. (Stud 100)
Weet nog niet helemaal wat ik er van moet vinden.

Tweede keer wel langer kunnen uitstellen

Ben zelf niet zo van pillen dus weet niet of het een heel groot verschil is.
moet ik misschien toch eens proberen.


 
Super Kamagra zal helpen om uit te stellen en een super harde te krijgen.
Heb 2x aan toe gebruikt. Eerste keer met lege maag een hele pil genomen. Kreeg een keiharde paal maar kreeg ook keiharde koppijn erbij. Heb dvp 15min kunnen door neuken maar langer laten uitstellen was niet te sprake. 2e keer na de lunch een hele geslikt en wederom hoofdpijn van gekregen.
Ik weet niet hoe sterk die dingen zijn. Maar uit mijn ervaring met kamagra is een halve of zelfs een kwart genoeg en minder tot geen koppijn. Overigens genoeg vocht drinken is ook erg belangrijk.

Overigens heb ik er meer moeite mee zodra ik haar doggy neem, dat is zo opwindend 🤔. Maar vooral als ik het werk moet doen is het sneller voorbij, dan heb ik snel de noodzaak om goed te pompen.. Al met al ligt het wel vaak aan welke vrouw ik tegenover/onder mij heb en of er al wat langer dan voorspel is geweest.
 
... En de tweede keer dan wel langer uit kunnen stellen? Waarschijnlijk zal de hoofdpijn al het zijne doen ...
Nee bij de 2e keer was het rond 15/20 min. Ik merk dat het niet helpt. Althans bij mij.
Of ik ben te geil en helpt het pilletje niet.
Maar ik ben iig gestopt met super kamagra of andere pil soort.

Met of onder pil, haal ik 15min en met geluk 20min. Ik maak nooit een afspraak met een dvp die enkel 1uur sessie aanbieden.

@Mister83 ik drink sws wel voldoende Ik maak altijd afspraak na me werk of en neem pilletje 30/45 min voor het afspraak en drink veel water erbij of redbul.
 
Nee bij de 2e keer was het rond 15/20 min. Ik merk dat het niet helpt. Althans bij mij.
Of ik ben te geil en helpt het pilletje niet.
Maar ik ben iig gestopt met super kamagra of andere pil soort.

Met of onder pil, haal ik 15min en met geluk 20min. Ik maak nooit een afspraak met een dvp die enkel 1uur sessie aanbieden.

@Mister83 ik drink sws wel voldoende Ik maak altijd afspraak na me werk of en neem pilletje 30/45 min voor het afspraak en drink veel water erbij of redbul.
Heh, no offense maar volgens mij zijn deze middelen ook niet echt bedoel als je het al 15-20 min volhoud. Dan heb je toch ook gewoon niets te klagen denk ik XD.
 
Heb zelf wel eens delay spray gebruikt en ook dapoxamine. Delay spray maakt het alleen minder gevoelig, en het gaat juist om het gevoel.
Dapoxmine ook eens gebruikt. Dit blokkeert seratonine heropname waardoor er minder seratonine beschikbaar is. Dit heb je nodig om klaar te komen.
Je moet het een vrij ruime tijd van te voren nemen minimaal 2 uur zou ik zeggen, dan heb je meer controle over je hoogetpunt. Als je al bijna geen controle had wordt het dus ook maar marginaal beter.
Bij mdma gebruik je ook bijna al je seratonine op. 12-24 uur na mdma kom ik echt heel moeilijk klaar.
 
Heh, no offense maar volgens mij zijn deze middelen ook niet echt bedoel als je het al 15-20 min volhoud. Dan heb je toch ook gewoon niets te klagen denk ik XD.
Het was meer experimenteren om langer uit te houden, vind zelf 15min aan de korte kant. Want heb wel eens 1uur afspraak met dvp maar 2e ronde zat er niet in want kreeg mijn piemel niet stijf ook al heb ik Kamagra genomen. Ik merk na 45min rusten dan krijg ik weer een harde en kan ik weer tegen aan. En dan kan ik heel lang uitstellen.
 
verdiep je even in wat een covid19-vaccin doet en dan zul je er achter komen dat dit niets met elkaar van doen heeft. Je bent mogelijk een paar dagen wat minder fit omdat je immuunsysteem even aan het werk is and that's it.
Wordt je nog wel ongesteld? Want daar zijn icm. een covid19-vaccinatie wel logische verklaringen voor dat dat even wat anders gaat ...
 
Voor degene die te snel klaar komen, waar ik ook nog wel eens last van had, gebruiken jullie veel spuug of extra veel glijmiddel?
Bij mij werkt dat prima, iets minder weerstand tijdens het neuken en je kunt langer doorgaan zonder klaar te komen.

Ook bij dames met een grotere toverdoos (die ik zelfs kon fisten) kon ik veel langer doorneuken omdat het niet zo strak aanvoelde.

Het probleem is natuurlijk wel, als ze eenmaal die kutspieren gaan aanspannen, dan is er geen houden meer aan en komt het echt uit mn tenen 😅
 
Het probleem is natuurlijk wel, als ze eenmaal die kutspieren gaan aanspannen, dan is er geen houden meer aan en komt het echt uit mn tenen 😅
en dan het liefst zo hard aanspannen dat het lijkt alsof ze 18 is , tja dan komt het ook uit de tenen zal ik maar zeggen, en die hebben genoeg ruimte in de clown schoenen :rolleyes:
 
Heb zelf wel eens delay spray gebruikt en ook dapoxamine. Delay spray maakt het alleen minder gevoelig, en het gaat juist om het gevoel.
Dapoxmine ook eens gebruikt. Dit blokkeert seratonine heropname waardoor er minder seratonine beschikbaar is. Dit heb je nodig om klaar te komen.
Je moet het een vrij ruime tijd van te voren nemen minimaal 2 uur zou ik zeggen, dan heb je meer controle over je hoogetpunt. Als je al bijna geen controle had wordt het dus ook maar marginaal beter.
Bij mdma gebruik je ook bijna al je seratonine op. 12-24 uur na mdma kom ik echt heel moeilijk klaar.
Waar heb jij je dapoxetine gehaald?
Was zelf online gaan zoeken, maar kreeg niks anders dan shady websites.
Eventueel kan het via privebericht
 
Waar heb jij je dapoxetine gehaald?
Was zelf online gaan zoeken, maar kreeg niks anders dan shady websites.
Eventueel kan het via privebericht
Ik bestel altijd bij betterinbed.shop nog nooit problemen gehad daar ( D force) zijn dapoxitine tabletten , maar je kan ook super pforce of super kamagra ofzo bestellen heb je alles ineens. Bij mij een half tabletje d force + een cenforce werkt het beste. Van cenforce heb ik de minste bijwerkingen.
 
Voor degene die te snel klaar komen, waar ik ook nog wel eens last van had, gebruiken jullie veel spuug of extra veel glijmiddel?
Bij mij werkt dat prima, iets minder weerstand tijdens het neuken en je kunt langer doorgaan zonder klaar te komen.

Ook bij dames met een grotere toverdoos (die ik zelfs kon fisten) kon ik veel langer doorneuken omdat het niet zo strak aanvoelde.

Het probleem is natuurlijk wel, als ze eenmaal die kutspieren gaan aanspannen, dan is er geen houden meer aan en komt het echt uit mn tenen 😅
Gebruik je weleens een dikker condoom? Durex extra safe o.i.d. Als dame ben ik geen fan van condooms met stippen, ribben en allerlei soorten patronen erop maar moest voor mijn werk als seksverzorgende Durex extra safe condooms aanschaffen ter voorbereiding voor anale seks omdat dit in de instructie handleiding voor ons stond. Ik had een van deze condooms uitgeprobeerd voor vaginale seks met een andere klant en hij zei dat dit condoom hielp om langer te kunnen volhouden. Maar ja ieder zijn ding en denk dat dit sws tussen mannen verschilt.
 
Laatst bewerkt:
Gebruik je weleens een dikker condoom? Durex extra safe o.i.d. Als dame ben ik geen fan van condooms met stippen, ribben en allerlei soorten patronen erop maar moest voor mijn werk als seksverzorgende Durex extra safe condooms aanschaffen ter voorbereiding voor anale seks omdat dit in de instructie handleiding voor ons stond. Ik had een van deze condooms uitgeprobeerd voor vaginale seks met een andere klant en hij zei dat dit condoom hielp om langer te kunnen volhouden. Maar ja ieder zijn ding en denk dat dit sws tussen mannen verschilt.
Hoe dikker het condoom hoe minder gevoel in de penis dus je redenatie dat je klant langer kon volhouden zal kloppen maar voor anderen zal een dik condoom dan weer te gevoelloos worden waardoor de erectie geen stand zal houden… Dus inderdaad afhankelijk van de man.
 
De recensies daar zijn nochtans allesbehalve positief, uitkijken toch maar ?!
Het kan maar ik heb er nog nooit problemen ondervonden. Maar plaats ook nooit een grote bestelling daar heb ik al wel van gehoord dat die soms niet aankomen maar 1 of 2 stripjes altijd al netjes op tijd aangekomen. Het is nog altijd illegaal dus zal altijd een beetje een gok zijn.
 
verdiep je even in wat een covid19-vaccin doet en dan zul je er achter komen dat dit niets met elkaar van doen heeft. Je bent mogelijk een paar dagen wat minder fit omdat je immuunsysteem even aan het werk is and that's it.
Wordt je nog wel ongesteld? Want daar zijn icm. een covid19-vaccinatie wel logische verklaringen voor dat dat even wat anders gaat ...

Fredje020 zei:
Pfizer
Ik denk dat hij hier het blauwe pilletje van Pfizer mee bedoeld hoor . 1643746686692.png

Ik heb zelf al ondervonden wanneer ik een erectie pilletje neem het orgasme langer kan uitstellen en condoom doet ook wel iets .
Maar wanneer het condoom errond gaat is het soms lastig om hem volledig op scherpte te houden en daar is het pilletje dan weeral goed voor ...win win :D
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan