Recensie Lara, Mechelen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kapoentje_

Wandelaar
38
17/08/22
23
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-lara-5.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een drukke werkdag was de nood hoog. Heb me in Mechelen even langs de kant gezet en redlights ingesteld zodat ik alle dames in de buurt kon checken.
Eerste advertentie die ik zag was die van Lara. Mooie Braziliaanse van 28 jaar volgens de adv. Niet veel woorden aan vuil gemaakt en direct afgesproken. Ik kreeg een WhatsApp terug met alle prijzen inclusief adres en mogelijkheden en ik kon al binnen het kwartier langs. Zij ontvangt met andere dames in een appartement te Mechelen-Zuid. 5 min van de autostrade met gemakkelijk en gratis parking. Berichtje toen ik aan de deur stond en ik werd binnen gelaten met een buzzer.
Lara zelf had een bijzonder mooi gezichtje maar het was direct duidelijk dat zij niet diegene was vanop de foto. Je mag de verloren cm in de lengte bijtellen in de breedte. Niet dat ze dik dik was, maar wel goed in het vel en zeker geen 55 kg. Maar wat een kont jongens!! Ik kon er maar niet afblijven. Dik, maar toch superstrak! Prettig om over te wrijven.
We hebben kort gebabbeld en ik heb me op het bed gelegd waarbij ze zich uitkleedde en me is beginnen pijpen mc. Was goed, niet wauw maar zeker niet slecht. Ze vergeet ook de ballen niet en ze protesteerde niet toen ik haar hoofd tegen mij duwde om diep te gaan.
Pittig detail: ze heeft in elke tepel een piercing. Kon me wel bekoren en ik kon het dan ook niet laten om er mee te spelen. 😇
De sex: zalig strakke poes. Ze kneed echt je lul met haar kutspieren.
Langer dan een kwartier heb ik het niet vol gehouden.
Moest ze op de foto's geleken hebben zou ik deze week nog terug gaan. Maar aangezien het niet zo is pas ik. Ze blijft nog tot zondag in Mechelen zei ze.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan