WHEM Laris Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

beegees

Newbie
3
20/10/21
0
Heeft iemand ervaring met Laris Eindhoven ? Adverteert al sinds 2013 op sexjobs maar er is geen recensie te vinden, toch wel vreemd.
Ziet er toch lekker uit ....
 
Inmiddels vanaf vandaag ben ik ervaring deskundige. Na een afspraak te hebben gemaakt vandaag om 17.00 uur aangekomen op de afgesproken plaats werd ik netjes en heel vriendelijk telefonisch begeleid naar haar adres. Binnen aangekomen deur gesloten en daar stond ze. Whauw wat een mooie verschijning. De beelden op SJ komen zeker overeen met de werkelijkheid. Ze stelde me eerst op m'n gemak, ja ik was wat zenuwachtig, bood me wat te drinken aan en stond daar ineens binnen handbereik en begon ze mij te zoenen. Werkelijk waar geweldige verschijning. Ik bood aan te betalen en daar was ze zeer content over dat ik dit gelijk aanbood. Langzaam wat gezoend en kleren uit ging ze op een zeer vriendelijke manier aan de slag. PMC is jammer maar gezien haar vaardigheden zat mij dit niet in de weg. Na een goede PB en ik nog altijd liggend op m'n rug kwam ze lekker boven op m'n gezicht zitten en ben ik aan de slag gegaan. Ik merkte dat ze het zeer waardeerde en uiteindelijk een nieuwe condoom erom en hebben we elkaar verwend middels verschillende standjes. Lekker buiten de condoom klaargekomen en hebben we zeker 20 na liggen praten. Kortom gezellige en zeer mooie meid waar ik zeker nog een keer naar toe zal gaan.
 
Hoe was...deel 1
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan