Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa.Is Larissa deze week aanwezig?
Als ik hier de berichten teruglees was dat alweer 2021 toen ze ermee gestopt was. Idd na een half jaartje ofzo toch weer terug. Denk dat ze inmiddels genoeg geld verdiend heeft om rijkelijk van te leven in Albanië. Maar de kans dat ze toch weer terugkomt lijkt me ook erg aannemelijk. Of heeft iemand nog nieuws over haar?was zo ongeveer een jaar geleden ook het geval. En ineens was ze er weer. Ik wacht dus rustig af en vermaak me intussen wel met andere aanwezige dames
Heel simpel het geld Reeperbahn is afzetbahn net als in Amsterdam de Wallen tarieven liggen daar hoger.Ze zei tegen mij afgelopen week dat ze naar Hamburg ging of gaat. Ze was toch liever hier zei ze vanwege haar klanten. Snapte alleen niet waarom ze dan toch naar Hamburg gaat.
Sws 1 week per maand, maar weet niet telkens wanneeris Larissa weer met vakantie vanuit Aken ?
Ik hoop dat je haar er anaal voor hebt kunnen doen, lijkt me erg veel van het goede deze prijs! Ik heb er 3 jaar geleden 100,- voor betaald toen.Vandaag bij Larissa geweest ziet er natuurlijk altijd top uit maar moet wel zeggen dat de kwaliteit minder word een hoop diva gedrag uiteindelijk €150 betaald voor 20minvolgende x ff overslaan zitten momenteel betere voor minder
€. 150,- voor 20 minuten, leg eens uit…Vandaag bij Larissa geweest ziet er natuurlijk altijd top uit maar moet wel zeggen dat de kwaliteit minder word een hoop diva gedrag uiteindelijk €150 betaald voor 20minvolgende x ff overslaan zitten momenteel betere voor minder
Helaas nietIk hoop dat je haar er anaal voor hebt kunnen doen, lijkt me erg veel van het goede deze prijs! Ik heb er 3 jaar geleden 100,- voor betaald toen.
In eerste instantie afgesproken €100,- Eerst uitgebreid gepijpt en even goed hard gemaakt toen is ze erop gekropen zo als ze dat heel lekker kan daarna even doggy . Vervolgens condoom eraf gehaald en flink wat olie voor een lekkere handjob . Mocht al niet aan haar tepels komen werd ze flink geïrriteerd en niet bij haar gezicht. Toen ik vroeg om er een vingertje bij te gebruiken moest er weer €50 bijbetaald worden met als argument in de tijd dat ze bezig was ze er normaal 3 zou neuken maar goed erg geil dus naderhand maar even de beurs getrokken. Toen ik op mijn horloge keek naar afloop maar 20 min bezig geweest. Conclusie duur in dit geval voor weinig zitten echte vele betere voor dat #grieksekrullenbol€. 150,- voor 20 minuten, leg eens uit…![]()