Recensie Laura, Aken, Antoniusstrasse 14 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Janse

Wandelaar
37
12/09/21
9
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdagavond 8 December omstreeks 21.30 uur gekozen voor Laura, een mooie dame uit Griekenland. Leuke spontane dame die erg geïnteresseerd overkwam. Leuk gesprek gehad over van alles, ze leek oprecht geïnteresseerd. We begonnen met elkaar te tongzoenen, waarna zij mij uitnodigde om op het bed te gaan liggen. Vervolgens ging ze mij lekker pijpen, en keek ze mij regelmatig in. Toen wilde ze neuken in reverse cowgirl met een heerlijk uitzicht op haar lekker kontje. Uiteindelijk heeft ze me klaar gepijpt en heb ik het condoom aardig volgespoten. Ze vertelde dat ze 24 December terug naar Griekenland gaat en dan 6 Januari weer terug komt.

Ik denk dat deze dame mij vaker gaat zien !!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al vaker bij deze Griekse schone geweest . Na binnenkomst op de kamer begint ze al met uitkleden ondertussen nog even €50 in haar hand gedrukt en het feest kan beginnen. Zelf deed ze haar bh al uit en gaat daarna verder om me uit te kleden met mijn broek op mijn enkels word er al heerlijk met mij gespeeld en alles op volle sterkte gebracht met 1 hand in haar stringetje en mijn andere hand flink stevig in haar zwarte krullen haar staand flink gevingerd. Daarna ons maar even van kleding ontdaan is ze op bed gaan liggen en heeft ze me verder opgegeild met de hand en liet ze zich prima vingeren zo houd van een stevige aanpak en vind het zeker niet erg als je wat druk uitoefent op haar sterretje na een minuut of 10 heeft ze me een condoom om gedaan en stevig gepijpt. Na een tijdje moest ik op bed komen liggen en heeft ze het condoom eraf gehaald waarna er een flinke scheut massage olie over mijn pik ballen en kontje kwam heerlijke prostaat massage gehad en ontzettend lekker pikmassage ontzettend lekker klaargemaakt. Enigste nadeel bij haar is dat ze vrij veel baby zegt. Heb ze liever wat minder spraakzaam dan dat ik de hele tijd fuck me baby , do it hard baby , finger me baby enz enz hoor
 
Al vaker bij deze Griekse schone geweest . Na binnenkomst op de kamer begint ze al met uitkleden ondertussen nog even €50 in haar hand gedrukt en het feest kan beginnen. Zelf deed ze haar bh al uit en gaat daarna verder om me uit te kleden met mijn broek op mijn enkels word er al heerlijk met mij gespeeld en alles op volle sterkte gebracht met 1 hand in haar stringetje en mijn andere hand flink stevig in haar zwarte krullen haar staand flink gevingerd. Daarna ons maar even van kleding ontdaan is ze op bed gaan liggen en heeft ze me verder opgegeild met de hand en liet ze zich prima vingeren zo houd van een stevige aanpak en vind het zeker niet erg als je wat druk uitoefent op haar sterretje na een minuut of 10 heeft ze me een condoom om gedaan en stevig gepijpt. Na een tijdje moest ik op bed komen liggen en heeft ze het condoom eraf gehaald waarna er een flinke scheut massage olie over mijn pik ballen en kontje kwam heerlijke prostaat massage gehad en ontzettend lekker pikmassage ontzettend lekker klaargemaakt. Enigste nadeel bij haar is dat ze vrij veel baby zegt. Heb ze liever wat minder spraakzaam dan dat ik de hele tijd fuck me baby , do it hard baby , finger me baby enz enz hoor
Als ze teveel praat, gewoon je gereedschap in d'r mondje stoppen.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan