Recensie Laura, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
854
23/09/21
458
56
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5024723-laura
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren voor de tweede keer Laura bezocht en dit keer voor een trio met Arina omdat Laura beloofd had een spetterende trio te willen doen.
Laura beviel mij de eerste keer al met heerlijke seks, het is een mooie dame met een hoge knuffel gehalte en in de 3 kwartier dat ik plezier met haar had werd elk minuut gevuld.

Gisteren dus een trio gehad met Arina die er ook wel mag wezen en in werkelijkheid iets aantrekkelijker is dan op de foto`s.
Pijpen deden ze om de beurt maar dan wel met een condoom maar dat maakte mij dit keer niet uit, dames zaten ook heerlijk aan elkaar met tongzoenen en likken. Dus ze waren niet vies van elkaar en dat maakt een trio een echte trio voor mij.
Jammer dat een vertaal app af en toe nodig is maar voor de rest is het een zeer geslaagde bezoek geweest voor.
Op korte termijn een herhaling gaat niet voor mij want ik ga morgen voor een weel weg en bij mijn terugkomst vertrekken de dames weer.
Heren grijp jullie kans tot 7 januari.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan