Recensie Laura Mendes, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheTongue

Newbie
16
09/09/22
22
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2705547-laura
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De enige echte Laura Mendes is weer terug!.

Afgelopen februari ben ik al bij haar langs geweest, toen was het nog niet duidelijk of het een eenmalig bezoek was, maar nu haar advertentie ook weer actief staat wil ik toch ook weer een review schrijven.
Voor degene die haar kennen, de ervaring is nog steeds als vanouds: ongeëvenaard (ok, misschien alleen door Lucy ;)
Van het heerlijke passievolle (tong)zoenen, deepthroat pijpen tot aan hoe kletsnat ze wordt als je samen lekker bezig bent. Het was duidelijk dat we elkaar gemist hadden, waren compleet gesloopt na de derde ronde.
Enige wat ik wel wil vermelden, vanwege een begrijpelijke reden zijn haar prachtige natuurlijke Harrie's er niet meer. Zelf moest ik er even aan wennen, maar als Laura je begint te beminnen ben je dat al snel vergeten.

Voor een ieder die haar niet kent en op zoek is naar een passievolle latina GFE, dan moet je bij Laura zijn.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2705547-laura
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan Laura niet weerstaan. Op het oude forum heb ik een aantal uitgebreide recensies geschreven en na haar vandaag bezocht te hebben, vind ik het leuk om haar ook hier weer te recenseren.

Laura heeft haar oorspronkelijke haarkleur weer terug. Ze is een aantrekkelijke brunette en brunettes hebben sowieso al mijn absolute voorkeur. Ik had haar vier jaar niet gezien maar was meteen weer onder invloed van haar schoonheid. Haar lieve zachte uitdrukking en stralende lach hadden mij meteen weer betoverd.
We hadden veel te kletsen want in vier jaar is er natuurlijk veel gebeurd. Maar terwijl we kletsten gingen onze handen al gauw naar de leuke plekjes om te voelen of alles er nog is. Ze liet mij trots haar borsten zien en afgezien van de littekens, die overigens nog zullen verdwijnen, heeft ze mooie en zachte borsten gekregen. Uiteraard is het zichtbaar maar ze voelen zacht en natuurlijk aan. Voor de duidelijkheid: Het had een medische oorzaak dat dit moest gebeuren. Laura is wel gezond maar had liever haar eigen borsten gehouden. Niet elke vrouw kiest bewust voor implantaten om esthetische redenen. Soms is het leven gewoon hard.

We verhuisden snel van de bank naar het bed en zetten daar onze verkenningstocht voort. We wisten alle fijne plekjes nog van elkaar te vinden en stimuleerden deze dan ook volop. Hartstochtelijk zoenen, strelen, kneden en knuffelen en plotseling was ik tussen haar benen beland om haar poesje te verwennen. Het genot was duidelijk merkbaar want mijn kin en neus werden ook lekker nat 😋
Laura viel aan op mijn lul en pijpte mij de hemel in. Ik vond dat ik nog niet klaar was en boog mij weer tussen haar benen. Zo hebben we elkaar nog een tijdje verwend in 69.
Vervolgens kwam Laura op de schacht van mij lul zitten en reed ze zich klaar met een fantastische pussyslide. Dit is de beste beleving ooit en maakte dat ik me enorm moest inhouden om niet voortijdig klaar te komen. Laura daarentegen ging los en bereikte meerdere orgasmes.
Uiteindelijk moest natuurlijk het condoom erom en gingen alle remmen los. Begonnen in cowgirl voerde Laura een fantastische sexy dans uit op mijn heupen. Het is een prachtige aanblik om haar op je te zien zitten en in een soort extase te zien raken. Op een bepaald moment was het mijn beurt en draaide ik ons naar missionaris. Al gauw lagen haar heerlijke gladde benen in mijn nek en kon ik lekker doorstoten. Op een bepaald moment won de vermoeidheid het van mij en raakten we weer in gesprek. Een finish zat er voor mij niet in maar dat heb ik nooit erg gevonden en nu ook niet. Al grapjes makend maar ook serieuze dingen besprekend, lagen we in elkaars armen alsof er nooit vier jaren tussen gezeten hadden. Het was fijn en vertrouwd zoals altijd. Laura stond aan de top als het gaat om aandacht en gastvrijheid naar haar clienten en daar is ze nog geen millimeter in veranderd. Nog steeds krijg je de volle attentie, is de telefoon buiten beeld en gaat alle aandacht naar jou. Na vier jaar onthouding van Laura ben ik weer verslaafd 🥰
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag toch maar besloten mijn hand in mijn portemonnee te steken….
Na volgens mij een kleine 5-6 jaar vandaag dan toch eindelijk Laura weer ontmoet!

Met twijfel vandaag naar Amsterdam gereden met de vraag of het nog steeds het zelfde zou zijn als toen…
Deur ging open en verwelkomt met een dikke zoen, eenmaal boven hebben we flink staan knuffelen en kon hieruit wel opmaken dat Laura mij nog steeds herkende.
We hebben lang in elkaars armen gelegen zoenen voelen en strelen, opgegeven moment kon ik het niet laten en heb mijn hand in haar slipje gestoken en was weer gelijk verkocht!
Ze kan nog steeds pijpen als de beste, en haar billen wauw heerlijk om tegen aan te stoten.
Na een serie standjes is ze naast me komen liggen en met wat handwerk en zoenen heerlijk klaargekomen.

Het is mij wel duidelijk… Laura overtreffen dat is bijna onmogelijk.
Wat ben ik blij dat ze terug is, en ik hoop dat we weer een lange tijd van haar mogen genieten!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan