WHEM Laura - Helmond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heren wees wel gewaarschuwd dat ze mannen zoekt die de regie in hadden nemen. Onzekere mannen die niet echt weten wat ze moeten doen of willen heeft zij niets aan.

Ze vertelde mij dat ze ontzettend veel berichten ontvangt via Whatsapp, dus soms kan het zo zijn dat ze online is maar niet meteen reageert. Voor dat er een afspraak kan worden gemaakt wil zij wel een foto van je gezicht ontvangen. De ontvangt alleen mannen waarmee zij een klik heeft. geen klik betekent geen dat


Bij aankomst werd er meteen wat te drinken aangeboden ook toen ik vertrok. douchen is ook mogelijk

Boven heeft zij een kamertje met een ligbank en matras. Date vindt daar plaats, aangezien zij katten en een hond heeft.

Over haar diensten, de doet alles wat in haar advertentie staat.

Als je wilt kan de gehele dat worden gefilmd, wel op haar mobiel. daarna stuurt zij het filmpje naar je toe. Hiervoor vroeg zij mij geen extra kosten voor. Tijdens het filmen draagt zij een masker lange mouwen en stockings om haar tattoos te verbergen Dit omdat zij anoniem wil blijven. Hiervoor had ik ook gekozen, echter bleek dat de camerahoek niet goed was waardoor er niets te zien was. Ook hield zij het niet lang vol aangezien het stikheet was die dag.

Tijdens intiem moeten jullie niet verwachten dat zij hele tijd bovenop kan zijn. Ze vertelde mij dat ze haar kruisbanden in haar linkerknie had gescheurd.

Ik ga niet vertellen wat wij allemaal hebben gedaan, dat spreekt volgens mij voor zich.

Laura is een fantastische dame, ze komt haar afspraken na. Aan het eind van de date heeft zij mij aangeboden om haar privé nummer te geven, aangezien zij volgende week bij mij in de buurt zou zijn. Ik was daar voor ongeveer 90 minuten. Fantastische tijd gehad. Voor mij was het 70 minuten rijden wel waard.

Veel plezier heren.
 
Stomme vraag maar hoe ziet ze er uit? Vol? Slank? Borsten? En gezicht?

Ben volgende week in de buurt en wil het wel eens meemaken daar. En dan kan ik meteen een mooie review maken.
 
 
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan