Recensie Laura, Holsbeek 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Randall

Stamgast
Forumpionier
516
30/06/21
838
34
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-girl-in-town-32467865918.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een tijdje geleden een bezoekje gebracht aan Laura. Ik wou nog eens op verkenning naar iets nieuws en je weet maar nooit.
Afspreken ging zeer vlot via whatsapp .
Foto's in de advertentie komen niet echt overeen met de realiteit ,misschien de foto in haar wit setje komt in de buurt ,maar we weten allemaal dat foto's meestal een gok zijn. Ze ziet er goed uit maar het is geen wow, richting het gewone Roemeense girl next door type.
Het is een vriendelijk meisje en je kan met haar communiceren in het Engels maar toch miste ik iets , ik vond ze wat zakelijk en afstandelijk .
Ze ontvangt in het hier al besproken huis in Holsbeek , op de kamer vraagt ze of je wil douchen , ze wijst je de weg en wacht op de kamer.

Op bed beland mocht ik haar beffen , ze laat het goed toe maar je mag niet te ver gaan , vingers mogen niet in het kutje en na een 5 tal minuutjes was het genoeg.
Ze vond dat het tijd werd om hem op sterkte te brengen voor het condoompje.... pijpen kon met of zonder condoom.
Het pijpen was wat zwakjes en ben ik maar overgegaan naar de daad.
Begonnen in missio waar ze wel goed in meedeed , haar beentjes mocht ik tot bijna naast haar hoofd leggen .
Afgewerkt in standje doggy , ik vond het ook wel lekker hoe ze meedeed in dit standje , ik kreeg zelfs de indruk dat ze er van genoot.
Helaas zoenen kon niet en GFE heb ik niet ervaren.
haar telefoon en laptop zijn binnen handbereik .

Voor mij helaas geen herhaling .


 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan