WHEM Laura TS Den Haag vh Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Emiel88

Wandelaar
44
09/05/23
26
4

Zou heel graag eens een afspraak bij haar maken, ook de recensies zien er goed uit. Iemand al eens bij haar geweest? Zie helaas geen topic hier :(
 
Begin dit jaar bezocht, eerst geprobeerd via grindr maar was geen succes. Dus via kinky bezocht. Voor halfuurtje gegaan, 100 euro. Was saai, toonde weinig interesse. Ze zag goed uit, contact verliep goed en ze was vriendelijk. Maar geen herhaling.
 
Vind die kritiek op kinky recensies tekort door de bocht! En beetje raar tegenover de echte reviewers. Kijk naar hoeveel recensies geschreven, taalgebruik en datum aanmelding en je kunt er iets van maken……
 
Ik kijk bij kinky of de reviewer ook meedere reviews heeft geschreven bij andere DVP en hoe hij heeft geschreven, is het soort Google vertaling of niet. De reviewers van deze Laura hebben alle maar 1 review geschreven, op een na dan. Is beetje verdacht.

Maar zoals ik zei ze is wel betrouwbare/echt persoon, alleen was niet bijzonder.
 
Laatst bewerkt:
@Coppi de recensenten op de Kinky van Laura hebben, op 1 na, alleen een review op haar pagina achtergelaten. En zij is niet de enige dvp/tvp, met een rits one trick ponies¹. Dat geeft je toch te denken hè!?

¹ bookers die een recensie hebben gedropt.
 
Begin dit jaar bezocht, eerst geprobeerd via grindr maar was geen succes. Dus via kinky bezocht. Voor halfuurtje gegaan, 100 euro. Was saai, toonde weinig interesse. Ze zag goed uit, contact verliep goed en ze was vriendelijk. Maar geen herhaling.
Alex als ze op grindr geen interesse tonen dan heb ik zo iets van F*ck it! Dan mag je via kinky verwachten dat het niets wordt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan