Recensie Layla, Casa Cherda, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sixty9er

Vaste klant
143
13/08/21
338
63
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/1354235-layla
Totale kosten (in euro)
75,00
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Goede en leuke date gehad met Layla. Was bij de recensie actie van de afgelopen maand de gelukkige winnaar van de tweede prijs dus op naar Casa Cherda!
Had er zin in om een nieuwe dame te ontmoeten en aangezien het er druk was op de gang uit de paar beschikbare dames Layla (die me desgevraagd vertelde dat tongzoenen geen probleem was) gekozen zodat we meteen naar de kamer konden.

Daar al pratend en uitkledend kennisgemaakt waarbij Layla nog een tikkeltje aftastend leek maar toen we ons eenmaal in horizontale positie bevonden was daar geen sprake meer van. Ze kwam lekker bij me liggen waarbij ze 'junior' in no time op erg lekkere wijze in top wreef. We zoenden er op los, lekker, maar jammer genoeg kwam Layla, ondanks dat ik haar daar op speelse wijze op wees, haar belofte van het tongzoenen gedurende de hele date niet na. Daarom als eindoordeel een 7. Maar eerlijk is eerlijk, de vrijpartij als geheel was verder prima waarbij Layla zich lief, aanhankelijk en opgewekt toonde. Ze deed ondanks haar relatieve onervarenheid ook duidelijk haar best om er een succes van te maken. De stemming was mede door onze redelijke klik goed waarbij ook een grapje gewaardeerd werd.

Kortom, opnieuw een vrij goeie ervaring bij Casa Cherda. Hartelijk dank Casa Cherda voor de prijs en Layla voor de fijne ontmoeting!!!
 
Ben nu 2 keer met dit meisje geweest , gezellig eerst mekaar beter op de bank leren kennen waar ze me al goed in de juiste stemming wist te brengen. Ze is een lief en leuk meisjeet een leuke babbel. Boven op de kamer is ze super relaxed en en goed geil pijpt lekker en vindt het heerlijk om gebeft te worden waarbij ze goed nat werdt toen ik me vingers er ook bij deed , verder haar lekker geneukt in 2 posities, kortom beide keren waren top, en weet zeker dat t nog wel een aantal keren een herhaling zal krijgen watij betreft. Ze is zeker 1 van de beste meiden in casa cherda momenteel, lekker figuur , mooi koppie leuk gezellig in de huiskamer en lekker om sex mee te
 
In haar profiel op c.s. wordt er over gesproken dat ze vol slank is maar ik vindt er eerder neigen naar vrij slank dan naar mollig of zo , of ligt dat nou aan mij ? Die cup maat e daar klopt natuurlijk helemaal niks van maar oke. Op de vraag of ze pijpt z.c. denk ik van niet. Althans tegen mij is ze er niet over begonnen maar tongzoenen doet ze eigenlijk ook niet dus pijpen z.c. hoef je denk ik ook niet te verwachten
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan