Recensie Layla Emmen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jedi2014

Newbie
10
28/02/23
9
3
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
12
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4286938-layla
Totale kosten (in euro)
200
Vandaag bij deze heerlijke transmeid geweest. Voor een uurtje betaald en dat was zeker de moeite waard.
Bij binnenkomst lekkere tongzoen en even over en weer voelen. Achter haar prachtige billen aan de trap op, een schone kamer in, waarin een groot bed stond. Financiële gedeelte afgehandeld en de kleren uit. Zij stond inmiddels in BHtje en string lekker tegen me aan te rijden. Haar hoofd achterover zodat we lekker konden tongen.
Mijn handen overal over haar lekkere (lolita) lijf, dr prachtige tieten en dito billen maakten mijn pik al lekker hard.
Hierna zij ook naakt, lekker all over mij. Mn pik in dr mond, haar, kleine, pik in mijn mond. Lekker overal likken zuigen en voelen. Inmiddels mijn pik op volle sterkte en zij wilde hem..... cd er om en langzaam in dr heerlijke nauwe kontje gebracht. Ze moedigde me aan om haar diep te palen wat ik niet verkeerd vond uiteraard. Dus onder haar heerlijke gekreun haar goed diep gepakt en dit zo een poosje doorgezet.
Nadat poosje ff pauze ingelast. Lekker tegen elkaar aan tongen. Ik haar gepijpt wat in een iets harder piemeltje resulteerde. Ze wilde mij ook neuken, dus haar lekker mn ass laten rimmen en ze deed een poging om me te neuken. Helaas was ze niet hard genoeg dus verder dan wat prakken kwam het niet.
Daarop haar nu in missio geneukt, met cd, en wederom diep in haar gestoten.
Daarna heeft ze me klaar gepijpt en heb ik me na wat geknuffel aangekleed en vertrokken.
Kortom, heerlijke transmeid. Lief, leuk aardig. Spreekt aardig Engels voor een Brazilliaanse.
Ze gaat binnenkort ff een paar weken weg maar ga haar zeker weet opzoeken als ze terug is.

Damn wat lekker.

Terug
Bovenaan Onderaan