Leeftijd wandelaars

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het gaat hier om dat je een beter beeld krijgt over de review. Anders kan je alles wel betwisten of het wel nodig is. Zijn dan de gegevens van een DVP ook overbodig en is puur een foto met de diensten voldoende en alle andere details irrelevant? Hier wordt niet om je echte naam of ander prive gevraagd. Puur een indicatie. En het is maar een idee :) Personen die heel fel reageren snap ik sowieso niet. Denk dat die al lang niet hebben geneukt ofzo 🙃
Het is een goede start! Maar het probleem is nu dat het topic hier doet blijken dat oudere klanten niet fijn zijn. Van iedere leeftijd heb je leuke en minder leuke klanten hoor. Daarom zullen ze op hun tenen getrapt zijn.
Wil je echt een nog transparantere review? Dan kan je nog zaken toevoegen die de klant moet aanduiden zodat de lezer weet dat de basis bij die klant in orde was. Zoals:
- Waren jouw nagels geknipt Ja/ Nee
- Heb je small talk gedaan Ja/ Nee
- Heb je deodorant of parfum op Ja/ Nee
- Heeft jouw rug heel de date de matras aangeraakt (Coma patiënt) Ja/ Nee
- Heb jij haar oraal bevredigt? Ja / Nee
- Waren jouw tanden gepoetst? Ja / Nee
- Doe jij jouw voorhuid naar achteren bij het wassen? Ja/ Nee

Etc....
Pas dan ga je de accuraatste review hebben
 
Mooi gezegd Lisa! Het moet van twee kanten komen! Als je zelf wat normaal bent en je verzorgt is het voor iedereen toch leuker?!
Snap niet dat sommige dat niet inzien.
Sommigen denken van hunzelf dat ze leuk en proper zijn. Ze schrijven hier ook reviews, vooral negatieve. Maar ik weet uit de verhalen van DVP's dat ze echt niet geliefd zijn. Zolang zij geen spiegel voor zich houden gaan ze nog vaak tegen de lamp lopen
 
werkt bij mij ook zo..
niet alleen leeftijd..maar ook status en opvoeding..
valt me dikwijls op dat je er zo uitpikt bij beter gesitueerden , wie er hard heeft moeten werken om goed bij kas te zitten..
of die het van thuis uit hebben meegehad..of hoogopgeleid in een dikke baan gerold zijn..
dag en nacht verschil in omgang..
het 2e team is meestal niet zo leuk in omgang of inlevingsvermogen en op vele vlakken nog wereldvreemd ook..
moet je gaan uitleggen dat bepaalde dingen niet kunnen omdat water altijd het laagste punt zoekt o.i.d
leeftijd maakt niet zoveel uit..je hebt lullen en trutten van 25 alswel 75 ,ligt er puur aan hoe iemand in het leven staat en dingen ziet..
 
Ik ben oudere wandelaar.
Maar ook weer ervaren.
Ik ben daardoor ook gevoelig op gebieden waarop ik te kort schiet.
Dat heb ik zo door.
Wat de dame eventueel als vervelend zou kunnen ervaren.
Dit kan dan ook weerslag hebben op mijn date als ik me toch net niet fris genoeg voel.
Dat zal ik nooit een dame verwijten en haar vertellen , en zeker niet negatief opschrijven in een recensie.
Misschien moet ik dan een andere keer terugkomen. Als je er zo in staat , ben je vaak welkom om nog eens te komen als klant en gaat de tweede date veel beter.
Ik mag daarom niet klagen over mijn dates en ook welkom bij dames die heel veel jonger zijn en dat zijn nog vaak de beste dates ook.
 
Laatst bewerkt:
Het zou heel fijn als elke wandelaar zijn leeftijd in zijn profiel zou aangeven. Natuurlijk niet met je exacte geboorte datum, maar 1 of 2 jaar verschil.

Hiermee krijg je toch extra info bij een review. Persoonlijk vind ik het toch wel een verschil in of iemand 20 of 60 is en een beoordeling geeft.

Natuurlijk kan het ook niks zeggen, maar wat vinden jullie? Verplichten?
Wat heeft de leeftijd nou met goede of slechte service te maken. Oudere heren behandelen dvp's juist goed en zijn extra vriendelijk tegen dvp's, dus als een oudere heer hier iets schrijft over een dvp dan geloof ik hem eerder dan een jongere gast.
 
Hiermee krijg je toch extra info bij een review. Persoonlijk vind ik het toch wel een verschil in of iemand 20 of 60 is en een beoordeling geeft.

Wat heeft de leeftijd nou met goede of slechte service te maken. Oudere heren behandelen dvp's juist goed en zijn extra vriendelijk tegen dvp's, dus als een oudere heer hier iets schrijft over een dvp dan geloof ik hem eerder dan een jongere gast.

Precies, en aan welke van de twee zou je dan het meeste belang hechten?
Eigenlijk is er geen enkele verdedigbare uitleg die je zou kunnen geven waarom je meer vertrouwen zou hebben in een recensie van een 20-jarige dan van een 60-jarige, en omgekeerd natuurlijk.
 
Mensen kunnen je nogal eens fout gaan beoordelen op basis van je leeftijd, verkeerde verwachtingen van je krijgen. Vooral op mijn twintigste had ik het gevoel dat ik, qua voorkeuren en zo, beter bij mensen van rond de vijftig jaar paste (maar níet wat betreft seksuele verlangens). Misschien is dat ook één van de redenen waarom ik nooit aan een relatie geraakt ben. Anderzijds was ik tot voor kort nog steeds maagd, en had dus als veertigjarige minder ervaring met seks tout court dan de meeste twintigjarigen.
je leeftijd heeft eigenlijk niets zo veel over hoe volwassen je bent. Maar wel wat je mee gemaakt hebt. Ik heb vrienden waar van ik soms denk van wordt eens volwassen. Het is soms als of ik tegen een kind van 16 praat in plaats van een persoon van 27.

Ik heb ook geen intresse in een 27 jarig meisje die nog op zoek is naar haar zelf, die niet weet wat ze wil. In een vrouw van 27 die dat wel weet en weet wie ze is heb ik alle intresse.
 
En... natuurlijk zal dat voor een 'snelle wip' (zak legen!) veel minder spelen dan voor een langere, passionele sessie...

Maar... als je 'goeie sex' wil... zal er toch wel inzet moeten komen van beide partijen... En dan zie je dat 'bedskills, stamina en ervaring' toch écht wel een verschil maken!
Dat is er kan 1 persoon al het werk doen. Als er 1 van de 2 daar gewoon ligt en niets doet is dat echt beu voor de ander. Ook al betaal ik 150€ ligt het ook aan mij hoe goed dat uurtje zal zijn.

Met elkaar praten en luisteren is ook belangrijk. Ik kan minder soepel mijn heupen bewegen. Ik zei dat tegen de dvp. Het enige wat ze zei was we zien dat wel. 15 min later wou ze missionaris doen. Dan zegt ze dat ik meer mijn heupen moet gebruiken. 🤷‍♂️

als een dvp last heeft aan haar knie rug ofz. Dan heb ik ook voordeel aan van daar aan te denken. Een kussentje of een andere positie kan al helpen. Dat is voor haar leuker en ook voor mij.
 
Het is een goede start! Maar het probleem is nu dat het topic hier doet blijken dat oudere klanten niet fijn zijn. Van iedere leeftijd heb je leuke en minder leuke klanten hoor. Daarom zullen ze op hun tenen getrapt zijn.
Wil je echt een nog transparantere review? Dan kan je nog zaken toevoegen die de klant moet aanduiden zodat de lezer weet dat de basis bij die klant in orde was. Zoals:
- Waren jouw nagels geknipt Ja/ Nee
- Heb je small talk gedaan Ja/ Nee
- Heb je deodorant of parfum op Ja/ Nee
- Heeft jouw rug heel de date de matras aangeraakt (Coma patiënt) Ja/ Nee
- Heb jij haar oraal bevredigt? Ja / Nee
- Waren jouw tanden gepoetst? Ja / Nee
- Doe jij jouw voorhuid naar achteren bij het wassen? Ja/ Nee

Etc....
Pas dan ga je de accuraatste review hebben

Kom ik toch uit op 1x nee .


😻
 
Goeie sex met een DVP:
Waar jij als klant krijgt waar je voor kwam...
En... waar zij als DVP het gevoel heeft 'leuke klant'

Moeilijker hoeft dat niet te zijn...
Ja als je verwachtingen uitkomen.
Dan is het top.
Maar soms hebben DVP en vrouwen onverwachte beperkingen , bijvoorbeeld dat je moeilijk kan binnen komen in de poes vanwege flapjes of zo , dat ze bijvoorbeeld snel moe zijn in cowgirl.
Dan wordt goeie sex ook al lastiger.
 
Het zou heel fijn als elke wandelaar zijn leeftijd in zijn profiel zou aangeven. Natuurlijk niet met je exacte geboorte datum, maar 1 of 2 jaar verschil.

Hiermee krijg je toch extra info bij een review. Persoonlijk vind ik het toch wel een verschil in of iemand 20 of 60 is en een beoordeling geeft.

Natuurlijk kan het ook niks zeggen, maar wat vinden jullie? Verplichten?
Dan kan ik toch op mijn profiel 1990 invullen ipv '92? Ben ik ouder of jonger...
 
Wat ik eerder al zei, periodes van 10 jaar geven ook een goede indicatie zonder dat je je leeftijd hoeft te noemen, dus ben je een twintiger, dertiger, veertiger enz, dan zal de drempel wat lager zijn voor sommigen omdat je je leeftijd niet hoeft te noemen, mij interesseert het trouwens niet welke leeftijd een recensent heeft
 
Toch een beetje een bizar...
De auteur van een topic die 'een beter beeld wil krijgen over de schrijver van een review'... 'omdat hij persoonlijk vindt dat'...

Ben zelf altijd een beetje argwanend betreffende die critici... die dan zelf geen recensies plaatsen... maar wel anderen willen beoordelen. Mijn mening!
Je hebt een punt, maar ben geen hele actieve wandelaar. Ga een paar keer per jaar omdat ik in een relatie zit en niet altijd behoefte heb aan wat anders.

Maar beloof je voortaan wel een review te schrijven van elke bezoek 😉
 
"…dat je een beter beeld krijgt over de review". 🤣

denk je dat nou echt? we kunnen allemaal reviews schrijven die compleet verzonnen zijn, maar…jij krijgt een beter beeld als je de leeftijd weet. Wat een onzin.

ok, even testen dan:

hey dames, Nordy is een hele vervelende kerel die als een zeester op het matras ligt en de dames amper aanraakt. Dit is echt waar, want ik ben 33.

really? 🤐

Nogmaals…als jij het per se wil weten hoe oud iemand is, dan vraag je dat in een PM ofzo. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde om dat in een profiel te verlangen.
Zaken die Lisa o.a. voordragen in een review (aanpassing van de template zou de forumleiding wel kunnen doen) zijn belangrijker dan leeftijd.
 
De hele jonge DVP zijn op zich niet eens afkerig van oudere wandelaars.
Maar ze begrijpen het soms nog niet vanwege hun jonge leeftijd.
Ze denken dat mannen altijd zo snel mogelijk sex willen.
Gebrek aan ervaring. Persoonljk vind ik dat juist wel leuk , onervaren meiden ( als ze hun best maar doen)
Zelf laat ik ze altijd hun gang gaan.
Laat mij maar spuiten meisje, als ik maar jou sterretje mag likken.
 
"…dat je een beter beeld krijgt over de review". 🤣

denk je dat nou echt? we kunnen allemaal reviews schrijven die compleet verzonnen zijn, maar…jij krijgt een beter beeld als je de leeftijd weet. Wat een onzin.

ok, even testen dan:

hey dames, Nordy is een hele vervelende kerel die als een zeester op het matras ligt en de dames amper aanraakt. Dit is echt waar, want ik ben 33.

really? 🤐

Nogmaals…als jij het per se wil weten hoe oud iemand is, dan vraag je dat in een PM ofzo. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde om dat in een profiel te verlangen.
Zaken die Lisa o.a. voordragen in een review (aanpassing van de template zou de forumleiding wel kunnen doen) zijn belangrijker dan leeftijd.

Jij zit hier echt mee he Greg? 2x reageren op 1 onderwerp op dezelfde manier. Je punt is duidelijk, als ik jou leeftijd wil weten zal ik je een PM sturen.

En natuurlijk begrijp ik dat iedereen kan schrijven wat hij/zij wil, net zoals een DVP kan schrijven hoe goed en knap en kundig ze is, maar uiteindelijk geeft een review wel een beter beeld.

Wij zijn hier op de fora om elkaar te informeren/"helpen", zodat we wat zekerder zijn van een DVP of dat die persoon ook echt is en doet wat ze beloofd. En ik denk dat het helpt dat als wij als bezoekers iets aangeven van onszelf. Wees neit bang vraag niet om je echt naam of adres ofzo, maar zodat je een idee krijgt.

Maar anyway Greg, jij hebt je punt al gemaakt en het is duidelijk ;-) Jij bent er geen voostander van
 
Zelf laat ik ze altijd hun gang gaan.
Laat mij maar spuiten meisje, als ik maar jou sterretje mag likken.
Neen! Zeker met jonge DVP's... laat ik ze niet 'hun gang gaan'... maar ik neem meteen zelf het initiatief. Merken ze dat ze een man met ervaring in bed hebben... en veruit de meeste vrouwen vinden dat best lekker!

Zo al heel wat leuke ervaringen gehad!
 
Uitzonderingen bevestigen niet de regel, en dan nog een supermeisje zal als ze 8 klanten iedere dag heeft nuet 8x geweldige sex hebben mrt klanten die ze prive in een kroeg voorbij zou lopen, en ja een x genot kan maar niet tig x op een dag tig dagen in de week, dream on😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan