Leeftijd wandelaars

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

noryd81

Wandelaar
48
06/10/21
36
3
Het zou heel fijn als elke wandelaar zijn leeftijd in zijn profiel zou aangeven. Natuurlijk niet met je exacte geboorte datum, maar 1 of 2 jaar verschil.

Hiermee krijg je toch extra info bij een review. Persoonlijk vind ik het toch wel een verschil in of iemand 20 of 60 is en een beoordeling geeft.

Natuurlijk kan het ook niks zeggen, maar wat vinden jullie? Verplichten?
 
Het zou heel fijn als elke wandelaar zijn leeftijd in zijn profiel zou aangeven. Natuurlijk niet met je exacte geboorte datum, maar 1 of 2 jaar verschil.

Hiermee krijg je toch extra info bij een review. Persoonlijk vind ik het toch wel een verschil in of iemand 20 of 60 is en een beoordeling geeft.

Natuurlijk kan het ook niks zeggen, maar wat vinden jullie? Verplichten?

Lijkt me een goed idee (als optie ). Weet ik onmiddellijk of ik als oude rukker binnen kan.
Maar waarom 1 of 2 jaar verschil ?
En verplichten, daar ben ik niet voor. In alles is het voor mij vrijheid blijheid.
 
Goed idee. Sommige dames passen hun gedrag aan wanneer de wandelaar flink op leeftijd is. Ik merk dat heel sterk bij de oudere Chinese dames die nagenoeg buigen voor mij.
 
Lijkt me een goed idee (als optie ). Weet ik onmiddellijk of ik als oude rukker binnen kan.
Maar waarom 1 of 2 jaar verschil ?
En verplichten, daar ben ik niet voor. In alles is het voor mij vrijheid blijheid.
Range was gewoon een idee voor degene die zijn exacte leeftijd niet wil geven. Range zoals de dvp van 5 jaar is ook goed. Gaat om het idee, zodat je weet of inderdaad iemand veel jonger of ouder is dan jezelf
 
Het zou heel fijn als elke wandelaar zijn leeftijd in zijn profiel zou aangeven. Natuurlijk niet met je exacte geboorte datum, maar 1 of 2 jaar verschil.

Hiermee krijg je toch extra info bij een review. Persoonlijk vind ik het toch wel een verschil in of iemand 20 of 60 is en een beoordeling geeft.

Natuurlijk kan het ook niks zeggen, maar wat vinden jullie? Verplichten?
Ik ben 67jaar en je hebt gelijk van het verschil .10 of20 jaar terug was ik veel meer op zoek naar sex neuken .nu ook meer zoenen en strelen meer genieten van de sex .toen moest hij spuiten 2-3 x achter elkaar nu vind ik het genoeg 1x .maar misschien wel meer genoten dan toen 😊
 
Het zou heel fijn als elke wandelaar zijn leeftijd in zijn profiel zou aangeven. Natuurlijk niet met je exacte geboorte datum, maar 1 of 2 jaar verschil.

Hiermee krijg je toch extra info bij een review. Persoonlijk vind ik het toch wel een verschil in of iemand 20 of 60 is en een beoordeling geeft.

Natuurlijk kan het ook niks zeggen, maar wat vinden jullie? Verplichten?
Onzin, helemaal het idee om het te verplichten. Het gaat je ook geen reet aan vind ik.

Als je wil weten hoe oud iemand is nav een recensie, dan vraag het die persoon maar als het echt zo belangrijk is voor je.
 
Ben het met Greg eens, alhoewel je mijn leeftijd uit mijn profielnaam kunt halen.

Maar ik begrijp de meerwaarde niet. Wil je naast de leeftijd ook gegevens weten als gewicht, uiterlijk, hygiëne etc. Want dit kan ook een (enorme) rol spelen bij een positieve of negatieve recensie.

Bij een recensie gaat het mij om de mogelijkheden en of het een aanrader is. Het kan altijd zijn dat een recensie negatief is, dat de klik er niet was.
 
De hele jonge DVP zijn op zich niet eens afkerig van oudere wandelaars.
Maar ze begrijpen het soms nog niet vanwege hun jonge leeftijd.
Ze denken dat mannen altijd zo snel mogelijk sex willen.
Gebrek aan ervaring. Persoonljk vind ik dat juist wel leuk , onervaren meiden ( als ze hun best maar doen)
Zelf zou ik ook graag weten of de reviewer veel jonger is dan mij. Ik denk namelijk dat oudere wandelaars niet altijd dezelfde (goede) ervaring krijgen als de jonge studs.
Er zijn DVP's die foto willen van hun klant en vaak hoor (ik) daarna niks meer, afgewezen op leeftijd of uiterlijk neem ik aan. Of in hun profiel staat duidelijk een leeftijdsgrens.

Dus volgens mij is de leeftijd een belangrijk gegeven.
 
Zelf zou ik ook graag weten of de reviewer veel jonger is dan mij. Ik denk namelijk dat oudere wandelaars niet altijd dezelfde (goede) ervaring krijgen als de jonge studs.
Ik ben mischien jonger, 30, maar als ik zo een stud was zouden mijn dates geen uurtarief rekenen. Ik heb ook wel eens een ad gezien van een 28 jarige die alleen klanten boven de 50 wil. En je ziet ook wel eens dat er staat alleen NL. De dames kunnen zo veel voorkeureisen aanhouden als ze zich kunnen veroorloven natuurlijk. Maar ik denk dat een optionele leeftijdsrange van de reviewer in sommige gevallen wel wat toe kan voegen. Soms geeft het wel een ander perspectief. Zolang het maar optioneel is.
 
Ik denk tussen de 40en 65 jaar hebben thuis alles op orden .en gaan dan genieten van het vrouwelijk schoon ,en de sex verlangens die zo nog willen mee maken ( maar zo denk ik ) kan best anders wezen
Het zou wel eens intersant zijn. Ik zou niet weten wat er zo erg zou zijn om je leeftijd te zeggen. Ben je nu jong of oud maakt toch niet uit
 
Het zou heel fijn als elke wandelaar zijn leeftijd in zijn profiel zou aangeven. Natuurlijk niet met je exacte geboorte datum, maar 1 of 2 jaar verschil.

Hiermee krijg je toch extra info bij een review. Persoonlijk vind ik het toch wel een verschil in of iemand 20 of 60 is en een beoordeling geeft.

Natuurlijk kan het ook niks zeggen, maar wat vinden jullie? Verplichten?

Vind je de leeftijd van de wandelaar echt zó belangrijk? Waarom? Ik ben 40 jaar maar heb pas 89 dagen geleden voor het eerst in mijn leven een DVP bezocht. Daarvóór was ik tout court nooit tussen een vrouw haar benen geweest. Aan de andere kant zullen er ongetwijfeld 25-jarigen zijn die met dames van plezier en met seks in het algemeen tien keer meer ervaring hebben dan ik.
 
Het gaat hier om dat je een beter beeld krijgt over de review. Anders kan je alles wel betwisten of het wel nodig is. Zijn dan de gegevens van een DVP ook overbodig en is puur een foto met de diensten voldoende en alle andere details irrelevant? Hier wordt niet om je echte naam of ander prive gevraagd. Puur een indicatie. En het is maar een idee :) Personen die heel fel reageren snap ik sowieso niet. Denk dat die al lang niet hebben geneukt ofzo 🙃
 
Ik zou daar eerlijk in zijn. Ik weet niet wat er zo erg is dat mensen mijn leeftijd weten.

Mensen kunnen je nogal eens fout gaan beoordelen op basis van je leeftijd, verkeerde verwachtingen van je krijgen. Vooral op mijn twintigste had ik het gevoel dat ik, qua voorkeuren en zo, beter bij mensen van rond de vijftig jaar paste (maar níet wat betreft seksuele verlangens). Misschien is dat ook één van de redenen waarom ik nooit aan een relatie geraakt ben. Anderzijds was ik tot voor kort nog steeds maagd, en had dus als veertigjarige minder ervaring met seks tout court dan de meeste twintigjarigen.
 
Het zou net zo goed andersom kunnen zijn.
Precies, daar vergissen veel mensen zich in. hele Jonge mannen (net als hele oude) zijn over het algemeen helemaal geen leuke klanten. Ik denk dat vrouwen meestal het liefst -5 tot +15 jaar van hun eigen leeftijd daten.
Het gaat hier om dat je een beter beeld krijgt over de review. Anders kan je alles wel betwisten of het wel nodig is. Zijn dan de gegevens van een DVP ook overbodig en is puur een foto met de diensten voldoende en alle andere details irrelevant? Hier wordt niet om je echte naam of ander prive gevraagd. Puur een indicatie. En het is maar een idee :) Personen die heel fel reageren snap ik sowieso niet. Denk dat die al lang niet hebben geneukt ofzo 🙃
Ik denk dat mensen gesteld zijn op hun privacy. Zeker hier. Het verhoogt de drempel om recensies te schrijven als er daarmee meer persoonlijke details bekend worden voor de lezer. Ook willen sommige mannen die een minder positieve recensie schrijven niet dat het in verband kan worden gebracht met wie die geschreven heeft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan