Recensie Linda (NL), SixSens, Lemiers 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gorgeous George

Wandelaar
35
21/10/21
95
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laat ik starten met te zeggen, dat deze review geschreven is, door een knoepert van een roze bril. Hier ben ik mij van bewust.

Linda viel mij op, door haar mooie ogen, prachtige billen, maar vooral door het feit dat ze Nederlands spreekt. Deze combinatie intrigeerde mij zo, dat ik (lang) gewacht heb om tijd met haar te kunnen doorbrengen. En zelfs, tegen mijn gewoonte in, haar heb aangesproken terwijl ik wist dat ze 'onderweg' was met een medebeer. Daarnaast heb ik met haar één van mijn regels gebroken, normaal gesproken betaal ik voor een half uur (met standaard service) nooit meer dan € 60. Bij haar dus wel.

Echter, beide zaken waren het dubbel en dwars waard. Voor het eerst wist een dame op de kamer mij voor 100% te overtuigen dat ze dit werk met, en voor haar plezier doet. Verder heeft ze mij het gevoel gegeven, dat zij tijdens onze sessie een orgasme beleefde (wederom wellicht de roze bril, echter ik was 100% overtuigd).

Verder fijn om te weten? Linda heeft vele piercings op spannende plekken, luistert goed naar wat je fijn en geil vindt en is ook nog een gezellige, lieve en leuke gesprekspartner.

Voor mij, mijn beste kamergang tot nu toe in mijn bezoekjes aan SixSens.

@Linda, mijn naam is dus niet 'johnnie walker' (dat is op een ander forum). Ow, en cupmaat inschatten vind ik altijd ingewikkeld.... Mijn excuus als het een 'D' is en geen 'C' zoals ik gegokt heb, iig zijn ze prachtig en puur natuur. Om dezelfde reden, waag ik mij niet aan je leeftijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan