Leeftijds grens negeren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
@GeileGerard Nou, jij vliegt er wel met gestrekt been in zeg. Van alle dvp's die het op dit forum "hoog in hun bol hebben", is er maximaal één met narcistische karakteristieken. De anderen hun reacties zou ik toch echt eerder onder een vorm van groepsdenken willen catalogeren.
Godzijdank zijn zij NIET representatief voor de gemiddelde DVP.
Nog niet. Vraag me echter af wat dat binnen 30 jaar gaat zijn. Maar dan liggen velen onder ons al onder de grond :)
Feitelijk zijn het gewoon mislukte golddiggers die dus maar DVP worden met bizarre eisen en zichzelf Koningin ofzo gaan noemen.
Of meesteres, werkt ook altijd goed.
 
@GeileGerard Nou, jij vliegt er wel met gestrekt been in zeg. Van alle dvp's die het op dit forum "hoog in hun bol hebben", is er maximaal één met narcistische karakteristieken.
Ik weet wie je bedoelt ;)
Maar er zijn er een paar die allemaal dezelfde slag lijken met hun cursus anaal/zoenen en whatever blablabla...
 
Stap dan ook eindelijk over op mannen! Dan ben je eindelijk van het gezeik af.
Dus omdat er een paar dames gek zijn moeten we maar homo worden?
Wat een domme redenatie....

Heb je 1x problemen met je auto moeten we altijd maar gaan fietsen?
1x slecht gegeten in een restaurant en dan noooit meer uit eten gaan?
 
Ik zou het proberen als ik jou was. Heb gehoord dat ze niet zo krap kijkt....
Ze heeft wel een deurbeleid, je mag niet te oud zijn en niet te dik, ik vraag me af of je wel sneakers aan mag hebben ?
Of een baard of stel dat je kaal bent? :unsure:
 
Ik vind het niet komisch, ik erger me kapot
Lekkere hypocriete houding. jij snakt naar dames aan het woord topic's.

Smeekt of topics open kunnen blijven of heropend kunnen worden.

Als jij je ergert ; schrijf je toch in andere topics.

Zelfde voor geile gerard ; raamdames zijn meer jou categorie a 80 euro lijkt mij.
 
@vlex ik snap niet waar die 80e vandaan komt? ALS ik wandel betaal ik gewoon 150-200/u tarief?
Sterker nog je kan zien dat ik Bella/Almere bezocht hebt. Dat is een NL/Marokkaanse die zeker niet bekend staat als "goedkoop".
Ik vind die 200e+ tarieven nu doorgeslagen maar lees mijn reviews? Zijn er sowieso meer dan die ene van jou ;)
Ramen vind ik sowieso nix....
 
Smeekt of topics open kunnen blijven of heropend kunnen worden.
Ik smeek helemaal niet, jij maakt er elke keer wat anders van, het is leuk als ze normaal doen en niet over de top narcistisch en diep in hun hart weten de aanbidders dat ik gelijk heb
 
@Simp volgens mij zijn de "aanvallen" hier vaak genderneutraal.
Het zijn ook vaak niet eens aanvallen. Alleen de niet-simps hebben minder de neiging om het altijd maar met iedereen eens te zijn.

Er zijn hier dus gewoon mannen die NIET Simp zijn;

Simp is an internet slang term describing someone who shows excessive sympathy and attention toward another person, typically someone who does not reciprocate the same feelings, in pursuit of affection or a sexual relationship.[1][2] Urban Dictionary defines a simp as "someone who does way too much for a person they like".[3][4] This behavior, known as simping,[5] is carried out toward a variety of targets, including celebrities,[1] politicians,[6][7] e-girls, and e-boys.[8] The term had sporadic usage until getting traction on social media in 2019, to mock men said to pander to specific women.[9]

Het valt alleen op dat andere Simps (niet in naam maar gedrag) heel erg snel de homo kaart richting mij gooien wat natuurlijk een kaart van onvermogen is maar oke :ROFLMAO:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan