leeftijdsgrens

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat is er geoorloofd-acceptabel ?

  • Vrouw: Leeftijd maal 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vrouw Leeftijd maal 2 plus 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vrouw: Leeftij maal 2 plus 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    34
  • Opiniepeiling gesloten .
Ach kijk, een moraalridder op een hoerenlopersforum, altijd grappig. Zo kan ik ook wel wat verhaaltjes ophangen over mensenhandel en dwang en dat jou dan aanwrijven omdat je gebruik maakt van sekswerkers... zie je hoe makkelijk dat gaat? Maar dat doe ik niet; ik ga hier niet de hypocriet lopen uithangen.
Volgens mij ging je van de week behoorlijk uit je dak, omdat iemand het over een negerin had. Volgens mij ben je dan ook een moraalridder
 
ik ben een gezegend man. Vind dames van eigen leeftijd leuk, maar ook meiden van 21. Heb je echt ook prima dates mee met die jongere grietjes, ondanks het leeftijd verschil en het taboe wat daarop rust.
ik gedraag me nooit als een "vaderlijk figuur die zegt wat ze het beste kunnen doen" Daar hebben jonge dames geen behoefte aan merk ik
 
Volgens mij ging je van de week behoorlijk uit je dak, omdat iemand het over een negerin had. Volgens mij ben je dan ook een moraalridder
Hè ja, laten we koloniaal racisme op één lijn stellen met valse beschuldigingen van pedofilie wanneer het over legaal sekswerk gaat, want dat zijn vergelijkbare dingen?! 🙄 Sommigen gaan echt wel heel ver om hun achterhaalde racisme goed te praten, zeg.
 
Ach kijk, een moraalridder op een hoerenlopersforum, altijd grappig. Zo kan ik ook wel wat verhaaltjes ophangen over mensenhandel en dwang en dat jou dan aanwrijven omdat je gebruik maakt van sekswerkers... zie je hoe makkelijk dat gaat? Maar dat doe ik niet; ik ga hier niet de hypocriet lopen uithangen.

Overigens is een pedofiel iemand die jonge kinderen seksueel interessant vindt, geen volwassen vrouwen met alles erop en eraan (nee, ook geen 'net' 18 jarigen; die willen prepubescente lichamen). Dus volgende keer eerst even nadenken voordat je zoiets onjuists en beledigends opschrijft.

En het is 'neigen'.
Edit mod, stukje verwijderd.
Te veel op de man i.p.v. de bal.


Overigens heb ik al op meerdere plekken benoemd dat naar mijn mening vrijwel iedere dvp haar beroep onder enige drang doet, welke dat dan ook is. Daar ontkom je dus niet aan. Misbruik maken van hele jonge meisjes door types als jij kan je wel voorkomen.
Denk je nou echt dat zo'n super jong grietje er op zit te wachten om zo'n hijgende en bezwete 40+er over zich heen te krijgen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Overigens heb ik al op meerdere plekken benoemd dat naar mijn mening vrijwel iedere dvp haar beroep onder enige drang doet, welke dat dan ook is. Daar ontkom je dus niet aan. Misbruik maken van hele jonge meisjes door types als jij kan je wel voorkomen.
Denk je nou echt dat zo'n super jong grietje er op zit te wachten om zo'n hijgende en bezwete 40+er over zich heen te krijgen?
Geen idee of welke dame dan ook op o. a. mij zit te wachten?
Jong of ouder is om het even verder.
Ze zijn of stellen zich beschikbaar, wellicht (nood?) gedwongen maar niet persé onwillig.
Heb regelmatig prima sex met jong en ouder.
Zweten doe ik trouwen niet of zeer zelden.
Goede conditie hé. 😋
En 40+?
Zou willen dat ik nog zo jong was. 🥱
 
Edit mod, stukje verwijderd.
Te veel op de man i.p.v. de bal.


Overigens heb ik al op meerdere plekken benoemd dat naar mijn mening vrijwel iedere dvp haar beroep onder enige drang doet, welke dat dan ook is. Daar ontkom je dus niet aan. Misbruik maken van hele jonge meisjes door types als jij kan je wel voorkomen.
Denk je nou echt dat zo'n super jong grietje er op zit te wachten om zo'n hijgende en bezwete 40+er over zich heen te krijgen?
Effe los van de discussie leeftijd bij dvp, maar geldt onbewuste drang niet voor heel mensen op deze aardkloot om te werken? Niet "werken" betekent voor heel veel mensen geen brood op de plank. Laat staan dat ze moeten om te overleven. Je hebt geen keus meestal. De meeste dvp's zien het als werk, even afgezien die onder dwang werken. Werken onder dwang is nooit fijn. Maar goed daar kunnen we een flinke boom over opzetten.
Overigens denk ik dat er weinig dvp's ongeacht leeftijd op een hijgende zwetende vent zitten te wachten.
 
Effe los van de discussie leeftijd bij dvp, maar geldt onbewuste drang niet voor heel mensen op deze aardkloot om te werken? Niet "werken" betekent voor heel veel mensen geen brood op de plank.

Ja natuurlijk
Maar de meeste mensen doen werk wat ze (enigszins) leuk vinden
En als ze dat niet doen is bijvoorbeeld het saaie baantje achter de kassa natuurlijk wat anders dan (gedwongen) sekswerker zijn.

Veel meisjes zijn er via een "fout" vriendje ingerold en in blijven hangen omdat het geld went en ze denken niets anders te kunnen.

Ik heb een aantal meisjes geholpen om eruit te stappen, een paar met succes maar de meeste vielen vroeg of laat toch weer terug… echt sneu
 
Laatst bewerkt:
De 'helft van je leeftijd plus zeven jaar' is van oorsprong een regel onder aristocratische families om te bepalen hoe oud een bruid maximaal mag zijn. Dus in tegenstelling tot hoe die nu wordt gebruikt (om 'te jonge' partners uit te sluiten) was die oorspronkelijk bedoeld om ervoor te zorgen dat een rijke erfgenaam niet met een 'te oude' vrouw zou trouwen. De regel gold ook alleen voor het vinden van een vrouw, op mannen was die niet van toepassing.

Daarom vind ik het ook zo grappig dat zoveel mensen als een kip zonder kop dit zinloze regeltje napraten of zelfs serieus opvolgen. En nog even los van die oorsprong is het ook maar gewoon iets wat iemand op een dag vanuit het niets verzonnen heeft, dus waarom zou je er waarde aan hechten?

Zoals je zelf al aangeeft, waarom is het 'plus zeven', en niet plus zes? Of plus acht? Op welk moment hebben mensen door dat iets volkomen arbitrairs aan het volgen zijn? Ik moet er altijd om lachen, en vind het een beetje zielig voor mensen die er serieus naar leven.
Dat wist ik niet , maar er is wel een logische verklaring voor dat families waar wat te erven viel of zelfs koninkrijken te verdelen waren graag een jongere vrouw hadden in of uit te huwelijken , er moesten natuurlijk erfgenamen geproduceerd worden om het bezit in de familie te houden , het liefst mannelijke
Een man van in de zeventig kan die nog makkelijk produceren zolang hij hem nog overeind kan krijgen maar bij een vrouw is de kans het grootst als ze jonger dan een jaar of 40 is en als ze eerst 3 meiden krijgt en er nog een paar in het kraambed sterven ben je zo een jaar of 6 verder voor het gewenste resultaat er eindelijk uit komt rollen
Het is natuurlijk voor het selecteren van een DVP een vrij onzinnige maatstaf

Maar goed , het is denk ik meer een manier om te zeggen dat je jongere meiden leuker vind dan vrouwen van je eigen leeftijd dan een regel die serieus toegepast wordt
 
Aha, een witte ridder? Laat ons zeggen dat ik andere ervaringen en een andere mening heb dan @Fredje020
Waarom je dan dvp's blijft bezoeken is mij een raadsel

Ik bezoek voornamelijk shemales, daar zit een heel ander soort "dwang" achter.

Zij doen het om hun operaties te bekostigen en familie te onderhouden. wat natuurlijk iets totaal anders is
 
Hè ja, laten we koloniaal racisme op één lijn stellen met valse beschuldigingen van pedofilie wanneer het over legaal sekswerk gaat, want dat zijn vergelijkbare dingen?! 🙄 Sommigen gaan echt wel heel ver om hun achterhaalde racisme goed te praten, zeg.
"Koloniaal racisme" is wel een beetje overdreven in verband met iemand die een dame met een donkere huidskleur een negerin noemt , het is misschien een wat ouderwetse aanduiding maar vroeger in mijn jeugd was het volkomen normaal om zo iemand zo te noemen
Of het racistisch is hangt meer af van de context waarin het gebruikt wordt naar mijn mening , en in het geval waarin het hier gebruikt werd was er geen sprake van een racistisch bedoelde opmerking
 
Overigens heb ik al op meerdere plekken benoemd dat naar mijn mening vrijwel iedere dvp haar beroep onder enige drang doet, welke dat dan ook is.

Dit is onjuist. Dit soort vooroordelen zijn ook deels verantwoordelijk voor de stigma en marginalisatie van sekswerkers. Dit soort argumenten worden ook gebruikt door anti-sekswerk partijen.

Denk je nou echt dat zo'n super jong grietje er op zit te wachten om zo'n hijgende en bezwete 40+er over zich heen te krijgen?
Ehm, waarom zou dat niet zo zijn? Je doet een behoorlijke aanname over andermans seksuele voorkeuren vanuit je eigen referentiekader. Zoals sommige mensen een voorkeur hebben voor she-males, zo zijn er ook jonge meiden die oudere mannen zeer aantrekkelijk vinden.

Je mag best een mening hebben, maar probeer je eerst eens goed in te lezen in de materie.
 
Dit is onjuist. Dit soort vooroordelen zijn ook deels verantwoordelijk voor de stigma en marginalisatie van sekswerkers. Dit soort argumenten worden ook gebruikt door anti-sekswerk partijen.


Ehm, waarom zou dat niet zo zijn? Je doet een behoorlijke aanname over andermans seksuele voorkeuren vanuit je eigen referentiekader. Zoals sommige mensen een voorkeur hebben voor she-males, zo zijn er ook jonge meiden die oudere mannen zeer aantrekkelijk vinden.

Je mag best een mening hebben, maar probeer je eerst eens goed in te lezen in de materie.

Tuurlijk zijn er dames van welke leeftijd dan ook die op oudere mannen vallen, niets mis mee

Maar dat is toch nog steeds wat anders dan een dvp van net 18 die helemaal niets te kiezen heeft over haar klanten?
 
Zij doen het om hun operaties te bekostigen en familie te onderhouden. wat natuurlijk iets totaal anders is
Ik zie geen verschil met veel andere dvp's eigenlijk. Sowieso qua familie ondersteunen, maar ook vaak qua operaties (DD cup installeren, gezichtsbewerking,...) en zo of anders (drugs, geld, grote sier) reageren op mentale problemen.
 
Ik zie geen verschil met veel andere dvp's eigenlijk. Sowieso qua familie ondersteunen, maar ook vaak qua operaties (DD cup installeren, gezichtsbewerking,...) en zo of anders onderhouden van mentale problemen of verslaving.
Misschien ben ik niet duidelijk dus nogmaals:

Een dvp die ooit begonnen is met werk door een loverboy/pooier is wat anders dan een shemale die dit doet voor levensonderhoud/ombouwen en familie.
 
Een dvp die ooit begonnen is met werk door een loverboy/pooier is wat anders dan een shemale die dit doet voor levensonderhoud/ombouwen en familie.
Ze beginnen niet allemaal onder een pooier. De meesten doen dit gewoon vrijwillig voor levensonderhoud of luxe. En alsof er tussen shemales geen pooiers rondhangen. En zelfs als ze onder een pooier begon, wat ik desgevallend betreur, dan kan ik er mee leven dat ze dit werk nu doet, zolang die duistere figuur uit haar buurt blijft.
 
Edit mod, stukje verwijderd.
Te veel op de man i.p.v. de bal.


Overigens heb ik al op meerdere plekken benoemd dat naar mijn mening vrijwel iedere dvp haar beroep onder enige drang doet, welke dat dan ook is. Daar ontkom je dus niet aan. Misbruik maken van hele jonge meisjes door types als jij kan je wel voorkomen.
Denk je nou echt dat zo'n super jong grietje er op zit te wachten om zo'n hijgende en bezwete 40+er over zich heen te krijgen?
Ooooh, dus misbruik is alleen maar erg als het "hele jonge meisjes" overkomt, en niet als het andere vrouwen betreft, waarvan je zelf al toegeeft dat dat ook bestaat ("daar ontkom je dus niet aan"). Dus het is wél goed als jij een meisje van, zeg, 25 misbruikt maar als ik naar een meisje van 18 ga dat het vrijwillig doet is dat opeens 'smerig'? Wat een walgelijke manier van redeneren hou jij erop na.

Volgens mij protesteer jij net iets te hard. Het zijn altijd degenen die het luidst schreeuwen, die het meest te verbergen hebben.

Waarom kan het niet een nette, verzorgde, respectvolle veertiger zijn die weet hoe je met vrouwen omgaat? Waarom moet je er zo'n extreem negatief karikatuur van maken? Eigenlijk vind ik het zielig, hoe je hier op een prostitutieforum nota bene alle negatieve stereotypen over klanten zit te bevestigen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan