leeftijdsgrens

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat is er geoorloofd-acceptabel ?

  • Vrouw: Leeftijd maal 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vrouw Leeftijd maal 2 plus 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vrouw: Leeftij maal 2 plus 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    34
  • Opiniepeiling gesloten .
Mij maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uit. Heb met DVP's boven de 40 alleen maar goede ervaringen gehad. Bij de twintigers en dertigers vaak prima en heel af en toe een tegenvaller.
Vaak vraag ik het als we een eerste keer afspreken wel hoor, dan geef ik m'n leeftijd (53) en vraag of ze daar oké mee is. Nog maar 1 keertje afgewezen, toen vroeg ik het ook tegen beter weten in: in haar profiel stond max 50 jaar 😎
 
Zat hier laatst over te denken, voor online dating had ik filters gezet en ik pas min of meer dezelfde policy toe op dvp's; mijn eigen huidige leeftijd -10 tot +5

Merk wel dat over de afgelopen paar jaar dat ik dit ook wel gedaan heb (zonder bij stil te staan) maar mijn ondergrens in leeftijd is wat omhoog gegaan (20>25) en oa ook af en toe dames ouder dan mijzelf bezoeken (was begin wandelen bijv een no-go).
 
Paar pagina's gelezen en optie 1 Leeftijd gedeeld door 2 min 5 is voor mij wel van toepassing.
Ben zelf begin dit jaar 50 geworden maar val eigenlijk niet snel op min of meer leeftijdsgenoten.

Vanaf 18 jaar mag alles zeg ik altijd en ga in de regel tot een max van 35 jaar. Vindt ouder meestal niet aantrekkelijk.
De meeste schatten mij meestal tussen de 40 en 45 jaar en in het normale leven zijn de meeste ook jonger dan mij waar ik mee om ga.

Ja de meeste hadden mijn dochter kunnen zijn maar dat zijn zij niet dus lekker belangrijk vind ik.
Zo lang de sex maar lekker is en de meid c.q. vrouw en ik beiden genieten zal het mij aan mijn reet roesten wat anderen denken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan