leeftijdsgrens

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat is er geoorloofd-acceptabel ?

  • Vrouw: Leeftijd maal 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vrouw Leeftijd maal 2 plus 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vrouw: Leeftij maal 2 plus 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    34
  • Opiniepeiling gesloten .
Juist om deze vraag heb ik hier een account aangemaakt en ben erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen.

Ik ben zelf al wat ouder en bezoek pas sinds een paar jaar prostituees. Lichamelijk en puur voor de lust val ik op de wat jongere vrouwen van zo rond de 25 maar schaam me eigenlijk altijd een beetje hiervoor en weerhoudt mij ervan om zo'n jonge vrouw te bezoeken en daarbij ben ik altijd stik nerveus bij elk bezoek. Ik ga dan ook altijd voor de mid dertigers waar niets mis mee is maar de jongere vrouwen blijven toch wel aanlokkelijk eerlijk gezegd.
Herkent iemand dit, en hoe ga je hier mee om? Laat je de jonge vrouwen links liggen of toch maar doen?
 
Zolang jij je gedraagt en de dame respecteert kan dat gewoon. De dame wil uiteindelijk ook inkomen hebben, ze weet dat ze klanten van alle leeftijden krijgt en ze zal je weigeren als ze het niet ziet zitten.
Ik heb me zover ik weet nog nooit misdragen bij een dame. Verder ben ik erg hygiënisch (te hygiënisch heb ik me wel eens laten vertellen). Dat is het probleem ook niet, het gaat mij meer om die mentale drempel.
 
Het is paysex... Zij wil je geld, jij wil haar lijf. En seks natuurlijk. Indien zij bepaalde groepen klanten niet wil, dan maakt ze dat op voorhand wel duidelijk. Sommige dames stellen een leeftijdsgrens (geen jochies of 50-plussers, geen landgenoten van hen of enkel Nederlanders , geen obese klanten, etc.

Globaal gezien is iedere betalende klant dus welkom. Natuurlijk wordt zij niet opgewonden van de ouwe lul die ik ben, en dat was ze ook niet van mijn naar adem happende, zwetende dikke voorganger. Misschien jammer voor ons maar laten we realistisch blijven. Paysex is een zakelijke transactie waarbij de dame je na afloop meteen weer vergeet maar waarbij je - los van je leeftijd en uiterlijk - een volgende keer weer welkom bent tenzij je gedrag zodanig negatief was dat je op haar zwarte lijst terecht komt.

@ de topicstarter: maak je dus niet druk om leeftijd, dat speelt geen enkele rol, tenzij je stiekem op een relatie hoopt. Ga gewoon voor een dame die aan je uiterlijke wensen beantwoordt en die professioneel aardig is. En dan kun je geweldige ervaringen tegemoet zien.
 
Het is paysex... Zij wil je geld, jij wil haar lijf. En seks natuurlijk. Indien zij bepaalde groepen klanten niet wil, dan maakt ze dat op voorhand wel duidelijk. Sommige dames stellen een leeftijdsgrens (geen jochies of 50-plussers, geen landgenoten van hen of enkel Nederlanders , geen obese klanten, etc.

Globaal gezien is iedere betalende klant dus welkom. Natuurlijk wordt zij niet opgewonden van de ouwe lul die ik ben, en dat was ze ook niet van mijn naar adem happende, zwetende dikke voorganger. Misschien jammer voor ons maar laten we realistisch blijven. Paysex is een zakelijke transactie waarbij de dame je na afloop meteen weer vergeet maar waarbij je - los van je leeftijd en uiterlijk - een volgende keer weer welkom bent tenzij je gedrag zodanig negatief was dat je op haar zwarte lijst terecht komt.

@ de topicstarter: maak je dus niet druk om leeftijd, dat speelt geen enkele rol, tenzij je stiekem op een relatie hoopt. Ga gewoon voor een dame die aan je uiterlijke wensen beantwoordt en die professioneel aardig is. En dan kun je geweldige ervaringen tegemoet zien.
Een relatie? Hemel nee...... Ik ben juist blij vrijgezel te zijn na 28 jaar huwelijk 😂

Daarbij, prostituees zijn in mijn ogen geen relatie materiaal, het lijkt mij in ieder geval heel moeilijk.
 
Weet dat er ook een aantal van die jongere dames bij zitten die al heel wat ervaring hebben en eigenlijk liever een iets mature man ontvangen dan zo een jonge dekhengst . Recensie hier nalezen en je vind ze wel. Ook vanaf het eerste contact aangeven dat je al wat ouder bent waarderen ze ten zeerste en weet je onmiddellijk of je welkom bent of niet. bespaart je direct ook een teleurstelling en een eventuele verplaatsing.
 
als je er ongemakkelijk bij voelt dan moet het misschien niet doen, zo sla ik zelf de meiden onder de 21 over, toch lees ik dat je het eigenlijk wel wil. Dus volgende keer als je weer een hele mooie meid ziet waarmee je best even naar de kamer wil, vraag dan gewoon NIET naar haar leeftijd. (tenzij je twijfelt of ze wel 18+ is natuurlijk)

Toch super dat je als oude man nog mag meemaken om tegen een geringe vergoeding een leuke tijd met een jonge dame te hebben. Ik geniet er iedere keer weer van. In real life ben ik al jaren kansloos bij dames van 25 :LOL:

o ja ze liegen allemaal over hun leeftijd, standaard dien je 3 tot 5 jaar erbij op te tellen.
 
Misschien is het gewoon juist een drempel waar je over moet en moet je eens meer jonge dames bezoeken want zo te lezen val je eerder voor jonge dames.
Gedraag je en mss wordt het een gewoonte en voel je je daarna comfortabeler om een jonge dame te bezoeken.
 
Ik heb me zover ik weet nog nooit misdragen bij een dame. Verder ben ik erg hygiënisch (te hygiënisch heb ik me wel eens laten vertellen). Dat is het probleem ook niet, het gaat mij meer om die mentale drempel.
Duidelijk, Bert.
Uiteraard moet je zelf bepalen voor wie je kiest. Dat doen de dames (als er sprake is van zelfgekozen bestaan als DvP uiteraard!) ook. Dus, zoals Bodylover5 al aangaf, gewoon van tevoren al open zijn over jouw leeftijd tgo. de dame, dan hoef je verder geen schaamte te koesteren.
 
Weet dat er ook een aantal van die jongere dames bij zitten die al heel wat ervaring hebben en eigenlijk liever een iets mature man ontvangen dan zo een jonge dekhengst . Recensie hier nalezen en je vind ze wel. Ook vanaf het eerste contact aangeven dat je al wat ouder bent waarderen ze ten zeerste en weet je onmiddellijk of je welkom bent of niet. bespaart je direct ook een teleurstelling en een eventuele verplaatsing.
Ik ben noch een dekhengst noch matuur. Kval er weer van tussen dus 🙃
 
Ik zou in godsnaam niet weten waarom je, als je toch betaalt, dan voor je goede geld niet zou kiezen voor de vrouwen die je écht aantrekkelijk vindt. Het is niet zoals in de 'gewone' dating scene, waar je kansen op succes kleiner worden naarmate het leeftijdsverschil groter wordt. De jongedames bieden zich tenslotte aan; ze willen juist dat jij gebruikt maakt van hun diensten. En als je dan toch kunt kiezen wat je wilt, waarom dan niet een knappe twintiger, als dat je aanspreekt? Daarnaast hoef je een prostituee ook niet te imponeren, dus wat zou je je druk maken om wat zij van je leeftijd vindt? Als ze er al iets van vindt. Als ze je geen dienst wil verlenen, zal ze het wel zeggen. Zolang dat niet het geval is, heb je niets te vrezen.
 
Ik zou in godsnaam niet weten waarom je, als je toch betaalt, dan voor je goede geld niet zou kiezen voor de vrouwen die je écht aantrekkelijk vindt. Het is niet zoals in de 'gewone' dating scene, waar je kansen op succes kleiner worden naarmate het leeftijdsverschil groter wordt. De jongedames bieden zich tenslotte aan; ze willen juist dat jij gebruikt maakt van hun diensten. En als je dan toch kunt kiezen wat je wilt, waarom dan niet een knappe twintiger, als dat je aanspreekt? Daarnaast hoef je een prostituee ook niet te imponeren, dus wat zou je je druk maken om wat zij van je leeftijd vindt? Als ze er al iets van vindt. Als ze je geen dienst wil verlenen, zal ze het wel zeggen. Zolang dat niet het geval is, heb je niets te vrezen.
Bwa..... Ik neuk toch liever met een dame die ook minstens een ietsiepietsie into me is..... Dan dat ze elke minuut aftelt tot ik het weer aftrap. Neukt ook gewoon veel lekkerder zo.
 
Ik zou in godsnaam niet weten waarom je, als je toch betaalt, dan voor je goede geld niet zou kiezen voor de vrouwen die je écht aantrekkelijk vindt. Het is niet zoals in de 'gewone' dating scene, waar je kansen op succes kleiner worden naarmate het leeftijdsverschil groter wordt. De jongedames bieden zich tenslotte aan; ze willen juist dat jij gebruikt maakt van hun diensten. En als je dan toch kunt kiezen wat je wilt, waarom dan niet een knappe twintiger, als dat je aanspreekt? Daarnaast hoef je een prostituee ook niet te imponeren, dus wat zou je je druk maken om wat zij van je leeftijd vindt? Als ze er al iets van vindt. Als ze je geen dienst wil verlenen, zal ze het wel zeggen. Zolang dat niet het geval is, heb je niets te vrezen.
Je slaat de spijker precies op z'n kop. Zo is het helemaal, je betaalt ervoor en dan wil je een voor jou aantrekkelijke dame. Het leeftijdsverschil is totaal niet relevant. We hoeven hier niks te romantiseren, het is en blijft een zakelijke transactie.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap dat hele 'dochters' gedoe nooit zo. Je neukt toch niet je dochters? Je neukt een vreemde; wat doet het er dan toe hoe oud je dochters zijn?
Dat zit allemaal tussen de oren. Ik heb ook dochters en daarvan heb ik geen last van bij de DVP keuze. Ik vraag altijd wel of ik niet te oud ben voor ze. Heel frappant , ik had advertentie staan voor dame 21 tot 50 jaar , en jahoor weer 2 18 jarigen erbij. Mijn eigen leeftijd (57) staat er ook gewoon op.
Maar 18 jarige ga ik echt niet meer doen. Kom op zeg.
 
Dat zit allemaal tussen de oren. Ik heb ook dochters en daarvan heb ik geen last van bij de DVP keuze. Ik vraag altijd wel of ik niet te oud ben voor ze. Heel frappant , ik had advertentie staan voor dame 21 tot 50 jaar , en jahoor weer 2 18 jarigen erbij. Mijn eigen leeftijd (57) staat er ook gewoon op.
Maar 18 jarige ga ik echt niet meer doen. Kom op zeg.
Nee jij bent 57.Maar ik als 39 jarige had echt geen probleem met meiden van 18 hoor. En evengoed een oudje van 50.Heb het allemaal gezien, geproefd, geroken of gevoeld. 1 pot nat 😂😂
 
Dat zit allemaal tussen de oren. Ik heb ook dochters en daarvan heb ik geen last van bij de DVP keuze. Ik vraag altijd wel of ik niet te oud ben voor ze. Heel frappant , ik had advertentie staan voor dame 21 tot 50 jaar , en jahoor weer 2 18 jarigen erbij. Mijn eigen leeftijd (57) staat er ook gewoon op.
Maar 18 jarige ga ik echt niet meer doen. Kom op zeg.
Dat zit dan toch ook gewoon tussen de oren? 😉

Want wat is het verschil tussen 18 en 21 jaar? Is iemand van 21 significant wijzer, volwassener, rationeler etc dan een 18 jarige, tegenover een 57 jarige? Nee, natuurlijk niet. Ook dat is dus weer zo'n raar onderscheid.

Als je ze zou zien, en je zou ze meemaken, zou je absoluut geen onderscheid kunnen maken tussen 18 en 21. 😜 Je kiest ook alleen maar 21 omdat dat toevallig in die voorgestelde wet ter leeftijdsverhoging voor prostitutie staat (en veel gemeenten daarop vooruit lopen bij het vergunnen aan seksbedrijven).

Ieder mag gelukkig voor zichzelf bepalen waar hij zich goed bij voelt en wat hij wil. Maar het één is niet rationeler dan het ander. Of het nu gaat over je dochter's leeftijd of een 18/21 onderscheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan