leeftijdsgrens

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat is er geoorloofd-acceptabel ?

  • Vrouw: Leeftijd maal 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vrouw Leeftijd maal 2 plus 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vrouw: Leeftij maal 2 plus 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    34
  • Opiniepeiling gesloten .
(eigen leeftijd / 2) - 7... bevalt me toch beter!
Mm, een 16 jarige zou voor mij een NO GO zijn ;) Ik neem aan dat je dan wel een absolute ondergrens hebt.

@Luna die regel heb ik niet zelf bedacht, maar is mij 'aangeleerd' en ik voel mij daar prettig bij, mede omdat ik dochters heb die anders qua leeftijd 'te dichtbij' komen. Maar mijn eerste echte sexuele ervaringen met een oudere vrouw heeft mijn voorkeur sowieso altijd gedreven naar vrouwen van 40+ :giggle:
 
Ik mag mezelf dit jaar nog twintiger noemen en ik bezoek het liefst DVP's die ongeveer even oud zijn. Ik ben benieuwd of dit door de jaren heen gaat stijgen. Het zou me niets verbazen als ik zelf ouder wordt maar de dames dezelfde leeftijd blijven. 🤔

Ik heb ook ervaring met dames die 20-25 jaar ouder waren, maar het idee dat het mijn moeder had kunnen zijn is voor mij toch wel een afknapper.
 
Laatst bewerkt:
Mm, een 16 jarige zou voor mij een NO GO zijn ;) Ik neem aan dat je dan wel een absolute ondergrens hebt.

@Luna die regel heb ik niet zelf bedacht, maar is mij 'aangeleerd' en ik voel mij daar prettig bij, mede omdat ik dochters heb die anders qua leeftijd 'te dichtbij' komen. Maar mijn eerste echte sexuele ervaringen met een oudere vrouw heeft mijn voorkeur sowieso altijd gedreven naar vrouwen van 40+ :giggle:
Deze regel heb ik ook zo geleerd. Delen door 2 en 7 erbij tellen is een maatschappelijk geaccepteerd leeftijdsverschil.

voor mij is het ook tevens de bovengrens 🤣
 
tot 26 in Principe, maar kan afwijken. Ik heb al gedate met een 40-jarige en een keer met nog ouder.
Ik zit dus ver onder die grens van leeftijd/2 + 7
 
geen idee. klopt, 26 of 29 maakt niet veel verschil. Tussen 29 en 31 ook niet, denk ik dan. Vind ik mijn goesting niet, dan zoek ik idd tot 29. Maar meestal vind ik wel mijn goesting.
 
Ik val op vrouwen in de buurt mijn eigen leeftijd 60 plus.
Ik val niet op vrouwen onder de 45 jaar.
heel leuke contacten met vrouwen van 55 plus opgedaan.
Vaak vallen die vrouwen ook op mannen van hun eigen leeftijd.
heb een keer meegemaakt dat een dame aan de telefoon mijn leeftijd vroeg omdat ze aan mijn stem niet kon horen hoe oud ik was.
Ze wilde geen afspraak met een veel jongere man.
 
Leeftijd speelt voor mij minder een rol, dan andere dingen als lichaamsbouw, reviews, mogelijkheden qua zoek criteria. Maar zoek meestal van jong tot ongeveer 45 jaar. De beste ervaringen heb ik wel met dames boven de 30.
 
Een ieder legt zijn eigen criteria wat leeftijd betreft. Alleen van meisjes/dames onder de 18 blijf je mijns inziens af. Ik zelf ben niet geïnteresseerd in dames onder de 23.

Helemaal mee eens.
Ik begrijp ook niet de wandelaars die steeds het randje opzoeken, net 18 of misschien wel net niet. Voor je het weet heb je dan een groot probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan