Wat doe je als je twijfelt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je teveel twijfelt gaat zich dat opstapelen en opstapelen met als gevolg dat je niet meer binnengaat ergens of afspraak maakt. Het is een sneeuwbal effect. Dus gezonde twijfel kan juist goed zijn om wel door te gaan. Voel je niets meer van zenuwachtigheid, spanning, twijfel dan denk ik dat je op automatische piloot gaat wandelen en dat is ook niet goed. Gezonde spanning, beetje nerveus en denken van wat zou het zijn en er dan voor gaan. Bij teveel spanning kan een pilletje ook helpen om de rust te bewaren en mooi op doel te scoren en tussen haar benen lekker klaar te komen.

Ben je ergens op verplaatsing en zag je echt lekkere wijven voor het raam en ben je door twijfel toch niet gegaan, veel erger dan twijfel is dan spijt hebben dat je niet bent geweest. Je leeft immers maar 1 keer. Een volgende keer als je terug gaat kan er geen sprake meer zijn van die lekkere dame. Twijfel bij een prachtige dame die er toevallig die ene moment was, kan je niet meer goed maken als ze er niet meer is.
 
Zodra iets niet gaat zoals ik het gewend ben, mijn haren gaan overeind staan, een spontaan opkomend oncomfortabel gevoel, mijn alarmbellen gaan af; snel omkeren, wegwezen en een andere uitzoeken of lekker naar huis mét je geld nog in je zak.
 
Toen ik net met de hobby begon was er nog wel eens twijfel; zal er aan m'n verwachtingen worden voldaan, wordt ik niet in de val gelokt met risico op chantage praktijken, wat als er een doorgewinterde souteneur achter de deur staat om m'n geld afhandig te maken, etc.

Inmiddels al heel wat DVP-bezoekjes verder waarin best wat ervaring is opgedaan waardoor ik (tot op heden) grote teleurstelling heb kunnen voorkomen.

Ook lukt het me aardig om niet met m'n pik te denken als de zin er is; de ratio heeft nog altijd de overhand.
 
Bij een privehuis kan je 1 keer dat flikken, de line up laat zich voorstellen en je trapt het af. Gastvrouw al beetje kwaad laat je weer buiten. Dat moet je geen 2e keer doen. Tenzij in bepaalde clubs of als je echt omwille van 1 bepaalde dame komt die er niet is of bezet is lange tijd. Maar gewoon om schaars geklede dames te zien in een line up en niet willen neuken een privehuis binnenstappen, als je dat wilt moet je wandelen in een raambuurt. Daar kan je zoveel als je wilt voorbij een bepaalde dame lopen, die zal je dan ook wel kotsen, maar de straat is van iedereen.
 
Bij een privehuis kan je 1 keer dat flikken, de line up laat zich voorstellen en je trapt het af. Gastvrouw al beetje kwaad laat je weer buiten. Dat moet je geen 2e keer doen. Tenzij in bepaalde clubs of als je echt omwille van 1 bepaalde dame komt die er niet is of bezet is lange tijd. Maar gewoon om schaars geklede dames te zien in een line up en niet willen neuken een privehuis binnenstappen, als je dat wilt moet je wandelen in een raambuurt. Daar kan je zoveel als je wilt voorbij een bepaalde dame lopen, die zal je dan ook wel kotsen, maar de straat is van iedereen.
Er zullen vast van die mannen zijn die bij privehuizen komen puur om die geile schaars geklede vrouwen te zien gratis en voor niets. Net als je ook van die mannen hebt die bij een raambuurt komen om alleen maar rond te kijken maar nergens naar binnen gaan.
 
Veel langer dan enkele blikken kan je niet staren in een privehuis als je niet gaat neuken. OK, je kan zeggen dat je komt om eens te kijken en dat de dames eens informatie willen geven hoe het eraan toe gaat. Maar kom je een tweede keer daar, moet je toch al sterk van de pot gerukt zijn om opnieuw met deze zever af te komen. Bepaalde clubs waar echt heel veel volk komt, ok het kan zijn dat het daar niet zo opvalt. Wil ik geilheid hebben zonder te neuken is een rondje Brussel Noord ofzo een betere optie. En dan komt ook wat ik al aangehaald heb, als je bijvoorbeeld in Brussel Noord een ferme stoot van een vrouw ziet en je twijfelt (waar deze topic over gaat), als je dan niet oversteekt en verder wandelt, kom je er terug voorbij dan is ze bezet of gestopt met werken. Dan ben je soms met een gevoel, van had ik maar... maar dan is het te laat. Teveel twijfelen is niet goed. Soms moet je durven geld uitgeven en is er eens een teleurstelling die er dan bij nemen, het mooie van het leven... na vandaag komt morgen en nieuwe kansen. Ben je echt niet bij machte om veel te wandelen, heb je echt geen fun shopping budget, ok dan is het anders. Beter is dan misschien niet te wandelen. Jezelf afrukken thuis kost niets.
 
Tja, twijfel .... als je bij twijfel toch een broek, jas of ander artikel koopt en het bevalt bij nader inzien niet, kan je 't retourneren en krijg je je geld terug.
Helaas, werkt dat in de DVP-branche zo niet.
Wel zijn er enkele dames en privéhuizen/massagesalons waar je pas achteraf hoeft te betalen. Wel zo netjes. Maar die zijn op een hand te tellen.
Lees bij twijfel vooraf goed de recensies hier en beslis dan.
En vermijdt louche dames en privéhuizen/clubs e.d.
 
Bij een privehuis kan je 1 keer dat flikken, de line up laat zich voorstellen en je trapt het af. Gastvrouw al beetje kwaad laat je weer buiten. Dat moet je geen 2e keer doen. Tenzij in bepaalde clubs of als je echt omwille van 1 bepaalde dame komt die er niet is of bezet is lange tijd. Maar gewoon om schaars geklede dames te zien in een line up en niet willen neuken een privehuis binnenstappen, als je dat wilt moet je wandelen in een raambuurt. Daar kan je zoveel als je wilt voorbij een bepaalde dame lopen, die zal je dan ook wel kotsen, maar de straat is van iedereen.
Voor mij geldt dat ik redelijk ver (30 min) van het eerstvolgende privehuis af woon, dus zomaar langsgaan is er uberhaupt niet echt bij. In het verleden wel eens gedaan, maar laatste jaren bijna niet. Feit is wel dat als je dan een keer spontaan langs gaat en het is niets dat je het voorlopig wel even uit je hoofd laat. Beter is inderdaad om dan vooraf een afspraak te maken met een dame die goede reviews hier heeft. Dan nog heb je geen garantie op succes.
 
Bij een nieuwe dame twijfel ik altijd of ik het nou wel of niet moet doen. Zou ik menig advies hier volgen, kwam ik nergens meer.

Je hebt natuurlijk twijfel en je hebt twijfel. Als het enorm grote twijfel is, omdat ze niet echt je type is, of niet tof overkomt, dan wegwezen.

Echter, is het een lichte twijfel of ze je wel goed kan verwennen bijvoorbeeld, maar verder wel je type is, dan er gewoon vol voor gaan.

Kan het alsnog tegenvallen, maar niet gaan en een geweldige nieuwe vaste dame mislopen is nog vele malen erger vind ik.

Zo twijfelde ik ooit enorm over een dame die op zich heel vriendelijk was bij het voorstelrondje, er ook lekker uit zag, maar beetje strenge meesteres leek. Daar ben ik niet van, ik hou van zacht en gezellig.

Na vele voorstelrondjes waarin ze steeds even vriendelijk bleef, uiteindelijk tich een keer voor haar gekozen en nu is ze al jaren één van mijn vaste dames daar, want echt superleuk.

Omgekeerd ook weleens een sof gehad, maar dat is bij twijfel maar één op ... mwah ... zeven of zo, echt weinig. Jammer van het geld? Tsja, op zich wel, maar aan de andere kant door niet toe te geven aan de twijfel ook enorm veel mooie afspraken overgehouden.
 
Bij twijfel ga ik niet. Kans dat het tegenvalt is groter dan een verrassing.
In een privehuis bedenk ik en zeg ik dat ik terug kom. Dat is enkele keren gebeurd. Eerste keer is dat klote maar ja.
Ben bij privé ontvangst ook wel eens omgedraaid. Te vaak mijn hoofd gestoten.
 
Wat doen jullie als je twijfelt over een dvp?

Gewoon gaan en proberen?
Of toch maar iets anders zoeken?
Hangt ervan af waarover ik twijfel.

Soms moet je ook een gok wagen om te slagen 😉

Als ik twijfel of zij er wel zin in heeft gaat het niet door en als ik denk dat de hygiëne niet deugd ook niet.
Maar ik heb ook hele leuke ervaringen gehad met dames waar ik over twijfelde of het wel mijn type was.
 
Bij een privehuis kan je 1 keer dat flikken, de line up laat zich voorstellen en je trapt het af. Gastvrouw al beetje kwaad laat je weer buiten. Dat moet je geen 2e keer doen. Tenzij in bepaalde clubs of als je echt omwille van 1 bepaalde dame komt die er niet is of bezet is lange tijd. Maar gewoon om schaars geklede dames te zien in een line up en niet willen neuken een privehuis binnenstappen
Manmanman ….. wat een klinkklare onzin zeg.
Als de lineup je niet bevalt zou je dus verplicht met een dame naar de kamer moeten ofzo?
Kun je beter je lul in een gloriehole steken.
Heb t vaak zat meegemaakt dat er niks van mijn gading tussen zat. Ik bedank dan vriendelijk en zeg dan dat ik wel even verder kijk. Keuze zat … hier in de buurt dus. Ga echt geen geld uitgeven aan iets wat me niet bevalt.
Denk ook niet dat dat bij Privehuis wordt verwacht
 
Manmanman ….. wat een klinkklare onzin zeg.
Als de lineup je niet bevalt zou je dus verplicht met een dame naar de kamer moeten ofzo?
Kun je beter je lul in een gloriehole steken.
Heb t vaak zat meegemaakt dat er niks van mijn gading tussen zat. Ik bedank dan vriendelijk en zeg dan dat ik wel even verder kijk. Keuze zat … hier in de buurt dus. Ga echt geen geld uitgeven aan iets wat me niet bevalt.
Denk ook niet dat dat bij Privehuis wordt verwacht
Je bent tot niets verplicht het is geen dwang ik zou ook weggaan als ik geen dame naar me smaak kan vinden, ik geef je dus groot gelijk.
 
Maar ik heb ook hele leuke ervaringen gehad met dames waar ik over twijfelde of het wel mijn type was.
Ja, mensen kunnen soms anders lijken dan ze zijn. En als ze niet helemaal je type is, kan nog altijd wel een uurtje knalseks hebben.

Het heeft bij mij best veel tijd gekost om te leren gewoon weg te gaan als het niet goed voelt. En vooral: om er op voorhand niet aan te beginnen, om beter mijn gevoel te vertrouwen. Omdat ik nu alleen naar vertrouwde bekende dames ga, is het op mij ook niet meer van toepassing.
 
Laatst bewerkt:
Er is eigenlijk altijd een zekere twijfel als ik naar een nieuwe dame toe ga.
De recensies hier zijn wel heel helpend, maar zelfs dan gebeurt het dat ik over een dame niet even enthousiast ben dan een aantal medewandelaars hier.
Wat @ForumLurker ook al zei: De ene twijfel is de andere niet.
Voor een raam heb ik altijd heel duidelijke twijfel (is de dame wel aardig, werkt zij mij niet gewoon af en er snel weer uit, klopt de hygiëne wel, etc.). Ook in privéhuizen, als ik niet op afspraak voor een bepaalde dame kom, blijft de twijfel meestal tot het einde (dus tot het nemen van een beslissing voor een dame of om weg te gaan). Wat ik in privéhuizen ook lastig vind is dat de dames geregeld maar heel snel langs jou lopen en er eigenlijk geen tijd is om goed naar hen te kijken en ze onderling te vergelijken en vooral ook om een kort praatje te maken, o.m. om de mogelijkheden te bespreken (bv. is TZ mogelijk, wat is extra en wat vraagt mw. daarvoor? Dat lijkt bij Casa Cherda wel mogelijk, maar daar ben ik nog niet geweest.)
Dus uiteindelijk is elk bezoek aan een nieuwe (onbekende) dame spannend en met twijfels belast, maar daardoor ook spannend en zonder nieuwe ervaringen houd je ook geen vaste dames over (voor wie dat wil, ik wel) en beleef je geen nieuwe highlights. Teleurstellingen zijn onderdeel van het speel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan