Algemeen Leeuwarden algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was zaterdagmiddag toevallig in Leeuwarden dus wilde wel even het lokale aanbod bekijken en de sfeer proeven.
Maar helaas: dit is echt bij verre de meest treurige en verlopen ramenbuurt die ik ooit ervaren heb. Het damesaanbod was van even twijfelachtig allooi: oud, dik en/of lelijk. Het was ook extreem donker, wellicht om de staat van de panden en de dames nog wat te verbloemen.

In alle pandjes samen waren er een 10-15 tal dames aanwezig. Vrijwel zonder uitzondering hingen ze ongeïnteresseerd in hun donkere hokjes. Ik vond het bijna mensonterend.
De wat dodgy ramenbuurt van Luik/Seraing is er een baken van licht en schoonheid bij.
 
Zaterdag was ik er ook nog eventjes. Ik denk dat hij niet alle panden kent of heeft bezocht. Ik was er zaterdag ook s middags nog. Er zijn er volgens mij 4 verschillende panden. In Esperanza en L&J zeker elk 5 of 6 hele mooie en ook jongere dames gezien zo tussen de 23 en 35 jaar. Hij is denk ik in Walhalla geweest en t Hofje.
 
Ik denk dat hij niet alle panden kent of heeft bezocht. <knip> Hij is denk ik in Walhalla geweest en t Hofje.
Ik ben in 3 van de 4 panden geweest. Alleen bij het Hofje was de naam duidelijk aangegeven. Daar ook €1 moeten betalen bij het draaipoortje. Dan nog een pand zonder poortje en eentje waarbij het poortje wel aanwezig was, maar je niet hoefde te betalen. Bij het 4e pand (ook zonder poortje) even een blik naar binnen geworpen, maar zag er nog minder aantrekkelijk uit.

Maar eerlijk heren, als je dit vergelijkt met een raambuurt van vergelijkbare grootte in bv Eindhoven of Aken, dan is Leeuwarden toch een triestige bedoening. Verder wel een hele leuke stad (ik was er nog nooit geweest).
 
Leeuwarden is idd wat minder florissant dan sommige andere buurten. Het kost er ook minder, en de oudere latina's zijn echt wel vak vrouwen die je niet snel afwerken. Groningen is meer keus, maar vanmiddag om 13.00 maar 10 dames. Den Haag Geleen is top maar toch ook heel veel lege ramen. En de Doublet is noch minder dan Leeuwarden m.i. Dus idd kort door de ochtend.
 
Ik ben in 3 van de 4 panden geweest.
Dan heb je het pand met (meestal) de leukste (jongere) dames gemist, die zit ook precies op de andere zijde. Maar het is per keer weer anders maar toch heel toevallig dat er ook dames zijn die ook in Eindhoven zitten. Tegenwoordig wisselen ook de dames van plaats.
 
Hoi, In kamertje nr 104 van Esperanza zit meestal een leuk zwartharige vrouw met haar telefoontje. Weet iemand iets meer van haar. Ze zal toch niet daar alleen zitten om met foontje te spelen ???
 
Dank voor de tip.
Is Esperanza dat huis zonder hek bij de ingang?
Ik zie daar geen kamer 107.
Ze gaan daar nu sluiten. Ik kijk later wel weer.
Is die Cindy een beetje goed in GFE?
Klopt Esperanza kan je gewoon naar binnen lopen en heeft twee ingangen naast elkaar. Als je de eerste pakt dan heb je een beetje aan het eind Cindy zitten aan de linker kant. Ze is wel GFE ja, pzc doet ze in ieder geval. Tongen weet ik niet, nooit behoefte aan gehad bij haar. Je kan haar eigenlijk niet missen, ze is er altijd.
 
Nou belazerd ben je niet hoor! Maar kijk zelf ook eens op de Leeuwarden Plattegrond. Die vind je meteen onder de regel Leeuwarden Algemeen.

NB je hebt in Esperanza twee gangen. De gang rechts als je er voor staat met de rug naar het water, is Esp oud en de gang links is Esp nieuw. Beide gangen hebben een nummer 7. In de plattegrond hebben ze dat opgelost door rechts (oude gedeelte) te nummeren 7 en links (nieuwe gedeelte) 107.
 
@ Latinlove. Ook mij bekruipt meer en meer het gevoel dat je ons in de maling zit te nemen.
Van mij ga je in elk geval niets meer horen.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een rondje gelopen in Leeuwarden. Mijn god wat een droevenis 😂

Er was 1 latina die me heel graag naar binnen wilde, een lange slanke. Of ik voor 50 wilde. Nee. 30 dan? Nee. Kom dan maar voor 20€? Ik bedankte ervoor en vond t eigenlijk een beetje sneu want schijnbaar had ze de centen erg hard nodig.

Ook nog een oostblokker die erg veel moeite deed, Nicole volgens mij. Beide werkzaam beneden.

Achterin t pand 2 bejaarde latinas die me een trio aanboden voor 50€. Toen ik maar zei (ik had totaal geen interesse maar ze waren vrolijk en aardig) dat ik dat niet aankan want ik heb maar 1 lul moesten ze lachen en ben ik maar snel naar buiten gelopen.

Ik ben overigens niet naar de betaalde pandjes geweest. Die zijn niet veel beter dan de rest denk ik?

Ik heb denk ik alleen in Deventer zo'n slecht aanbod gezien.
Wel jammer van t aanbod want ramen genoeg en het ziet er dan wel gedateerd uit, maar netjes is t er opzich wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben op zoek naar Maria of mariana uit Bulgarije!! Ze zat in esparanza beneden. Kleine opdonder strak van onder een super lief. Zou graag nog eens in contact komen met dr maar ben haar nummer en FB profiel kwijt. Top vrouw altijd verzorgd en zorgzaam. Donker haar klein van stuk toen een jaar of 30-35 sprak gebrekkig Nederlands maar met Engels was het dikke prima. Als iemand iets weet laat het me weten, wil ze graag nog eens spreken en zien.
 
Ben op zoek naar Eva bdsm uit Hongarije.
Eva was wat ouder en erg ervaren. We konden het altijd zo goed met elkaar vinden. Als iemand weet hoe ik contact met haar kan leggen hoor ik het graag.
 
gisteravond even rondje gemaakt, L&J twee dames, Hofje 6, Walhallabijna helemaal bezet, en Esperanza ook een stuk of tien. Zaten best wel leuk dames tussen. Caroline in Walhalla bezocht, altijd goed. Moet binnenkort nog maar eens om de hoek kijken, ziet er weer beter uit.
 
Gisteravond snel een rondje Weaze gemaakt, er waren al een aantal dames terug van vakantie, en wat schetste mijn verbazing Moulin Rouge is weer open. Alle gordijnen waren dicht, maar kreeg net het idee dat ze allemaal bezig waren.
 
Gisteravond snel een rondje Weaze gemaakt, er waren al een aantal dames terug van vakantie, en wat schetste mijn verbazing Moulin Rouge is weer open. Alle gordijnen waren dicht, maar kreeg net het idee dat ze allemaal bezig waren.
Zou mooi zijn, wat meer dames in Leeuwarden.
Toch wel een beetje vreemd, laatst was ik op de Weaze en was een gedeelte van Esperanza of dicht
 
Terug
Bovenaan Onderaan