Algemeen Leeuwarden algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was afgelopen vrijdag op de Weaze en zag dat zowel Moulin Rouge als Esperansa weer open waren maar niet echt dames daar waar je warm van word of je moet wel hele hoge nood hebben. Love & Enjoy en 't Hofje hebben dan toch mijn voorkeur.
 
Ik was begin dit jaar een keer in Leeuwarden en had een dame voor std. Service voor €30 in een bepaald pand. Is dat nog steeds een gangbare prijs daar ?
Dat is in Walhalla en de prijs klopt volgens mij nog steeds maar wat daar zit is meestal al ver over de houdbaarheidsdatum
 
Ik ben van plan om deze week te gaan. nog tips voor een vrouw waar je naast sex ook seksueel mee of tegen kunt praten?

Engels is geen probleem als het maar goed wordt gesproken.
 
Laatst bewerkt:
Hey Autist85,
Wellicht is Claudia wat voor je. Oost europees met heel mooi figuurtje en spreekt heel behoorlijk Nederlands. Zit in Walhalla door het draaihek gelijk eerste kamer rechts.
Ik heb iig goede ervaringen met haar.
 
Hey Autist85,
Wellicht is Claudia wat voor je. Oost europees met heel mooi figuurtje en spreekt heel behoorlijk Nederlands. Zit in Walhalla door het draaihek gelijk eerste kamer rechts.
Ik heb iig goede ervaringen met haar.
Bedankt Lullogrande,

Klopt het dat er geen recensie voor Claudia is? Ik had zelf wel de recensie van Marlene gezien hier op het forum. Die leek me ook wel geschikt voor wat ik zoek.
 
Vandaag weer eens op de weaze geweest. In het hofje Margarita bezocht, zeker de moeite waard. Naast haar op nummer 18 zat ook een fraaie latina. opvallend was ook de beugel die ze droeg maar ze had een mooie koppie. Iemand die weet wie ze is of al ervaringen met haar?
 
Ik ben van plan binnenkort naar Leeuwarden af te reizen voor een leuk pleziertje. Mijn voorkeur gaat uit naar slanke Oost Europese dames. Wie zou ik dan zeker moeten bezoeken?
Eventueel mag slank Latijns ook hoor.
Ben benieuwd!
 
Ik ben van plan binnenkort naar Leeuwarden af te reizen voor een leuk pleziertje. Mijn voorkeur gaat uit naar slanke Oost Europese dames. Wie zou ik dan zeker moeten bezoeken?
Eventueel mag slank Latijns ook hoor.
Ben benieuwd!

Ingrid uit Roemenië is een goede optie. Zit in Esperanza eerste deur rechts (nieuwe gedeelte). Karla is ook de moeite waard, zit twee deuren verder in dezelfde gang.

En anders even in LovenJoy kijken. Daar zitten eigenlijk alleen maar Oost blok dames. Madalina is daar een topper en erg slank.
 
Ik ben van plan binnenkort naar Leeuwarden af te reizen voor een leuk pleziertje. Mijn voorkeur gaat uit naar slanke Oost Europese dames. Wie zou ik dan zeker moeten bezoeken?
Eventueel mag slank Latijns ook hoor.
Ben benieuwd!
Kan je zeker aanraden om Madaline in LoveNjoy te bezoeken, op nummer 6 zit ze als het goed is. Is vaak niet echt sexy gekleed ofzo, maar wel een erg lekker slank lichaam.
 
Mooie reacties! Kan ik wat mee, bedankt!
Ingrid uit Roemenië is een goede optie. Zit in Esperanza eerste deur rechts (nieuwe gedeelte). Karla is ook de moeite waard, zit twee deuren verder in dezelfde gang.

En anders even in LovenJoy kijken. Daar zitten eigenlijk alleen maar Oost blok dames. Madalina is daar een topper en erg slank.
Toen Heerenveen nog open was ben ik ook eens bij een oost europese Ingrid geweest. Later zat ze in Leeuwarden. Weet je of dit toevallig dezelfde Ingrid is?
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand enig idee of Maya die vroeger werkzaam was mij de begane grond (die al geruime tijd dicht is, onder Love&Joy). Roemeense tegen de 30 jaar aan. Zwart lang haar en cup D of deze dame weer werkzaam is bij Love & Joy. Laatste keer dat ik haar bezocht had was op nummer 6, 7 of 8. Bedankt alvast
 
Ik ben binnenkort weer in de buurt van Leeuwarden en ga zeker even naar de Weaze. In Esperanze zit een meid die Naty heet. Ziet er op de foto's leuk uit, maar kan geen review vinden. Is ze er nog en is ze de moeite waard?
 
Geen eigen ervaring met Yaris, maar ervaringen van anderen die bij haar zijn geweest zijn goed. Haar buurvrouw Ancy is wat extroverter en Yaris is wat rustiger. Dus dat kan je voorkeur ook beïnvloeden. Qua service zit het wel goed
 
Terug
Bovenaan Onderaan