Recensie Leila/Sara/Yasmin, Amersfoort (voorheen Utrecht, Soesterberg) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ralf89

Newbie
8
14/10/21
6
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/8434162-yasmin
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Beste medewandelaars, vandaag heb ik weer geleerd dat ik maar niet blind op de recensies moet gaan op kinky. Ik bezoek niet vaak dvp's, probeer 1x per maand te gaan, omdat dat financieel niet altijd haalbaar is, daarom probeer ik ze zo goed mogelijk uit te zoeken, maarja weer domper..
Via WA contact gehad met Yasmin in het Engels en afgesproken voor intiem met pzc en zoenen voor €120,-. Aangekomen op het adres in Soesterberg, soort van studio verhuur bedrijf in een woonwijk, bleek de prijs €180,- te zijn. Dan maar voor standaard pijpen en neuken met condoom voor 30min voor €100,- eerste teleurstelling.
Tijdens het pijpen, dat helemaal geen pijoen was, wou ik haar kont vastpakken, riep ze dat is 20€ extra he, gauw losgelaten dan maar, haar borsten aanraken en haar beffen kosten allemaal 20€ extra. De sex zelf, doggy kon niet, had ze teveel pijn, nouja zo lang is m'n derde been ook weer niet. Alleen het standje dat ik boven op ga, en dat ging ook maar net, alsof ze me steeds wegduwde. Had het idee dat we aan het stoeien waren.
Na de daad, probeerde ik nog met haar te praten maar ze kwam zweverig over, ik gok onder de invloed van iets. Ze vertelde dat ze uit Roemenië kwam, waar ik zelf al 5x ben geweest ivm werk destijds. Ik noemde een paar grote steden op waar ik was geweest waaronder de hoofdstad Boekarest, maar ze kende die steden niet, nooit van gehoord zei ze…
Boven haar borst heeft ze een tattoo van de naam 'Bilal', toen ik op het adres aankwam zat er een Turks uitziende jongen voor het adres in zijn auto, beetje onderuit gedoken. Ik nam de gok en toen ik klaar was en de studio uitliep en zag dat die jongen nog steeds in zijn auto zat voor het adres een sigaretje te roken, liep ik richting hem en riep ik 'Hee Bilal!', deze vent schrok, gooide zn sigaret richting mij, waarschijnlijk om me te raken en scheurde weg de straat uit. Heb toen even een tijdje gewacht in de auto, komt meneer weer de straat ingereden, zag mij en scheurde weer met piepende banden weg door de woonwijk, ben toen weer weggegaan.
De lovende recensies op Kinky, ik gok dat ze geschreven zijn door deze meneer Bilal. Ik weet ze wel weer uit te kiezen, maarja, weer wat beleefd op 2e kerstdag😂
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/8434162-yasmin
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Nou toch de stoute schoenen vanmiddag aan getrokken en een afspraak met haar gemaakt voor een cardate.
Man man man.... wat een blamage dit
Eerst moet ik naar een bepaalde straat komen om haar op te halen, terwijl ze de weg hebben opengebroken.
Ze was al geïrriteerd dat ik niet naar haar adres kon komen, bleef even stil.... toen weer een adres waar je ook niet kon komen omdat de weg open lag.
Dit wederom naar haar gestuurd, en werd ze nog geïrriteerder, ze moest en zou foto's ervan hebben (als je er woont/werkt lijkt het me toch dat je dit weet?).
Toen kwam een volgend adres, hier kon je gelukkig wel komen, duurde wel 10 minuten voordat zij kwam aankakken, vooral geïrriteerd en boos omdat ik te laat was? terwijl jij mij naar meerdere afgesloten straten stuurt en zelf nog eens 10 minuten later komt aankakken.
Opzicht qua verschijning wel leuk om te zien! maar daar is ook wel alles mee gezegd, ze had wel een zuurtje hier en daar en was merkbaar dat ze rookt.
Eerst naar een plek gereden midden in een woonwijk? hoe verzin je het, hier niet mee akkoord gegaan en reageerde ze alweer meteen geïrriteerd op uiteraard.
Daarna naar een afgelegener plek gereden waar het wel kon en rustig was.
Afgesproken PZC, netjes ook voor betaald immers, begint ze moeilijk te doen over soa's en dat ze het niet vertrouwd dat ik geen soa's heb.
Hierop begon ik te protesteren en vroeg ook geld terug, maar dat is uiteraard een no-go bij haar! haar pijpwerk was ook echt dramatisch, ging er amper tot gewoon niet in, was gewoon meet trekken met haar mond erover, hier ook weer wat van gezegd, en je raad het uiteraard weer geïrriteerd.
Toen maar de daad, tja ze doet er alles aan je snel te laten komen, het liefste nog haar hand ertussen als je bezig bent.
Ook haar borsten mocht je niet aanraken, haar kont ook niet, je mag haar niet vingeren, niet zoenen etc. je kan beter vragen wat je wel mocht, dan zijn we zo klaar.
Ben maar snel gekomen, haar ook duidelijk gemaakt dat ze bagger service levert, maar was ze niet van gediend dat iemand er wat van zei want haar service was goed, daar was dan ook alles mee gezegd.
Als ik hier weer eens in de buurt ben, dan met een hele grote boog om haar heen, wat een blamage dit, ze beschrijft zelf al dat je een onvergetelijk moment met haar gaat hebben, nou dat was het op een zeer negatieve manier.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
Ben hier in Juli geweest. Ze ontving toen in een appartement naast Amersfoort Centraal. Kan me wel vinden in de reviews, ze was erg zakelijk. Heb haar bare missionary geneukt en uiteindelijk volgespoten wat ze blijkbaar niet zo leuk vond. Wel frisse verzorgde knappe dame verder maar zekerrr niet voor herhaling vatbaar, veelste zakelijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan