Recensie Lela/Lola, Heerhugowaard 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
17
25/12/21
13
4
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lela-oftewel-lola-38-jaar-geil-jaja_7826970
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame doet alleen cardate maar dat was op braakliggend terrein met doorgaande weg ernaast waar volop auto's reden intiem was niet van toepassing op deze plek dus gekozen voor aftrekken maar kwam daar niet van klaar mischien hebben anderen een betere ervaring met haar. ze was wel aardig in de omgang.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nogmaals een keertje afgesproken als herkansing deze keer laat op de avond. Naar rustige parkeerplaats gereden en vervolgens op de achterbank en beginnen, het pijpen was erg ruig niet echt opwindend, daarna de seks was ook niet bijzonder voor mij. Ze is een aardige vrouw die lekker babbelt onderweg en hygiënisch goed op orde helaas is denk de klik qua sex er niet voor mij. Misschien hebben anderen wel de ervaring
 
laatst ook een keer met deze dame afgesproken. een aardige dame dat wel, haar borsten beginnen al pittig te hangen. pijpen was wel oke, ondertussen ook even met mijn vingers in het gleufje...... daar zat een luchtje aan helaas, dus maar door laten zuigen en zo tot mijn gerief gekomen
dus dat was èènmalig.......
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan