Recensie LenteIngent, Gent 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu... 'in vorm' is hier wel een 'understatement' hoor!

Het leuke is natuurlijk ook... dat ze het niet (enkel) voor het geld doet. Het is ook haar (enige) sexleven! Ze wil dus zelf ook kunnen genieten... en ze houdt duidelijk van sex!

Dus... als je tussen de spreekwoordelijke lakens 'man' genoeg bent voor haar ... gaan alle remmen los! Man! Wat een feest! Lusten & driften!
 
Het leuke is natuurlijk ook... dat ze het niet (enkel) voor het geld doet. Het is ook haar (enige) sexleven! Ze wil dus zelf ook kunnen genieten... en ze houdt duidelijk van sex!

Dus... als je tussen de spreekwoordelijke lakens 'man' genoeg bent voor haar ... gaan alle remmen los! Man! Wat een feest! Lusten & driften!
Wat een fantastische vrouw hé. :love:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lente adverteert maar heel sporadisch...heb dus van de gelegenheid gebruik gemaakt om ze toch een keertje te bezoeken nu ze in het land is. Afspreken verloopt erg vlot. Op locatie eerst een drankje en een (vlotte) babbel op de sofa. Dan snel even onder de douche.... en naar de slaapkamer!

Meteen gaan haar kleedje en bh uit. Waw! Wat een strak lijf! Mooie brede heupen ook! En als ze haar billen opspant! Rock hard! Haha! Al snel ga ik voor haar hals, borsten, buik, benen... en dan slipje uit! Gulzig verken ik haar naakte lijf! M'n handen, lippen en tong zijn overal! Mmmmmh! Lekker! Ik sta zo geil dat m'n pik steigert van opwinding!

En al snel gaat ze voor die pik! Kussen, likken, zuigen... Grrrrrrr! Ze houdt duidelijk van harde pikken! Nu... ze heeft zich aardig mogen uitleven! Haha! En... alles uiteraard pzc... (een van de voordelen van frisgewassen en gladgeschoren pik&ballen!) Eerst gaat ze dus uitgebreid voor m'n harde pik, met afwisselend likken en zuigen. Dan gaat ze voor m'n ballen. Wacht! Ik neem m'n cockring! Oh! Man! Wat ze allemaal doet met haar mond! Ik kronkel van genot!

Nu sta ik zo scherp dat ik wil neuken... dus snel condoom om... en ik glijd in haar natte kutje! Man! Wat is die lekker strak! Mmmmmmh! Heerlijk diep neuken volgt. Al snel grom ik van genot! Stimuleer m'n tepels. Ja! Zo! Mmmmmh! Ja! Ik voel m'n erectie nog harder worden... en stoot nog dieper! Grrrrrrr! Grrrrrrr! Wat staan we beiden geil! OMG! ¡Qué calor!

Dan zij bovenop. Ze begint meteen m'n tepels te likken... Ja! Bijt erin! Oh! Heerlijk... hoe ze in m'n tepels bijt... en met haar tong 'flikkert'! Grrrrrrr! Ik grom van genot! En... dan gaat ze meteen voor m'n andere tepel! En ik stond al zo hard! Gek van genot ga ik voor haar uitnodigende borsten... likken en zuigen en grijpen! OMG! Wat staan we beiden geil! Wat een passionele sex!

Nu doggy! Ik penetreer... en stoot hard. 'Klak'! Een stevige tik op haar billen! Ja! Ja! Ik stoot nog harder en dieper! Wat een feest! Ga nu op je buik... terwijl ik in haar blijf... Oh! Nu kan ik nog dieper! Ik sta gek van opwinding! Ik stoot en grom en stoot nog dieper! Dan lik en bijt ik in haar nek en schouders... en ga met m'n duim hard over haar wervelkolom. Ze kronkelt van genot. Wat een passie! Die rauwe sexuele energie!

Dan opnieuw missio... terwijl ze met haar hoofd net over de rand van het matras hangt... Gretig ga ik voor haar hals – kussen en likken- terwijl ik diep -en krachtig- stoot! Grrrrrrr! Dan klemt ze haar benen rond me... en trekt me nog dieper in haar. Wat een rauwe, passionele 'dierlijke' sex! OMG! Een wervelwind van lust & plezier!

Nu ga ik je volspuiten! Begin harder en harder te stoten... Oh! Oh! Oh! OOh! ik verlies alle controle... en vanuit m'n tenen kom ik krachtig schokkend klaar! OMG! Man! Wat was dat!
Zwaar hijgend en bezweet liggen we in mekaars armen...

Dan opnieuw onder de douche. En... bij het afscheid nog even nagepraat... en zowaar een espresso gekregen! Leuk! Dus... nu begint het lange wachten tot Lente weer een keertje opduikt in België...

Conclusie: Wat ik zoek bij een vrouw zijn passie, inzet en sexuele energie... En lente onderscheidt zich in alle drie! Zeker doen dus!
 
Laatst bewerkt:
Het leuke is natuurlijk ook... dat ze het niet (enkel) voor het geld doet. Het is ook haar (enige) sexleven! Ze wil dus zelf ook kunnen genieten... en ze houdt duidelijk van sex!
Hoe komt het dan dat de klant moet betalen? Zij kan met de 'inzet' en de 'overgave' die ik hier lees toch genoeg gewone minnaars krijgen om te genieten, zou ik denken.
 
Lente adverteert maar heel sporadisch...heb dus van de gelegenheid gebruik gemaakt om ze toch een keertje te bezoeken nu ze in het land is. Afspreken verloopt erg vlot. Op locatie eerst een drankje en een (vlotte) babbel op de sofa. Dan snel even onder de douche.... en naar de slaapkamer!

Meteen gaan haar kleedje en bh uit. Waw! Wat een strak lijf! Mooie brede heupen ook! En als ze haar billen opspant! Rock hard! Haha! Al snel ga ik voor haar hals, borsten, buik, benen... en dan slipje uit! Gulzig verken ik haar naakte lijf! M'n handen, lippen en tong zijn overal! Mmmmmh! Lekker! Ik sta zo geil dat m'n pik steigert van opwinding!

En al snel gaat ze voor die pik! Kussen, likken, zuigen... Grrrrrrr! Ze houdt duidelijk van harde pikken! Nu... ze heeft zich aardig mogen uitleven! Haha! En... alles uiteraard pzc... (een van de voordelen van frisgewassen en gladgeschoren pik&ballen!) Eerst gaat ze dus uitgebreid voor m'n harde pik, met afwisselend likken en zuigen. Dan gaat ze voor m'n ballen. Wacht! Ik neem m'n cockring! Oh! Man! Wat ze allemaal doet met haar mond! Ik kronkel van genot!

Nu sta ik zo scherp dat ik wil neuken... dus snel condoom om... en ik glijd in haar natte kutje! Man! Wat is die lekker strak! Mmmmmmh! Heerlijk diep neuken volgt. Al snel grom ik van genot! Stimuleer m'n tepels. Ja! Zo! Mmmmmh! Ja! Ik voel m'n erectie nog harder worden... en stoot nog dieper! Grrrrrrr! Grrrrrrr! Wat staan we beiden geil! OMG! ¡Qué calor!

Dan zij bovenop. Ze begint meteen m'n tepels te likken... Ja! Bijt erin! Oh! Heerlijk... hoe ze in m'n tepels bijt... en met haar tong 'flikkert'! Grrrrrrr! Ik grom van genot! En... dan gaat ze meteen voor m'n andere tepel! En ik stond al zo hard! Gek van genot ga ik voor haar uitnodigende borsten... likken en zuigen en grijpen! OMG! Wat staan we beiden geil! Wat een passionele sex!

Nu doggy! Ik penetreer... en stoot hard. 'Klak'! Een stevige tik op haar billen! Ja! Ja! Ik stoot nog harder en dieper! Wat een feest! Ga nu op je buik... terwijl ik in haar blijf... Oh! Nu kan ik nog dieper! Ik sta gek van opwinding! Ik stoot en grom en stoot nog dieper! Dan lik en bijt ik in haar nek en schouders... en ga met m'n duim hard over haar wervelkolom. Ze kronkelt van genot. Wat een passie! Die rauwe sexuele energie!

Dan opnieuw missio... terwijl ze met haar hoofd net over de rand van het matras hangt... Gretig ga ik voor haar hals – kussen en likken- terwijl ik diep -en krachtig- stoot! Grrrrrrr! Dan klemt ze haar benen rond me... en trekt me nog dieper in haar. Wat een rauwe, passionele 'dierlijke' sex! OMG! Een wervelwind van lust & plezier!

Nu ga ik je volspuiten! Begin harder en harder te stoten... Oh! Oh! Oh! OOh! ik verlies alle controle... en vanuit m'n tenen kom ik krachtig schokkend klaar! OMG! Man! Wat was dat!
Zwaar hijgend en bezweet liggen we in mekaars armen...

Dan opnieuw onder de douche. En... bij het afscheid nog even nagepraat... en zowaar een espresso gekregen! Leuk! Dus... nu begint het lange wachten tot Lente weer een keertje opduikt in België...

Conclusie: Wat ik zoek bij een vrouw zijn passie, inzet en sexuele energie... En lente onderscheidt zich in alle drie! Zeker doen dus!
Marco, geweldig om jouw recensies te lezen, en altijd speciale en interessante dames ook ❤️
 
Zo is het precies!
En... jammer voor al de 'naysayers' die zich nooit (durven) openstellen voor zo'n mooie ervaring...
Er zijn nog topdames hoor mijn beste ervaring blijft nog altijd dezelfde dame hoor.Ken ze al 8 jaar nog nooit iemand ontmoet die beter is .Er moet ook een goede klik zijn op sexvlak is ondertussen al een goede vriendin geworden. 😉
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik bezocht Lente onlangs.
Keurige dame met sportief lichaam. Één en al luisterend oor. Leuk gesprek om tot rust te komen. Zoent verschrikkelijk goed. En streelt je als een fijne GF. Ik zie haar zeker nog terug en hoop op hetzelfde wat zij mij liet ervaren. Hopelijk komt ze snel terug van een maandenlange reis, want ik zal haar missen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nog net op tijd es bij Lente langs geweest, de laatste dag dat ze date, voor ze weer een wandelingske gaat doen. Ze zit vaak op RL chat en daar had ze es laten vallen dat sommigen al es aarbeien mee gebracht hadden, maar dat 't haar verbaasde dat er nog nooit iemand slagroom had mee gebracht. Tjah, dat laten we ons geen 2 keer zeggen natuurlijk. Leuk detail, en we hebben 't uiteindelijk ook gebruikt :)
En de date? Tjah knappe leuke dame met een mooi lijf wat wil je nog meer? Ze zoent als de beste, pijpt vol overgave, en uiteindelijk zijn we op 't bed beland...

Ze gaat efkes op reis, maar ik kijk zeker al uit naar haar terugkomst.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Lente ontmoet in mei te Gent. Zeer goed gepijpt geweest, twee keer klaarkomen op haar borsten. Top.

Geen tijd meer gehad voor neuken want een volgende klant was op komst.

Locatie vond ik wel een pak minder. Een - naar mijn zin - kil air bnb appartement.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een heel vriendelijke dame maar ik krijg een punthoofd van haar gepraat. Niet slecht maar er zijn voor wat mij betreft betere opties. Voor mij geen herhalingsgevaar. Meer kans voor de andere die wel een klik hebben met deze dame
 
2weken geleden bezocht.
Snel en goed contact , snel afspraakje kunnen maken,.

Leuk lijfje, leeftijd klopt , ziet er nog zeer lekker uit.

vlotte babbel
kust lekker
geilt je rustig op
pijpen en rukken is prima
wordt graag gebeft, kronkelt van genot
zeer strak kutje ,

hebben zeer leuk uurtje gehad, pijp en rukken is mega goed ,lang geleden dat ik nog zo explosief was klaargekomen

ga zeker nog eens terug
 
Ze is voor mij het beste wat mij al overkomen is, wat een intense vrouw, GFE ten top, ze geniet er volgens mij zelf echt heel hard van, dat is toch wat we zoeken niet? Een absolute aanrader!!! Mooi lijf, kust geweldig, pijpt zeeeer goed... voor mij een 10/10
 
Ze is voor mij het beste wat mij al overkomen is, wat een intense vrouw, GFE ten top, ze geniet er volgens mij zelf echt heel hard van, dat is toch wat we zoeken niet? Een absolute aanrader!!! Mooi lijf, kust geweldig, pijpt zeeeer goed... voor mij een 10/10
Precies!
'k Lees hier oa. 'erotiek was iets minder'... Man! Ze is een van de meest intense vrouwen die je hier kan tegenkomen! Wat een hete spetter!
 
Tja, what can I say...
enkele malen bezocht, herhalings gevaar was inderdaad heel hoog.
Ik beaam al het positieve wat ik hier las. Hete spetter, aangenaam persoon, voel je je zo op je gemak bij.
Een bezoekje aan Lente is iedere eurocent meer dan waard
 
Ik vrees dat het qua leeftijd niet zo mijn ding is. Ik mik eerder rond de helft ... 😀
Het was gewoon om de fans op weg te helpen naar een provincie verder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan