Ben onlangs bij haar in Putten op bezoek geweest voor een all in date, haar advertentie is lastig te ontcijferen met all die alternatieve "tantrische omschrijvingen".
Contact via WA gaat prima, wel een beetje stroperig zo af en toe maar goed dat had ik al eerder hierboven gelezen. Geen aanbetaling (werd ook niet over gesproken) wel eerst naar Putten gereden om daar pas het adres te krijgen. Eenmaal aangekomen geparkeerd en opgehaald door Nora, wat gedronken, betaald en gedoucht.
Onder de douche begon ze al lekker de boel te verkennen, het was een adembenemend gezicht (en gevoel) hoe ze, achter me staand en tussen mijn benen door, mijn pik aan het masseren / aftrekken was. Voelde die giga prammen tegen mijn billen, we hebben elkaar staand lekker verwend met veel zeep, zij knielend likkend en pijpend en ik staand haar vingerend in haar beide gaatjes.
Op bed beland vond haar tantrische vaardigheden wat tegenvallen, daarnaast merkte ik dat tongzoenen niet haar ding is en ik proefde de smaak van cannabis. Of ze net een joint gerookt had of CBT olie gebruikt had weet ik niet, vond het maar zo zo.
Pijpen gaat haar goed af, maar zoals wel vaker geen DT, wel heerlijk lang 69 gedaan waarbij zij meerdere keren klaarkwam.
Intiem was prima, hemels zodra zij bovenop kwam met haar E's in mijn gezicht, jammer van het niet TZ. Doggie ook een feestje, pik in d'r gleuf en vingers in haar kont. Afgemaakt in haar strakke kontgaatje dat gedurende de date al lekker was opgerekt en gesmeerd
Herhalingsgevaar? Klein, met name de prijs kwaliteitsverhouding is zoek. Wel leuk voor een keer.