Recensie Leonora, Zaandam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TTinus

Wandelaar
98
01/08/21
148
33
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zaandam/592060-leonora
Dame stond al lang op mijn massage verlanglijstje en vorige week was het eindelijk zo ver. Ontvangst ruimte is prima (kaarsje, wierrookje, muziekje) en de douche ruimte ook prima. Het is niet een standaard riedeltje wat ze doet, het is een ervaring die je moet ondergaan (go with the flow), en ze let er op wat je lekker vind. Het is ook een mooie verschijning, althans dat vind ik. 150 is wel aan de hoge kant maar zeker het proberen waard.
 
Bij mij was ze heel traag met reageren op de app. Toen ze wat stuurde, was dat ook echt zo'n "ik heb het al druk genoeg en verdien al genoeg geld" response. Dat was het dan. Inmiddels heeft ze haar prijs ophoog gegooid naar 170 euro. Absurde prijs.
 
Bij Leonora gaat niets gehaast. Het maken van een afspraak ook niet. Indien je vroeg appt, zou je nog voor de middag antwoord kunnen krijgen. Anders krijg je in de avond pas antwoord. Voor dezelfde dag afspreken lukt vaak niet. Tussen 13 en 20 uur heeft ze haar rituals met klanten en geeft ze daar de volle 100% aan. Geef het wat tijd om tot een afspraak te komen. Je geduld wordt rijkelijk beloond. Een massage met Leonora is een rituele beleving die van begin tot het einde, zonder onderbrekingen wordt verwezenlijkt. Respect voor dit ritueel wordt gewaardeerd en beloond...
 
Bekijk bijlage 33429ik werd gelijk geblokkeerd was in de Corona tijd dus was al verder gaan zoeken wist niet of ze ontving dus had al afspraak met een ander

Als ik 1 ding geleerd heb....zeg NOOOIT dat je naar een andere dame gaat / bent geweest... 9/10 dit soort reacties; vrouwen zijn stik jaloers man! Ik heb er ooit 1tj gekend die oprecht geloofde/zichzelf wijsmaakte dat al haar klanten alleen bij haar kwamen...kreeg me een scheldkanonnade over me heen toen ik aangaf dat dat niet erg waarschijnlijk was en dat die mannen ook gwn ergens anders langsgaan als zij niet tijdig reageerd :p
 
Als ik 1 ding geleerd heb....zeg NOOOIT dat je naar een andere dame gaat / bent geweest... 9/10 dit soort reacties; vrouwen zijn stik jaloers man! Ik heb er ooit 1tj gekend die oprecht geloofde/zichzelf wijsmaakte dat al haar klanten alleen bij haar kwamen...kreeg me een scheldkanonnade over me heen toen ik aangaf dat dat niet erg waarschijnlijk was en dat die mannen ook gwn ergens anders langsgaan als zij niet tijdig reageerd :p
Eens, heb dezelfde ervaring. Ik wilde eentje in Hoorn proberen. Ze was echter ziek, annuleerde de afspraak en wilde deze verzetten.
Gezien mijn ballen op ontploffen stonden, gaf ik netjes aan dat ik wel naar een andere massage dame ga en dan later een keer een afspraak met haar maak.
Dat was direct het einde. Kreeg nog een respons terug dat ze zelf beaamde dat het wellicht vreemd was, maar ik was niet meer welkom.
Die zag ik niet aankomen eerlijk gezegd, soort jalouzie 🤷. Dat was massagegirl overigens.
 
Ik ben tweemaal nog voor corona tijd bij Leonora geweest, 1 keer tantra, 1 keer nuru massage.
Echt beide keren een super ervaring, gelukkig vroeg ze toen nog €130,00 per uur. Dat vond ik voor massage al best veel, maar ok haar service is ook bovengemiddeld. Maar voor €170 nu haak ik af. Ze had indertijd wel 10 ritten kaarten met aanzienlijke korting, weet niet of ze dat nog heeft.
 
Ik ben tweemaal nog voor corona tijd bij Leonora geweest, 1 keer tantra, 1 keer nuru massage.
Echt beide keren een super ervaring, gelukkig vroeg ze toen nog €130,00 per uur. Dat vond ik voor massage al best veel, maar ok haar service is ook bovengemiddeld. Maar voor €170 nu haak ik af. Ze had indertijd wel 10 ritten kaarten met aanzienlijke korting, weet niet of ze dat nog heeft.
Heeft deze dame natuurlijke borsten of van de dokter?
 
Als ze fake zijn dan is het een waar kunstwerk. Ik heb ze regelmatig mogen voelen en heb niets kunnen ontdekken dat erop wijst dat ze nep zijn.

In haar video op kinky ogen ze wat siliconen achtig, maar daar zou ik geen enkel probleem mee hebben. Mochten ze met behulp van een plastisch chirurg zijn verbeterd dan is het in ieder geval prima gelukt.
 
In haar video op kinky ogen ze wat siliconen achtig, maar daar zou ik geen enkel probleem mee hebben. Mochten ze met behulp van een plastisch chirurg zijn verbeterd dan is het in ieder geval prima gelukt.
Dan mag je rustig van buitenklasse topprestatie spreken 😅 als dat het geval zou zijn.
 
Ik ben ook geinteresseerd, maar wat ik me afvraag is dat bij haar mogelijkheden "Intiem" staat, maar bij de omschrijving staat ook
" I am an authentic Tantrika, so no kiss,no fingering,no french kiss please."
Kan iemand dit uileggen of moet ik dit aan Leonora vragen?
 
Ik ben ook geinteresseerd, maar wat ik me afvraag is dat bij haar mogelijkheden "Intiem" staat, maar bij de omschrijving staat ook
" I am an authentic Tantrika, so no kiss,no fingering,no french kiss please."
Kan iemand dit uileggen of moet ik dit aan Leonora vragen?
Er was of misschien is er nog steeds de optie intiem. Maar dat is een pittige extra, haar gewone tarief was toen nog 130 en de intiem optie 225 mee ik. Gewoon vragen aan haar of het mogelijk is en wat het inhoudt. Ze geeft duidelijk antwoord.
 
Ik ben ook geinteresseerd, maar wat ik me afvraag is dat bij haar mogelijkheden "Intiem" staat, maar bij de omschrijving staat ook
" I am an authentic Tantrika, so no kiss,no fingering,no french kiss please."
Kan iemand dit uileggen of moet ik dit aan Leonora vragen?
Intiem heet bij haar de Full Tantra Kama Sutra. Je hebt seks met haar maar op een bijzondere en tantrische manier. Daar komt inderdaad geen orale seks of zoenen bij kijken. Ik heb dit met haar beleefd en ik moet zeggen dat het een bijzondere 90 minuten is geweest. Maar erop terugkijkend heb ik voor minder geld, gelijkwaardige seks gehad. Leonora is een bijzondere vrouw en ze maakt elke dienst die ze je kan bieden tot een fantastisch ritueel. Ik ga nog weleens terug voor de massage maar zal de KS niet meer doen denk ik. Oraal en zoenen hoort wmb tot de beleving en dat zit er bij haar gewoon niet in.
 
Intiem heet bij haar de Full Tantra Kama Sutra. Je hebt seks met haar maar op een bijzondere en tantrische manier. Daar komt inderdaad geen orale seks of zoenen bij kijken. Ik heb dit met haar beleefd en ik moet zeggen dat het een bijzondere 90 minuten is geweest. Maar erop terugkijkend heb ik voor minder geld, gelijkwaardige seks gehad. Leonora is een bijzondere vrouw en ze maakt elke dienst die ze je kan bieden tot een fantastisch ritueel. Ik ga nog weleens terug voor de massage maar zal de KS niet meer doen denk ik. Oraal en zoenen hoort wmb tot de beleving en dat zit er bij haar gewoon niet in.
Ja dat was ook de reden waarom ik er toen van intiem afzag. Maar voor deze dame zou ik bereid zijn om een flinke prijs te betalen als ze naast intiem, oraal, tongzoenen, vingeren en beffen zou doen. Ze is een en al sensualiteit en een super lieve dame ook.
 
Er was of misschien is er nog steeds de optie intiem. Maar dat is een pittige extra, haar gewone tarief was toen nog 130 en de intiem optie 225 mee ik. Gewoon vragen aan haar of het mogelijk is en wat het inhoudt. Ze geeft duidelijk antwoord.

Nu is dat dus 170 euro voor een uur, plus die 225 maakt dus 395 euro voor 60 minuten?

Het zal zeker een bijzondere dame zijn, maar dat is toch heel erg aan de prijs.
 
Nu is dat dus 170 euro voor een uur, plus die 225 maakt dus 395 euro voor 60 minuten?

Het zal zeker een bijzondere dame zijn, maar dat is toch heel erg aan de prijs.
Haha, jij maakt het helemaal bont. Nee het was 130 voor tantra en nuru toen en incl. Intiem was het 225. Gok dat het nu 275 of 300 is 🤷🏻‍♂️.
 
Dame is inderdaad snel met blokkeren. Tijdens Corona had ze een voorstel om voor een keer te betalen, waardoor je na de pandemie twee keer mocht bezoeken. Op zich goed initiatief. Ik vroeg of ik voor een uur kon betalen en dan later twee uur kon komen. Ik ging uit van de helft van het twee-uur—tarief. Ze blijkbaar van het uurtarief en dan twee uur komen. Voor ik kon uitleggen wat ik bedoelde werd ik geblokkeerd. Ongemakkelijk als je zo op je woorden moet passen en niets mag toelichten. Uiteraard was ik toen graag op haar versie ingegaan maar daar kreeg ik de gelegenheid al niet voor.
 
Dame is inderdaad snel met blokkeren. Tijdens Corona had ze een voorstel om voor een keer te betalen, waardoor je na de pandemie twee keer mocht bezoeken. Op zich goed initiatief. Ik vroeg of ik voor een uur kon betalen en dan later twee uur kon komen. Ik ging uit van de helft van het twee-uur—tarief. Ze blijkbaar van het uurtarief en dan twee uur komen. Voor ik kon uitleggen wat ik bedoelde werd ik geblokkeerd. Ongemakkelijk als je zo op je woorden moet passen en niets mag toelichten. Uiteraard was ik toen graag op haar versie ingegaan maar daar kreeg ik de gelegenheid al niet voor.
Wanneer ik de website en ander geschreven materiaal van haar bekijk/lees, is het duidelijk dat haar kennis van de Engelse taal (lezen en schrijven) beperkt is. De spraakberichten lijken soms op raadsels.

Ze heeft een assistent die mij beantwoord heeft. Of deze mannelijk of vrouwelijk is weet ik niet. Misschien is het haar echtgenoot?

Samengevat: je blokkeren kan gebeuren omdat ze je niet begrijpt en/of het is de assistent(e) die dit gedaan heeft.
 
Laatst bewerkt:
Dame is inderdaad snel met blokkeren. Tijdens Corona had ze een voorstel om voor een keer te betalen, waardoor je na de pandemie twee keer mocht bezoeken. Op zich goed initiatief. Ik vroeg of ik voor een uur kon betalen en dan later twee uur kon komen. Ik ging uit van de helft van het twee-uur—tarief. Ze blijkbaar van het uurtarief en dan twee uur komen. Voor ik kon uitleggen wat ik bedoelde werd ik geblokkeerd. Ongemakkelijk als je zo op je woorden moet passen en niets mag toelichten. Uiteraard was ik toen graag op haar versie ingegaan maar daar kreeg ik de gelegenheid al niet voor.
Ben effe de draad kwijt, over welke dame heb je het nu?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan