Leugens van DVP'S

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
een advertentiewebsite haalt zijn inkomsten uit advertenties. zolang er geen minderjarige zijn of vermoeden op mensenhandel, zal ze de privacy van hun klanten respecteren.
ze zouden zot zijn van hun kant de waarheid achter iemand bloot te leggen.tenslotte word zo een website betaald door dames. en haalt ze geen inkomsten uit klanten van dames
De meeste dames zeggen toch hun echte naam na een tijdje hoor😉
ook daar bestaan trukjes voor.. alleen die ga ik hier nie uitleggen.
 
een advertentiewebsite haalt zijn inkomsten uit advertenties. zolang er geen minderjarige zijn of vermoeden op mensenhandel, zal ze de privacy van hun klanten respecteren.
ze zouden zot zijn van hun kant de waarheid achter iemand bloot te leggen.tenslotte word zo een website betaald door dames. en haalt ze geen inkomsten uit klanten van dames
ook daar bestaan trukjes voor.. alleen die ga ik hier nie uitleggen.
Ja dat is ook weer zo. Ik snap ook zeer zeken de reden er achter. Wel blijft het slecht natuurlijk. Eerlijkheid duurt het langst.
 
Dus niet alle dames zeggen hun echte naam 😉
Ik vind het wel een erg waardevol moment als een dame je zo vertrouwd dat ze haar echte (voor)naam aan je geeft.

Aan de andere kant ben ik ook weer zo'n eikel die dan tegelijkertijd even denkt "ik kan het toch niet controleren, dus misschien verzint ze dit ook weer"
 
Ik vind het wel een erg waardevol moment als een dame je zo vertrouwd dat ze haar echte (voor)naam geeft.

Aan de andere kant ben ik dan ook weer zo'n eikel die dan denkt "ik kan het toch niet controleren, dus misschien verzint ze dit ook weer"
Elke keer een DVP een tipje van de sluier licht... is dat een waardevol moment... en mag je dat gerust als een complimentje beschouwen hoor.
 
Tja, ook je echte voornaam is natuurlijk niet te controleren en na 10 jaar maakt het ook niet zoveel meer uit. Ik neem aan dat je de echte naam van deze klant ook niet kent.
Maar... wat op dat moment wél belangrijk blijkt... is dat de dame je -al is het maar voor een ogenblik- niet meer ziet als 'klant' maar als leuke 'man'. Geweldig toch!
Zulke momentjes moet je koesteren! Heerlijk!
 
Ik vind het wel een erg waardevol moment als een dame je zo vertrouwd dat ze haar echte (voor)naam aan je geeft.

Aan de andere kant ben ik ook weer zo'n eikel die dan tegelijkertijd even denkt "ik kan het toch niet controleren, dus misschien verzint ze dit ook weer"

Bij mij is het wel te controleren, maar dat hou ik fijn voor mijzelf 😄

Als een dame je vertrouwd en haar echte naam geeft, dan kennen jullie elkaar wel langer dan slechts 1x een bezoekje.
Nu ik er eens over brainstorm.. er zijn er 3 die mijn echte naam weten. En daar zit toch die ene bij die al meer dan 10 jr langskomt, maar die blijft mij gewoon Joke noemen.
 
om ern echte naam te weten te komen, gebruik je kopke, er bestaan trukken voor, alleen die ga ik hier nie uit de doeken doen, zelfs nie in een privaat bericht, tenslotte moet de dame in kwestie er ook nog in trappen, heeft het geen enkele meerwaarde,
Ook lekker belangrijk haar echte naam te weten..een klein strak kutje dat is belangrijk
 
om ern echte naam te weten te komen, gebruik je kopke, er bestaan trukken voor, alleen die ga ik hier nie uit de doeken doen, zelfs nie in een privaat bericht, tenslotte moet de dame in kwestie er ook nog in trappen, heeft het geen enkele meerwaarde,
En... waarom zou je daar hoegenaamd zelfs maar aan denken om zoiets te doen?
'Discretie' en 'respecteren van elkaars privacy' zijn nu net de hoekstenen van geslaagde betaalsex!
 
@kdp69
Ik vind het heel kwalijk en zelfs verwerpelijk als je bewust op zoek gaat naar de echte naam van een dame, om het nog maar niet te hebben over de truken die je daarvoor bereid bent te gebruiken.
Eens, en dit is ook de reden waarom ik nooit vooraf ga betalen; dan geef ik mijn achternaam prijs.
Voornaam vind ik minder relevant; daar valt toch nauwelijks op te zoeken.
 
En daar zit toch die ene bij die al meer dan 10 jr langskomt, maar die blijft mij gewoon Joke noemen.
Het eerste wat ik vraag bij de dames die mij hun echte naam verteld hebben is hoe ze voortaan het liefst aangesproken willen worden, en dat is zonder uitzondering toch hun werknaam. Helemaal prima.
 
Bij mij is het wel te controleren, maar dat hou ik fijn voor mijzelf 😄

Als een dame je vertrouwd en haar echte naam geeft, dan kennen jullie elkaar wel langer dan slechts 1x een bezoekje.
Nu ik er eens over brainstorm.. er zijn er 3 die mijn echte naam weten. En daar zit toch die ene bij die al meer dan 10 jr langskomt, maar die blijft mij gewoon Joke noemen.
Klopt ook he!
En in de relatie 'klant-DVP' bén jij voor hem ook Joke!
 
Laatst bewerkt:
Eens, en dit is ook de reden waarom ik nooit vooraf ga betalen; dan geef ik mijn achternaam prijs.
Voornaam vind ik minder relevant; daar valt toch nauwelijks op te zoeken.
voor alle duidelijkheid, begrip me aub niet verkeerd.....ik heb het nog nooit gedaan, bewust op zoek gaan ernaar, het is verwerpelijk, en dugutant zoiets.
.ik weet wel dat het kan, maar zal dat nooit aan iemand uitleggen .

Hoe ik dat weet? verhalen van dames zelf,
 
Bij mij is het wel te controleren, maar dat hou ik fijn voor mijzelf 😄

Als een dame je vertrouwd en haar echte naam geeft, dan kennen jullie elkaar wel langer dan slechts 1x een bezoekje.
Nu ik er eens over brainstorm.. er zijn er 3 die mijn echte naam weten. En daar zit toch die ene bij die al meer dan 10 jr langskomt, maar die blijft mij gewoon Joke noemen.
Nu maak je ons wel nieuwsgierig? Mogen we gaan raden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan