Leugens van DVP'S

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Joh.. als iemand mij recht in de ogen kijkt en vraagt of mijn leeftijd klopt, dan zeg ik het gewoon hoor. Voordeel is dat ik niet zo van zonnebanken houdt, überhaupt in de zon zitten is niet mijn ding, dus ziet je huid wel witter maar wel minder rimpelig 😄
Krijg wel eens de vraag v andere meiden in de salon waarom ik nooit onder de zonnebank ga, nou de reden van een minder veroudere huid is een prima reden. Dan maar wit 🤷‍♀️
IK vind dat een vrouw er natuel er beter uit zien dan dat ze kilo´s make up dragen door de makup zien ze er soms 10 jaar ouder uit het is trouwens ook niet fijn als haar bruinsel of poeder aan je hangt
 
IK vind dat een vrouw er natuel er beter uit zien dan dat ze kilo´s make up dragen door de makup zien ze er soms 10 jaar ouder uit het is trouwens ook niet fijn als haar bruinsel of poeder aan je hangt
Door make-up krijgen ze juist klanten zonder zien er sommigen niet uit en dat weten ze maar al te goed. Zo kunnen ze ook liegen over hun leeftijd omdat make-up hun leeftijd verbergt.
 
Door make-up krijgen ze juist klanten zonder zien er sommigen niet uit en dat weten ze maar al te goed. Zo kunnen ze ook liegen over hun leeftijd omdat make-up hun leeftijd verbergt.
Sommige zien er echt niet uit zonder make up.
Vaak zie je in een ramenbuurt voor de aanvang van een shift de dames zonder make up, naar hun werkplek gaan. Sommige dames herken je echt niet zonder hun make up.
 
Laatst bewerkt:
Door make-up krijgen ze juist klanten zonder zien er sommigen niet uit en dat weten ze maar al te goed. Zo kunnen ze ook liegen over hun leeftijd omdat make-up hun leeftijd verbergt.
Ik heb 1 maal een dvp gehad die zei dat ze 36 was maar toen ik de deur open deed dacht ik 36 je lijkt eerder 46. Super veel make up om alles vlak en effen te trekken het grappigste van alles was dat. Ze alles op haar gezicht gesmeerd was en een beetje op haar handen maar de rest van haar lichaam was spier wit.

Ik heb liever dat de dvp eerlijk is over haar leeftijd voor veel vrouwen is hun leeftijd taboe. Ik ga nooit begrijpen waarom
 
Ik heb 1 maal een dvp gehad die zei dat ze 36 was maar toen ik de deur open deed dacht ik 36 je lijkt eerder 46. Super veel make up om alles vlak en effen te trekken het grappigste van alles was dat. Ze alles op haar gezicht gesmeerd was en een beetje op haar handen maar de rest van haar lichaam was spier wit.

Ik heb liever dat de dvp eerlijk is over haar leeftijd voor veel vrouwen is hun leeftijd taboe. Ik ga nooit begrijpen waarom
maar je hebt geen rechtsomkeer gemaakt, toen je zag dat ze een jaar of 10 ouder was, dan ze had vermeld?
Ik blijf mij verbazen, dat mannen dit blijven pikken, je kan toch als de dame niet de dame is waar je mee had afgesproken, of als de dame duidelijk heeft gelogen over haar leeftijd de date annuleren?
Of was je zo geil dat het niet uitmaakte hoe ze er uit zag?
 
Ach ja, wat boeit het. Ik ga ergens heen waar je ziet wat voor vlees je in de kuip hebt. Clubs en ramen.

Als 'n dame dan bevalt, wat boeit mij het dan of ze 28 is of 31. En of dat ze twee kinderen heeft of zes kinderen. En of ze een vriend heeft of niet.
3 jaar leeftijdsverschil is inderdaad niet relevant en of ze al dan niet kinderen heeft, is sowieso oncontroleerbaar. En dat staat ook niet in haar advertentie.
Maar bijv. 10 jaar leeftijdsverschil met de advertentie vind ik toch wel een issue.
 
maar je hebt geen rechtsomkeer gemaakt, toen je zag dat ze een jaar of 10 ouder was, dan ze had vermeld?
Ik blijf mij verbazen, dat mannen dit blijven pikken, je kan toch als de dame niet de dame is waar je mee had afgesproken, of als de dame duidelijk heeft gelogen over haar leeftijd de date annuleren?
Of was je zo geil dat het niet uitmaakte hoe ze er uit zag?
Mijn ervaring is, dat je op dat moment inderdaad niet altijd even goed nadenkt. 'het zal misschien meevallen' of ' ik heb toch dat hele eind gereden' etc etc. zijn argumenten die ik zelf nog wel eens heb gebruikt om mijn zwakheid goed te praten.
 
maar je hebt geen rechtsomkeer gemaakt, toen je zag dat ze een jaar of 10 ouder was, dan ze had vermeld?
Ik blijf mij verbazen, dat mannen dit blijven pikken, je kan toch als de dame niet de dame is waar je mee had afgesproken, of als de dame duidelijk heeft gelogen over haar leeftijd de date annuleren?
Of was je zo geil dat het niet uitmaakte hoe ze er uit zag?
Het was meer het 2 de veel zin en dan neemt je goede vriend over voordien had ik al een red flag genegeerd maar ja te geil.

Op het moment dat ik haar binnen liet dacht ik mss is de sex wel goed. Maar het was de slechtste date tot nu toe gelukkig voor mij de enige slechte date.

Ik zou heel graag eens met een dame van 40-50 sex hebben voor mij telt ze niet ik wil een eerlijke dvp van die leeftijd.

En geen van 36 die er 46 uit ziet van al de alcohol en wat nog allemaal ze haar lichaam me verprutst heeft
 
Mijn ervaring is, dat je op dat moment inderdaad niet altijd even goed nadenkt. 'het zal misschien meevallen' of ' ik heb toch dat hele eind gereden' etc etc. zijn argumenten die ik zelf nog wel eens heb gebruikt om mijn zwakheid goed te praten.
Dat is ook een beetje denk waar dat soort dames op gokken, en er vanuit gaan dat de mannen toch de dienst afnemen, ook al zijn ze tien jaar ouder dan vermeld of 20 kg zwaarder dan de fotos bij haar profiel.
Voor mij een reden om ver weg te blijven bij dit soort oplichters.
 
kijk. Dat DVPS liegen is eigenlijk normaal. Dat heet marketing. Elk product wordt met een hoop leugens verkocht? Dus dat dames doen? Tja.. who cares.
Dat is ook een beetje denk waar dat soort dames op gokken, en er vanuit gaan dat de mannen toch de dienst afnemen, ook al zijn ze tien jaar ouder dan vermeld of 20 kg zwaarder dan de fotos bij haar profiel.
Voor mij een reden om ver weg te blijven bij dit soort oplichters.
Kijk je uit vriend? Straks wordt je uitgemaakt voor vrouwonvriendelijk uitschot en vrouwenhater en ben je heaumeau enzo 🤣🤪


Kijk het is natuurlijk simpel. De vrouwen (DVPS) weten dat wij keuze maken en dan denken met onze piemel. Daarom kunnen ze liegen en van alles doen. Precies wat @H.VanSmeiter zegt. Is maar klein groepje dat opstapt. Daarnaast als je dat doet? Kom je gelijk op een zwarte lijst bij de dames omdat je "onbetrouwbaar" bent. The sweet irony!
 
kijk. Dat DVPS liegen is eigenlijk normaal. Dat heet marketing. Elk product wordt met een hoop leugens verkocht? Dus dat dames doen? Tja.. who cares.

Kijk je uit vriend? Straks wordt je uitgemaakt voor vrouwonvriendelijk uitschot en vrouwenhater en ben je heaumeau enzo 🤣🤪


Kijk het is natuurlijk simpel. De vrouwen (DVPS) weten dat wij keuze maken en dan denken met onze piemel. Daarom kunnen ze liegen en van alles doen. Precies wat @H.VanSmeiter zegt. Is maar klein groepje dat opstapt. Daarnaast als je dat doet? Kom je gelijk op een zwarte lijst bij de dames omdat je "onbetrouwbaar" bent. The sweet irony!
Ben ik even blij dat ik nooit aan prive ontvangst doet.
 
kijk. Dat DVPS liegen is eigenlijk normaal. Dat heet marketing. Elk product wordt met een hoop leugens verkocht? Dus dat dames doen? Tja.. who cares.

Kijk je uit vriend? Straks wordt je uitgemaakt voor vrouwonvriendelijk uitschot en vrouwenhater en ben je heaumeau enzo 🤣🤪


Kijk het is natuurlijk simpel. De vrouwen (DVPS) weten dat wij keuze maken en dan denken met onze piemel. Daarom kunnen ze liegen en van alles doen. Precies wat @H.VanSmeiter zegt. Is maar klein groepje dat opstapt. Daarnaast als je dat doet? Kom je gelijk op een zwarte lijst bij de dames omdat je "onbetrouwbaar" bent. The sweet irony!
Of erger nog, voor MGTOWer
 
Men Going Their Own Way

Men Going Their Own Way (MGTOW /ˈmɪɡtaʊ/) is an anti-feminist, misogynistic, mostly-online community advocating for men to separate themselves from women and from a society which they believe has been corrupted by feminism.

Men Going Their Own Way - Wikipedia

Exact. Een gemeenschap van mannen die gezworen hebben om weg te blijven van vrouwen om onder andere soevereiniteit en kapitaal te beschermen
 
Denk je dat ze liegen omdat ze zich schamen tov de klant..?
Nee joh. Marketing.. jonger/slanker is toch wat elke kerel wilt?
Ik ken niet 1 vrouw die een foto maakt waarop ze lijkt! Dit is dus niet eens iets wat alleen DVPs doen?
Probeer op een datingsite maar eens een iemand te vinden met echte fotos. Heel tiktok/insta/snap draaien om het jezelf beter voordoen dan je bent?
 
Terug
Bovenaan Onderaan