Leugens van DVP'S

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat denken jullie? Is zoiets te vertrouwen? Een Poolse, die alleen Engels spreekt, die een Nederlandstalige ad zet, lang hard doorgeneukt wil worden, voor haar genot, en niet voor geld? Ik krijg het gevoel dat een een of andere manager dit heeft geschreven en dat het een beetje fishy ruikt.
Volgens de ad is ze dus geen DVP, Maar iets zegt me dat ze het wel is.
Goh, wat denk je zelf?

Dat dit een aspergesteekster is die opeens dacht van laat ik maar eens 'n ad zetten om eens goed doorgeneukt te worden, want daar droom ik altijd al van...

Als ze het voor geld doet, dan is ze een DVP, zo simpel is het.
 
Als ze het voor geld doet
Doet ze dus niet. Ze zegt: "Vraag me niet wat het kost het is geheel vrijwillig voor mijn genot". Categorie Gratis sexcontact.
wat denk je zelf?
Dat het fishy is.

Maar hoe zou zoiets dan verlopen? Gaat ze dan na aankomst van gedachten veranderen en tóch om geld vragen? Of is er niets en verzamelt hij/zij alleen maar dickpics?
 
Doet ze dus niet. Ze zegt: "Vraag me niet wat het kost het is geheel vrijwillig voor mijn genot". Categorie Gratis sexcontact.

Dat het fishy is.

Maar hoe zou zoiets dan verlopen? Gaat ze dan na aankomst van gedachten veranderen en tóch om geld vragen? Of is er niets en verzamelt hij/zij alleen maar dickpics?
Misschien probeert ze dickpics los te peuteren, misschien emailadressen, misschien volgt er een verrassing als je erop af gaat, misschien moet je vooraf toch iets betalen, misschien stuurt ze je naar een of andere site, misschien geilt ze erop om mannen met een broek vol goesting ter plekke te kleineren met opmerkingen dat ze niet kunnen neuken.....

Erop reageren, dan weet je het in elk geval :)

Wel een redelijk uitgebreide advertentie met veel details (zoals die parfum) die niet echt nodig zijn om dickpics te scoren...
 

Deze dame is ook al jaren "23 jaar jong".
OK, in dit geval zijn het de mensen van het huis die dit claimen en niet de dame zelf.
 

Deze dame is ook al jaren "23 jaar jong".
OK, in dit geval zijn het de mensen van het huis die dit claimen en niet de dame zelf.
In privehuizen wordt net zoveel gelogen over leeftijd als bij prive ontvangst je ontkomt er niet aan helaas.
 
Standaard bij elke advertentie of privehuis tekst 10 jaar, 10 kilo en een scheve neus er bij denken en als het je dan nog steeds wat lijkt: gaan. 😉
van daar ook dar ik naar de ramen ga, what you see, is what you get
Dus geen kamerolifanten die omschreven worden als slank en geen dames die zeggen dat ze dertig zijn, maar er uit zien als of ze vijftig zijn.
 
Ik ben de leugens helemaal niet zat.
Ik doe bijna uitsluitend nog ramen, over hun uiterlijk moeten ze dan al niet liegen.

Leugens zijn collateral damage, die ik er maar bij neem, moesten de hoeren er niet meer zijn, zou veel vervelender zijn dan de leugens.
En daarbij, er wordt overal en door iedereen wel gelogen zeker.
 
Ik ben de leugens helemaal niet zat.
Ik doe bijna uitsluitend nog ramen, over hun uiterlijk moeten ze dan al niet liegen.

Leugens zijn collateral damage, die ik er maar bij neem, moesten de hoeren er niet meer zijn, zou veel vervelender zijn dan de leugens.
En daarbij, er wordt overal en door iedereen wel gelogen zeker.
Aan de ramen boeit het ook niks. Als een dame zegt dat ze 35 is, maar in werkelijkheid is ze 45... je hebt d'r dan gezien en blijkbaar vind je het dan ok. Als je er "blind" naar toe gaat, is dat een ander verhaal.
 
Ik ben de leugens helemaal niet zat.
Ik doe bijna uitsluitend nog ramen, over hun uiterlijk moeten ze dan al niet liegen.

Leugens zijn collateral damage, die ik er maar bij neem, moesten de hoeren er niet meer zijn, zou veel vervelender zijn dan de leugens.
En daarbij, er wordt overal en door iedereen wel gelogen zeker.
Aan de ramen zie je welk vlees je in de kuip hebt. Of die knappe dame dan echt 35 jaar oud is of enkele jaren ouder, doet er dan niet toe. What you see is what you get ...

Bij privé-ontvangst is dat anders: je spreekt af met een dame, je verwacht op basis van haar foto's een 22-jarige Chinees meisje te zien, je rijdt een half uur met de wagen naar de ontvangslocatie en dan wordt de deur geopend door een 52-jarige Chinese vrouw, die enkel de oma zou kunnen zijn van het meisje op de foto ...
 
van daar ook dar ik naar de ramen ga, what you see, is what you get
Dus geen kamerolifanten die omschreven worden als slank en geen dames die zeggen dat ze dertig zijn, maar er uit zien als of ze vijftig zijn.
Bij prive bezoek kun je ook eerst kijken of het is wat je on gedachten had.
Je kunt gewoon rechtsomkeer maken zolang je het geld nog in je zak heb.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.552
Berichten
727.793
Leden
33.519
Nieuwste lid
Anna6
Terug
Bovenaan Onderaan