Leugens van DVP'S

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit heb ik al een keertje verteld in een ander draadje. Jaren geleden kwam ik bij een bekende massagesalon in een stad met veel havens. Na het gebruikelijke opgeilen vroeg de masseuse wat ik wilde. In een wilde bui zei ik, ik wil dat je je broek uittrekt en bovenop me komt zitten. Ik verbaasd want ze stemt toe! Vraagt ze: met of zonder. Ik zeg nou, zonder als het kan. Heerlijke neukpartij. Bij het weggaan zeg ik: dit moet je niet met andere klanten doen, hoor: veelste gevaarlijk. Nee, zegt ze, alleen maar met de hand. Andere klanten doen dat niet. Ik voelde me de koning te rijk. :ROFLMAO: Nog een keer teruggeweest, nog betere ervaring. Wat denken jullie: lees ik later op het bareforum dat die Chinese masseuse en haar collegaatje zich door iedereen laten doorsmeren, echt Jan en Alleman! :eek: Heb me meteen laten testen en gelukkig kwam ik met de schrik vrij, maar ik Ik ben nooit meer naar die salon teruggeweest.
 
lees ik later op het bareforum dat die Chinese masseuse en haar collegaatje zich door iedereen laten doorsmeren, echt Jan en Alleman! :eek:
Dat had je kunnen verwachten. Statements zoals: "dit doe ik alleen voor jou" zijn ongeveer net zo veel waard als" jij bent de geilste man die ik ooit gehad heb".
 
Dit heb ik al een keertje verteld in een ander draadje. Jaren geleden kwam ik bij een bekende massagesalon in een stad met veel havens. Na het gebruikelijke opgeilen vroeg de masseuse wat ik wilde. In een wilde bui zei ik, ik wil dat je je broek uittrekt en bovenop me komt zitten. Ik verbaasd want ze stemt toe! Vraagt ze: met of zonder. Ik zeg nou, zonder als het kan. Heerlijke neukpartij. Bij het weggaan zeg ik: dit moet je niet met andere klanten doen, hoor: veelste gevaarlijk. Nee, zegt ze, alleen maar met de hand. Andere klanten doen dat niet. Ik voelde me de koning te rijk. :ROFLMAO: Nog een keer teruggeweest, nog betere ervaring. Wat denken jullie: lees ik later op het bareforum dat die Chinese masseuse en haar collegaatje zich door iedereen laten doorsmeren, echt Jan en Alleman! :eek: Heb me meteen laten testen en gelukkig kwam ik met de schrik vrij, maar ik Ik ben nooit meer naar die salon teruggeweest.

Je had zo iemand kunnen zijn die dit verhaal deelt in het 'verliefd op een dvp topic' en aangeeft dat de dame smoorverliefd is op jou en de rest proberen hiervan te overtuigen. En mannen die aangeven dat het waarschijnlijk een beetje spelen van de dvp is om je terug te laten komen als klant, zwartmaken.
Ik zie het helemaal voor me.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn LEUGENS en leugens en ook nog leugentjes.
Een leugentje is de klanten zo overtuigend wijs maken dat de dame zelfs in alle recensies die ik tegenkwam op halverwege de 30 werd geschat terwijl ze in werkelijkheid bijna 50 jaar is.
Dit vertelde ze me lachend nadat ik al een aantal keren bij haar geweest was. 😄
 
Andersom vertel ik ook aan elke dvp die ik bezoek dat ze er zo mooi uit ziet, mooie ogen heeft, heerlijk ruikt en dat ze "my number 1" zijn; vrouwen willen ook alleen maar horen wat ze willen net als mannen. In de sexbusiness draait het om illusie dus ik neem alles met een korreltje zout, speel het spel mee en neem het niet zo serieus. Zodra ik de deur uitstap is het gewoon weer back to normal.
 
Andersom vertel ik ook aan elke dvp die ik bezoek dat ze er zo mooi uit ziet, mooie ogen heeft, heerlijk ruikt en dat ze "my number 1" zijn; vrouwen willen ook alleen maar horen wat ze willen net als mannen. In de sexbusiness draait het om illusie dus ik neem alles met een korreltje zout, speel het spel mee en neem het niet zo serieus. Zodra ik de deur uitstap is het gewoon weer back to normal.

Ik pas wel op met dit soort woorden. Het kan ze vleien, maar bij sommige dames kan het er ook toe leiden dat ze denkt dat ze jou in de pocket heeft. En dat kan ten koste gaan van de service. Over het algemeen lijkt het me dat het juist beter werkt om de dame te laten voelen dat ze vervangbaar is en haar concurrentiegevoel aan te spreken. En die is over het algemeen immens bij de vrouwen, zelfs veel meer dan bij de mannen.
 
Je had zo iemand kunnen zijn die dit verhaal deelt in het 'verliefd op een dvp topic' en aangeeft dat de dame smoorverliefd is op jou en de rest proberen hiervan te overtuigen. En mannen die aangeven dat het waarschijnlijk een beetje spelen van de dvp is om je terug te laten komen als klant, zwartmaken.
Ik zie het helemaal voor me.
Gewoon ontzettend naief van me dit, hè. Ik heb zo ook verslagen gehoord van kerels die in Thailand een schatje kregen en oh, ze was zooooo verliefd op die man. En hij haar daar trakteren op dit, dat, zus zo. En weer thuis in eigen land geld aan haar overmaken. Zijn hoofd helemaal in de woken. En dan blijkt dat dat ontzettend lieve trouwe meisje naast hem nog twee of drie buitenlandse kerels heeft waarop ze oh zooooooo verliefd is. En die mannen voelen zich allemaal de prins te rijk. Om je rot te lachen, hahahahaha
 
Komt heel vaak voor. Is internationaal probleem. En niet alleen mannen die erin trappen ook vrouwen.
Kijk maar eens goed rond op Bali. 'Bali beach cowboys' zijn al decenia een bekend verschijnsel. Idem Gambia.

En als dat naieve thaise meisje met die naieve buitenlander dan in west europa gaat wonen blijkt de 'big-spender' heel hard te moeten werken voor die 2 weken fun in the sun.
Zelfs een ticket naar het thuisland is een dingetje. Zeker als het gezinnetje zich uitbreidt.

En naïve meisjes heb je in alle landen.

Die verhalen over die thaise meisjes met meerdere sponsors doen het natuurlijk altijd goed.
Verweg de meeste zijn niet zo, maar ja als niet verder komt dan de Beachroad in Pattaya of de Doublet in Den Haag….
Je weet pas echt wat er speelt als je regelmatig in die landen komt en de taal spreekt.
 
En natuurlijk liegen de dames vaak. Ook al ga je 3 uur onder de douche staan en spuit je je onder de duurste eau de toillet. De jongere (aziatische) dames vinden je stinken. Ze zullen zeggen dat je lekker ruikt. Dat is een leugentje om jou niet te willen kwetsen. De doorgesnoven diehards ruiken natuurlijk niks….
Als zo'n dame van die stinkbonen heeft gegeten meurt zo ook. Zeggen wij er dan wat van? Ik niet.

Ik heb jaren geleden meegemaakt dat iemand van wat wij een primitieve stam noemen het verschil kon ruiken tussen een hindoe en een moslim. Ze vinden dat alle europeanen naar kaas stinken. Maar zullen er niet gauw wat van zeggen. Onder elkaar wel.
Daarom, het wandelt het fijnste als je hun taal spreekt.
 
Ik pas wel op met dit soort woorden. Het kan ze vleien, maar bij sommige dames kan het er ook toe leiden dat ze denkt dat ze jou in de pocket heeft. En dat kan ten koste gaan van de service. Over het algemeen lijkt het me dat het juist beter werkt om de dame te laten voelen dat ze vervangbaar is en haar concurrentiegevoel aan te spreken. En die is over het algemeen immens bij de vrouwen, zelfs veel meer dan bij de mannen.
Dat doe ik sowieso. Ik maak er absoluut geen geheim meer van dat ik een hele lange lijst heb van dvp's die ik bezoek en dat ik niet op zoek ben naar een relatie maar slechts hun klant. Ik heb die fout al een paar keer gemaakt en die verantwoordelijkheid wil ik niet erbij hebben. Sommigen staan gelijk met koffers en kids voor me deur als ik het toelaat. No thanks! 😅😅😅
 
Andersom vertel ik ook aan elke dvp die ik bezoek dat ze er zo mooi uit ziet, mooie ogen heeft, heerlijk ruikt en dat ze "my number 1" zijn; vrouwen willen ook alleen maar horen wat ze willen net als mannen. In de sexbusiness draait het om illusie dus ik neem alles met een korreltje zout, speel het spel mee en neem het niet zo serieus. Zodra ik de deur uitstap is het gewoon weer back to normal.
Ik geef wel complimenten, maar niet iets wat ik niet meen. Kan een mooie schoen zijn, of haar haar of mooie ogen. Maar als ik dat zeg dan meen ik dat ook. Ik ga geen dingen verzinnen die ik helemaal niet vind. Dus het is heel uiteenlopend wat dat compliment kan zijn. Ieder persoon heeft wel iets moois. De ene heeft mooie kleding aan en de ander een mooie lach. Zoiets zeg ik dan wel.

Als iemand bijvoorbeeld iets vraagt over hoe vind je mijn kleding? Als ik het lelijk vind zal ik dat niet zo rechtuit zeggen van wat een lelijke jurk heb jij aan. Ik zou wel eerlijk blijven. Maar iets zeggen als het is niet echt mijn smaak maar bij jou past hij wel. Zo geef je iemand toch nog een goed gevoel en ben je ook niet keihard aan het liegen.
 
Ik denk dat de dames ook zo veel complimenten krijgen dat ze heel goed kunnen herkennen wanneer het er te dik bovenop ligt en waarschijnlijk dus niet gemeend is. Alleen al daarom zou ik geen ongemeend complimentje geven. Tegelijkertijd heb ik het gevoel dat ze mede hierdoor een wel gemeend complimentje juist extra waarderen, maar of dat ook echt het geval is niet altijd even gemakkelijk uit de reactie van een dame op te maken.
 
Ik geef wel complimenten, maar niet iets wat ik niet meen. Kan een mooie schoen zijn, of haar haar of mooie ogen. Maar als ik dat zeg dan meen ik dat ook. Ik ga geen dingen verzinnen die ik helemaal niet vind. Dus het is heel uiteenlopend wat dat compliment kan zijn. Ieder persoon heeft wel iets moois. De ene heeft mooie kleding aan en de ander een mooie lach. Zoiets zeg ik dan wel.

Als iemand bijvoorbeeld iets vraagt over hoe vind je mijn kleding? Als ik het lelijk vind zal ik dat niet zo rechtuit zeggen van wat een lelijke jurk heb jij aan. Ik zou wel eerlijk blijven. Maar iets zeggen als het is niet echt mijn smaak maar bij jou past hij wel. Zo geef je iemand toch nog een goed gevoel en ben je ook niet keihard aan het liegen.
Lijkt mij ook veel prettiger om gewoon oprecht te zijn. Andersom ook fijn als de complimenten die wij krijgen ook oprecht zijn. Vaak kan je dat wel deels aanvoelen denk ik. Of het oprecht is bedoel ik dan.
 
Amico... puoi segnalare immagini scioccanti se pubblichi un link del genere... difficilmente puoi immaginare che ci siano uomini che mettono da parte soldi (grezzi) per questo, solo con tutte quelle (migliori) opzioni per (probabilmente) lo stesso soldi... 38 anni di attività penso che sia... e tra l'altro divertente ma riceve solo ragazzi di età compresa tra 18 e 88 anni... l'unica cosa che mi attrae in questo annuncio è la domanda scottante come ottenere quel numero! ?:p
Hi, do you know if she is still active ?
 
Ik pas wel op met dit soort woorden. Het kan ze vleien, maar bij sommige dames kan het er ook toe leiden dat ze denkt dat ze jou in de pocket heeft. En dat kan ten koste gaan van de service. Over het algemeen lijkt het me dat het juist beter werkt om de dame te laten voelen dat ze vervangbaar is en haar concurrentiegevoel aan te spreken. En die is over het algemeen immens bij de vrouwen, zelfs veel meer dan bij de mannen.
Mijn buurman van 90 jaar zei altijd "Neem vrouwen niet te serieus jongen"
 
Geloof het of niet, ik heb echt een meisje gepaydate die 18 was en voor mij nog maar 1 keer seks had gehad. Een topper, maar onervarenheid camoufleer je niet weg. Gelukkig was de prijs navenant.
18 jarigen zijn nooit heel erg ervaren. Maar wel nieuwsgierig. Deze groep heb ik echter achter mij gelaten.
Ervaring met jongere dames in t algemeen heel goed.
 
Leeftijd, lengte, gewicht ....

Fake foto's of verouderde foto's (van 10 jaar geleden of meer) ...

Borsten fake, idem voor lippen en andere lichaamsdelen ...

Nationaliteit (Italiaanse meiden die soms nauwelijks een woordje Italiaans spreken, Zuid-Amerikaanse dames die beweren Braziliaans te zijn en uit Rio komen ...)

Ook zijn er opvallend veel "studentes" werkzaam (terwijl de dames in de praktijk veel te oud zijn en/of van weinig kennis of intelligentie getuigen als je een gesprek probeert te voeren).

Over de aanmoedigingen en complimenten tijdens of na de daad ("jij bent de beste", "hebt de grootste", ... "o ja, zo lekker" ... "ik ben 2x klaargekomen" ...) zal ik maar zwijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan