Leugens van DVP'S

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een meisje in SKW vertelde me eens dat ze haar arm in het gat van een man had gestoken tot aan haar elleboog. Dat had ze voor 250 euro gedaan. Ik geloof haar natuurlijk niet, want onze dikke darm zou kapotscheuren en bloeden als een kalf....toch 🙄 Wat een leugenaar was dat
Hopelijk ben je niet aan het eten wanneer je dat leest. Maar kan wel degelijk 🫣. Spant gewoon wat. Alsof een handschoen te strak zit
 

Puur Hollandse roodharige vurige geile Saartje

33 Jaar

Hi mannen

Zijn jullie het ook zo zat? Al die fake advertenties en oplichtpraktijken?

Twijfel dan niet en kom naar mij toe zodat ik je lekker kan verwennen. Mijn foto's zijn recent en 100% real!!! ''What You See Is What You Get''

Ik ben een lekkere aantrekkelijke 100% Hollandse meid van 29 jaar met puur rood haar……ik heb cup maat E en ben 1 meter 87 lang.



Ik moest toch even lachen om de verschillende leeftijden bij deze goudeerlijke dvp, die zo'n afkeer heeft van fake en oplichting.

En hoe moeilijk is het om consequent te zijn in je bullshit?
 
@RobertJ Misschien vier jaar geleden profieltekst gemaakt en nooit meer naar om gekeken, terwijl de leeftijd daarboven automatisch telt of zo? Ken d'r verder niet, maar probeer altijd de andere kant te beredeneren. Hoewel je je dan weer wel kunt afvragen of de foto's wel zijn vernieuwd sindsdien. Echter zou ik het hier niet direct bewust liegen noemen. Zeker niet vergeleken met wat ik soms zie en lees.
 
Ik vind het altijd leuk om te zien hoe creatief ze zijn.
Nationaliteit:België
Etniciteit:Arabisch
Talen:Nederlands, Engels, Spaans


Ik ben Nan Nan. Een ander meisje, ik heb veel liefdesverdriet en ontberingen meegemaakt, dus je ziet me vol tatoeages. Nu vind ik het leuk om verschillende mannen te ontmoeten en allerlei spannende seksdates met hen te hebben om mijn ziel te troosten. Zou je me willen vergezellen?
Ik ben niet mooi, maar mijn lichaam is helemaal natuurlijk, er is alleen waarheid en passie bij mij, wijs me niet af vanwege mijn uiterlijk, voel me zelf in bed, je zult verliefd op me worden. wacht op je schatje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Enig idee wat een diameter van 8 cm inhoudt??

Hele dikke sinasappel die dan naar binnen moet.........., zullen er weinig zijn. 🤭

Eigenlijk zouden alle dvp een soort van keurmerk moet krijgen, om het kaft van het koren te scheiden.
Ik ben blij dat wandelaars hier tenminste hun ervaringen delen, wanneer er voldoende recenties komen is dat een goed begin. De kwaliteit tussen de aangeboden services en wat daadwerkelijk geleverd wordt moet in overeenstemming zijn, ook wat betreft de betaalde tijd 😂.
 
Ik ben blij dat wandelaars hier tenminste hun ervaringen delen, wanneer er voldoende recenties komen is dat een goed begin. De kwaliteit tussen de aangeboden services en wat daadwerkelijk geleverd wordt moet in overeenstemming zijn, ook wat betreft de betaalde tijd 😂.
Ik heb in de afgelopen 2 weken twee keer een DVP bezocht, een huisvrouw die na 45 minuten stopt terwijl ik €175 (voor 1.5 uur en €25 fooi) betaal en een keer in (voor het eerst voor mij) in een privé club. Ik ben gek op beffen of standje 69 en ondanks dat dit bij de DVP vermeld stond (zag ik pas achteraf) weigerde ze dit. Ik zeg vingeren? Als je maar niet naar binnen gaat zei ze 🤣 Ik dacht bij mezelf WTF! Na 30 minuten was de date van 45 minuten voorbij. Ondanks dat ik in totaal €315 kwijt was ben ik niet 1x klaar gekomen.
Gelukkig heb ik gisteren voor €50 een heerlijke PZC met Rimmen kunnen boeken (20 minuten) wat mij betreft prima was - zo kan het dus ook 💪🤣
 
@Robin49
Waarom had je de dame fooi gegeven? Ik begrijp het wel dat je vooraf of aan het begin van de afspraak moest afrekenen maar fooi betaal je nooit vooraf en alléén als de dame een goede service levert. Of bedoel je €25 voor een "extra" handeling zoals PZC o.i.d.?
Ik noem het achteraf fooi omdat deze dame allistaande moeder was en ik dit voor haar 2 kids gaf. Ik gaf haar een heerlijke massage ervaring van 45 minuten waarna zij heerlijk klaar kwam (misschien wel iets te heftig want ze lag minuten met haar handen voor haar ogen 🤪) 🤗, in mijn mail had ik al aangegeven gek op een sloopt BJ zonder condoom te willen. Daarna gaf ze aan dat ik niet in haar mond mocht klaar komen, "geen probleem" zei ik, en toen ging ze smoesjes bedenken dat zij niet onder kon liggen want "benauwdheid", ik zeg prima dan boven, kon ook niet want " benauwdheid". Toen ben ik 3 minuten lepeltje lepeltje achter haar gaan liggen en zei ze " ik weet ook niet wat ik heb en ik ga douchen". Mag ik mee douchen? Nee.. en was de date voorbij.
Kortom een kostbare leergeld ervaring. Ik maak hier binnenkort een recensie van 🤗💦💪🤣
 
Dit is precies de reden waarom ik in het begin nooit lange dates doe. Dus nooit de 1e keer een date van 1,5 uur. Liever een half uur of 45 min om elkaar te leren kennen. Als dat goed gaat een eventuele volgende keer wat langer. Dan kun je dit soort dingen voorkomen.
 

Bijlagen

  • DrY4XVcWoAEAADa.jpg
    DrY4XVcWoAEAADa.jpg
    119,1 KB · Weergaven: 38
Zijn jullie onderhand ook de leugens van
sommige dames zat? Liegen over leeftijd, foto's die niet kloppen, beloftes die niet worden nagekomen en meer. Ik bezoek nu alleen maar nog vrouwen met goede recensies.

Het spreekwoord luidt niet voor niets: "Hoeren en boeven zijn één gespan." Ik ben het er echter niet helemaal mee eens. Ken ook goudeerlijke dames van plezier. Deze dames bezoek ik dan ook het liefst. Voorderest afgaan op de klik die je hebt als je met haar praat. Tevens zeggen goede recensies op dit forum vaak ook een hoop.
 
Het spreekwoord luidt niet voor niets: "Hoeren en boeven zijn één gespan." Ik ben het er echter niet helemaal mee eens. Ken ook goudeerlijke dames van plezier. Deze dames bezoek ik dan ook het liefst. Voorderest afgaan op de klik die je hebt als je met haar praat. Tevens zeggen goede recensies op dit forum vaak ook een hoop.
In elk beroep waar er makkelijk en snel geld verdient wordt zul je boeven vinden en dit is zo'n beroep.
 
Is het eigenlijk normaal hier dat er smalend gedaan wordt over seksuele voorkeuren?
Waarom wordt elbowdeep fisting belachelijk gemaakt?
En zo is er altijd wel weer iemand beledigd. Welkom in 2022. Als ik daar een grapje over wil maken, dan doe ik dat. En als jij daar aanstoot aan neemt, dan lees je het niet. En doe even normaal, je doet alsof elbow fisting iets is wat volkomen normaal is. Als ik hier vertel dat ik graag een spijker door mijn eikel sla en daarna een steen eraan hang is het niet meer dan logisch dat daar een grapje over gemaakt wordt. We leven in een vrije maatschappij waar je grappen mag maken over iedereen. Ook mensen die een volledige arm in hun achterste kwijt kunnen. Sinds wanneer is het maken van grappen ineens een ding geworden.
 
Laatst bewerkt:
En zo is er altijd wel weer iemand beledigd. Welkom in 2022. Als ik daar een grapje over wil maken, dan doe ik dat. En als jij daar aanstoot aan neemt, dan lees je het niet. En doe even normaal, je doet alsof elbow fisting iets is wat volkomen normaal is. Als ik hier vertel dat ik graag een spijker door mijn eikel sla en daarna een steen eraan hang is het niet meer dan logisch dat daar een grapje over gemaakt wordt. We leven in een vrije maatschappij waar je grappen mag maken over iedereen. Ook mensen die een volledige arm in hun achterste kwijt kunnen. Sinds wanneer is het maken van grappen ineens een ding geworden.
Vind jij dat normaal?! Dat vind ik nog veel zorgwekkender dan de grappenmakerij zelf.
Natuurlijk is een grapje oké, maar ik heb het hier over minachting van seksuele verlangens. Het gaat hier immers niet om één grapje, maar om meerdere berichten waarin een seksuele handeling gewoonweg belachelijk gemaakt wordt. Volgens mij moeten we dat niet willen op een forum waar we ervaringen en verlangens omtrent betaalde seks, en dus ook die seksuele verlangens, met elkaar uitwisselen. Hier wil je graag de zekerheid hebben dat er niet om je seksuele verlangens wordt gelachen of er de draak mee gestoken wordt, of dat nu elbowdeep fistfucking of sounding (kennelijk ook iets waar je graag grapjes over maakt) of wat dan ook is.
Voor de goede orde: ik ben niet beledigd, ik was immers niet het lijdend voorwerp. Ik vind het echter wel belangrijk dat er hier vrijuit gesproken kan worden over ervaringen en verlangens, zonder dat mensen daarbij belachelijk gemaakt worden.
 
Vind jij dat normaal?! Dat vind ik nog veel zorgwekkender dan de grappenmakerij zelf.
Natuurlijk is een grapje oké, maar ik heb het hier over minachting van seksuele verlangens. Het gaat hier immers niet om één grapje, maar om meerdere berichten waarin een seksuele handeling gewoonweg belachelijk gemaakt wordt. Volgens mij moeten we dat niet willen op een forum waar we ervaringen en verlangens omtrent betaalde seks, en dus ook die seksuele verlangens, met elkaar uitwisselen. Hier wil je graag de zekerheid hebben dat er niet om je seksuele verlangens wordt gelachen of er de draak mee gestoken wordt, of dat nu elbowdeep fistfucking of sounding (kennelijk ook iets waar je graag grapjes over maakt) of wat dan ook is.
Voor de goede orde: ik ben niet beledigd, ik was immers niet het lijdend voorwerp. Ik vind het echter wel belangrijk dat er hier vrijuit gesproken kan worden over ervaringen en verlangens, zonder dat mensen daarbij belachelijk gemaakt worden.
Jezus wat zijn mensen toch lichtgeraakt tegenwoordig. Ik ga verder niet meer in op die onzin. En ik blijf grappen maken wanneer ik dat wil dus ik zou je willen adviseren mij op negeren te zetten. Doe het alsjeblieft.

En waar je die onzin over sounding vandaan haalt weet ik niet, had ik nog nooit wat over gezegd. Maar nu je me er toch op wijst, zal ik daar ook wel even wat leuks op gaan verzinnen, dank je wel!
 
Mes snijd langs twee kanten heren 😇 Ik zie die afdruk van een trouwring wel hoor.
Dat is niet aan twee kanten snijden. Als een dame vertelt het niet met getrouwde mannen te willen doen, dan zeg ik "oké dan ben ik niet voor jou". Als ik het niet met 40 jarigen wil doen dan verwacht ik van de 40 jarige dat ze hetzelfde zegt, en niet "ik ben 28".
 
Terug
Bovenaan Onderaan