Leugens van DVP'S

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is niet aan twee kanten snijden. Als een dame vertelt het niet met getrouwde mannen te willen doen, dan zeg ik "oké dan ben ik niet voor jou". Als ik het niet met 40 jarigen wil doen dan verwacht ik van de 40 jarige dat ze hetzelfde zegt, en niet "ik ben 28".
Ja dat..... En als klant betaal je. Dus die leugens doen er dan ook niet toe,moest je ze maken.
 
Dat is niet aan twee kanten snijden. Als een dame vertelt het niet met getrouwde mannen te willen doen, dan zeg ik "oké dan ben ik niet voor jou". Als ik het niet met 40 jarigen wil doen dan verwacht ik van de 40 jarige dat ze hetzelfde zegt, en niet "ik ben 28".
Weer een lekkere veralgemening 😇 Niet alle dames liegen over de leeftijd of wat dan ook. Zie ook ergens de humor eens van in
 
Weer een lekkere veralgemening 😇 Niet alle dames liegen over de leeftijd of wat dan ook. Zie ook ergens de humor eens van in
Ik kan begrijpen dat je een paar jaar van je leeftijd afhaalt, ook uit het oogpunt van privacy, maar wat ik minder waardeer zijn dvp's die liegen over mogelijkheden (en dan heb ik het niet over aspecten van hygiëne of zo, dat snap ik dan wel).
 
Ik kan begrijpen dat je een paar jaar van je leeftijd afhaalt, ook uit het oogpunt van privacy, maar wat ik minder waardeer zijn dvp's die liegen over mogelijkheden (en dan heb ik het niet over aspecten van hygiëne of zo, dat snap ik dan wel).
Soms willen dvp's gewoon ff afwachten of de klik er is om bepaalde mogelijkheden toe te laten he. Simple as that. Elke dvp-klant connectie is uniek. Natuurlijk zijn er ook veel die een vast patroon volgen tijdens de Date.
 
Ik kan begrijpen dat je een paar jaar van je leeftijd afhaalt, ook uit het oogpunt van privacy, maar wat ik minder waardeer zijn dvp's die liegen over mogelijkheden (en dan heb ik het niet over aspecten van hygiëne of zo, dat snap ik dan wel).
Dat begrijp ik volkomen. Dat is niet oké :) Wel niets te maken met wat ik postte
 
Soms willen dvp's gewoon ff afwachten of de klik er is om bepaalde mogelijkheden toe te laten he. Simple as that. Elke dvp-klant connectie is uniek. Natuurlijk zijn er ook veel die een vast patroon volgen tijdens de Date.
Ik doelde meer op de types die denken: 'baat het niet dan schaadt het niet' en op een advertentie op Kinky maar alle opties aankruisen.
 
Is het eigenlijk normaal hier dat er smalend gedaan wordt over seksuele voorkeuren?
Waarom wordt elbowdeep fisting belachelijk gemaakt?
Dat is niet het geval. Het is juist goed om met een knipoog
Is het eigenlijk normaal hier dat er smalend gedaan wordt over seksuele voorkeuren?
Waarom wordt elbowdeep fisting belachelijk gemaakt?
Ja, humor ……..
Als we ergens over lachen, maakt niet uit wat, dan is dat omdat er iets of iemand belachelijk gemaakt wordt. Noem mij slechts één cabaretier die mensen laat lachen zonder dat. Meestal wordt dan iets uit het dagelijk leven veel groter of veel kleiner gemaakt.
Maak het niet groter dan het is!
Juist 'wat luchtig' of 'lastige' onderwerpen praten maakt het makkelijker bespreekbaar.
Zolang het niet direct op de man gericht is moet het kunnen. Ja, en jullie mogen best om mij lachen omdat ik elke avond door mijn vriendin in bed ingestopt wordt met mijn teddybeer.
 
Dat is niet het geval. Het is juist goed om met een knipoog

Ja, humor ……..
Als we ergens over lachen, maakt niet uit wat, dan is dat omdat er iets of iemand belachelijk gemaakt wordt. Noem mij slechts één cabaretier die mensen laat lachen zonder dat. Meestal wordt dan iets uit het dagelijk leven veel groter of veel kleiner gemaakt.
Maak het niet groter dan het is!
Juist 'wat luchtig' of 'lastige' onderwerpen praten maakt het makkelijker bespreekbaar.
Zolang het niet direct op de man gericht is moet het kunnen. Ja, en jullie mogen best om mij lachen omdat ik elke avond door mijn vriendin in bed ingestopt wordt met mijn teddybeer.
Amen.
 
Die opmerking lees ik vaker, maar de anus is een kringspier. Ik heb die getraind is in het verder open kunnen. Goed afsluiten doet die na 43 jaar fisten nog steeds.
Het was dan ook maar een grapje hoor. Maar blij om te horen dat je anus nog in mint condition verkeert!

Dan even een serieuze noot: je hebt ook helemaal gelijk. Alleen, en dat zeg ik ook met alle egards: het is wel een kwestie van voorzichtig zijn. Langzaam trainen. Want zodra er een scheurtje in je kringspier komt heb je wel ineens te maken met incontinentie. Alles kan kapot. Maar gezien het feit dat je al 43 jaar "in het vak" zit weet je ongetwijfeld heel goed waar je grenzen liggen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Elke mogelijkheid moet je serieus nemen. Waar het voor de een iets lachwekkends is, is het voor een ander juist iets wat men graag wilt. Ik heb fisten geleerd bij een MRS, want je moet wel weten wat je doet.

Als sekswerkers net zo zouden reageren als sommige v jullie, dan kunnen we net zo goed stoppen.
Je kan in ieder geval niet zeggen, dat je geen afwisseling hebt in je werk. Dat maakt het toch spannend
 
Afwisseling is er altijd wel, want geen enkele date gaat hetzelfde. Je werkt wel via een vast patroon, maar er is zeker verschil! Bij mij hangt t ervan af hoe iemand reageerd. Hoe meer reactie, hoe leuker het wordt. Passieve mannen die niets doen en/of laten horen zorgen iig niet voor afwisseling, die zijn enkel saai. En persoonlijk heb ik helemaal niets met of aan saaie mensen 🙄
 
Met het risico dat feestbeest mij sofort gaat aangeven bij de instanties: Ik snap dat iedereen zijn eigen voorkeuren heeft, maar wat je hier op het filmpje ziet is toch fysiek niet goed? Ik weet dat training een hoop doet maar risicoloos is dit toch allemaal niet? Ik zou zeggen google even op prolapse voordat ik weer afgefakkeld word dat ik mensen niet in hun waarde laat en zo.
 
Met het risico dat feestbeest mij sofort gaat aangeven bij de instanties: Ik snap dat iedereen zijn eigen voorkeuren heeft, maar wat je hier op het filmpje ziet is toch fysiek niet goed? Ik weet dat training een hoop doet maar risicoloos is dit toch allemaal niet? Ik zou zeggen google even op prolapse voordat ik weer afgefakkeld word dat ik mensen niet in hun waarde laat en zo.
Niet alleen ziet het er niet gezond uit.... Het ziet er ook redelijk triestig uit. Ik krijg er alvast geen harde van....
 
Met het risico dat feestbeest mij sofort gaat aangeven bij de instanties: Ik snap dat iedereen zijn eigen voorkeuren heeft, maar wat je hier op het filmpje ziet is toch fysiek niet goed? Ik weet dat training een hoop doet maar risicoloos is dit toch allemaal niet? Ik zou zeggen google even op prolapse voordat ik weer afgefakkeld word dat ik mensen niet in hun waarde laat en zo.
Punch fisting, niet mijn ding.
 
Een meisje in SKW vertelde me eens dat ze haar arm in het gat van een man had gestoken tot aan haar elleboog. Dat had ze voor 250 euro gedaan. Ik geloof haar natuurlijk niet, want onze dikke darm zou kapotscheuren en bloeden als een kalf....toch 🙄 Wat een leugenaar was dat
Het begon er mee of het een leugen is om met de arm in iemands lichaam te kunnen. Dat is geen leugen, het is wel degelijk mogelijk. Er gaat wel de nodige training aan vooraf, maar het is geen leugen.
 
Niet vlak af duven zeggen dat je niet meer welkom bent.
En ksmoesjes verzinnen,, eerst een afspraak dan op voorhand af zeggen.
En zeggen dat je een drukke week hebt.
14 dagen later terug bellen en sms. Weer iets anders.
Zeg Dan vlak af tegen een klant dat hij niet welkom is he..
 
Terug
Bovenaan Onderaan