Leugens van DVP'S

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het verbaasd me zeer dat blijkbaar de meerderheid, daar lijkt het op, het niet erg vindt als er tegen hen gelogen wordt. Weer wat geleerd.
Tja, met deze houding van de meeste mannen is het niet vreemd dat veel DVP's liegen over van alles en nog wat.
Blijkbaar mag een DVP zich alles veroorloven; liegen, discrimineren en een idioot hoog tarief vragen.
Een kritische blik zit er voor veel mannen blijkbaar niet in.
 
aan de ene kant, sja, sommige mensen zien er nou eenmaal 10 jaar ouder of jonger uit dan ze zijn... en een ID-kaart krijg je toch meestal niet te zien, dus probeer maar eens te bewijzen dat een dame liegt

Maar uit gesprekken met dvp's die ik wat beter kende weet ik dat het natuurlijk volop gebeurt. Het is gewoon jammer dat dat blijkbaar zo normaal is in een bepaalde branche om zoveel jaar van je leeftijd af te liegen, je zou hopen dat je een dame gewoon kan kiezen op basis van correcte stats...

Ik ben een paar jaar geleden begonnen met wandelen, en ik kan een paar dames aanwijzen die destijds ouder waren dan ik, die nog steeds adverteren, en nu ineens jonger zijn dan ik. Sja, dat is gewoon stom.
 
Laatst bewerkt:
Bepaald soort gedrag zoals liegen en manipuleren kun je verwachten in deze branche net zoals dat je niet raar moet opkijken dat je in een gevangenis eerder agressief gedrag kan verwachten dan in het normale leven
 
Tja, met deze houding van de meeste mannen is het niet vreemd dat veel DVP's liegen over van alles en nog wat.
Blijkbaar mag een DVP zich alles veroorloven; liegen, discrimineren en een idioot hoog tarief vragen.
Een kritische blik zit er voor veel mannen blijkbaar niet in.
Als het om seks gaat verliezen veel mannen hun gezond verstand geld maakt hen opdat moment niets meer uit, zolang ze maar aan hun trekken komen en daar maken vrouwen sterk misbruik van. Ik ben zelf vaak weggelopen omdat de dame niet op de foto's leek, maar de meeste mannen gaan toch wel naar binnen dus liegen werkt in hun voordeel en daar komen ze ermee weg ook.
 
Laatst bewerkt:
Geilheid wint meestal dan is de keuze snel gemaakt voor sommigen.
Jawel, maar dan kun je achteraf toch wel even reflecteren dat het misschien niet verstandig was.
Zelfs die reflectie hebben vele mannen niet als ik het zo lees in andere draadjes, met citaten
DVP's mogen discrimineren ('want ze hebben zo'n bijzonder beroep dat ze zich niet aan de wet hoeven te houden'), liegen ('want het gaat toch niet om de leeftijd, maar om de sex') en veel te veel geld vragen ('ik heb graag 1000 euro per uur voor haar over en zo werkt de markt van vraag en aanbod nu eenmaal').
Geen enkele kritische vraag of reflectie; ik blijf het toch apart vinden.
 
Waarom zo'n probleem maken v liegen over een leeftijd? Ik heb wel eens vrouwen en mannen ontmoet die er 20 jaar ouder uitzien dan ze zijn en andersom. Heb samengewerkt met vrouwen van dik boven de 50, waar een 20 jarige bij in de schaduw staat qua geilheid. Net zo goed met cliënten... 30 jarigen die niets uitvoeren op bed en 50+ die je alle kanten v het bed laten zien.

Leeftijd zegt geen ruk! Uitstraling, geilheid en niet zo moeilijk doen.. dat wel!
Feit is natuurlijk wel dat leeftijden indirect het tarief wat bepalen. Als je adverteerd onder 35 jaar kan je meestal wat meer vragen dan onder 50 jaar. En ik weet het, elke dame kiest haar tarief, maar de markt werkt nu eenmaal wel zo. Een potentiele klant zal dus wel denken dat hij met een 35 jarige afspreekt aan dat tarief. Verder is een keuze altijd blind ivm geilheid of kwaliteiten in bed. Dat weet je nooit op voorhand. Je betaald dus blindelings voor wat jij "lekker" vind. Vandaar dat je ook zoekcriteria kan instellen. De leeftijden van klanten hebben in dit alles geen enkele waarde, hun kwaliteiten ook niet. Want ze zijn de betalende factor.
 
Het verbaasd me zeer dat blijkbaar de meerderheid, daar lijkt het op, het niet erg vindt als er tegen hen gelogen wordt. Weer wat geleerd.
Je bent de liefste man die haar bezoekt, zwaar geschapen, grappig, attent, zorgzaam en helemaal niet oud. Als dat tegen mij gezegd wordt dan geloof ik dat allemaal heel graag. Ook daar zit vast een leugentje tussen. Maar dat boeit me niet, het maakt het juist leuk om samen te zijn. Alles een beetje pimpen kan geen kwaad. Maar ik begrijp aan de andere kant ook wel dat een advertentie enigszins juist moet zijn.
 
Laat ze maar liegen, het boeit me niet.
Ik lieg ook tegen hen over men burgerlijke staat, woonplaats, leeftijd, aantal kinderen etc ...
Ze hebben geen zaken met mijn privé-leven en ik heb geen interesse in dat van hun.
Ze mogen alleen niet liegen over wat ze voor 100 of 200 EUR allemaal willen doen en ik lieg ook niet over wat ik ga doen.
 
Feit is natuurlijk wel dat leeftijden indirect het tarief wat bepalen. Als je adverteerd onder 35 jaar kan je meestal wat meer vragen dan onder 50 jaar. En ik weet het, elke dame kiest haar tarief, maar de markt werkt nu eenmaal wel zo.

Als we nou even puur naar mij kijken.. denk ik zo dat men mijn prijs vast veel te hoog vindt. Het is ook een klap geld! Maar dat is het überhaupt bij iedere sekswerker.

Echter.. het is wel een basistarief wat men in Haarlem vraagt, voor iedereen. Dus pmc, nmc en massage. Alles wat dat niet is, betaal je extra voor, behalve bij Joke. 50 euro extra voor pzc, 30 euro voor beffen, 25/30 euro voor zoenen, 20 tot 30 euro voor een vinger in je aars... etc. Dus de rekening gaat zo dik boven de 200 euro uit komen p.u., behalve bij Joke. Zo werkt het overal, een basis tarief en dan daarboven op nog een paar extra mogelijkheden die niet incl. zijn.
Dus, al zou ik willen, dan nog valt er niet te tornen aan het basistarief. Dat kan wel ergens anders, zoals toen in de regio Eindhoven, maar is wel mijn keuze 🙂
 
Als we nou even puur naar mij kijken.. denk ik zo dat men mijn prijs vast veel te hoog vindt. Het is ook een klap geld! Maar dat is het überhaupt bij iedere sekswerker.

Echter.. het is wel een basistarief wat men in Haarlem vraagt, voor iedereen. Dus pmc, nmc en massage. Alles wat dat niet is, betaal je extra voor, behalve bij Joke. 50 euro extra voor pzc, 30 euro voor beffen, 25/30 euro voor zoenen, 20 tot 30 euro voor een vinger in je aars... etc. Dus de rekening gaat zo dik boven de 200 euro uit komen p.u., behalve bij Joke. Zo werkt het overal, een basis tarief en dan daarboven op nog een paar extra mogelijkheden die niet incl. zijn.
Dus, al zou ik willen, dan nog valt er niet te tornen aan het basistarief. Dat kan wel ergens anders, zoals toen in de regio Eindhoven, maar is wel mijn keuze 🙂
Zoals ik zei vraagt iedereen zijn eigen tarief. Ik zeg gewoon dat leeftijd indirect wel invloed heeft daarop.
Bij een eerste date weet je nooit of de klik er is. Dus dat mannen dan bvb 200 euro wat veel vinden voor een 50 jarige maar dit mss wel snel uitgeven aan een 25jarige snap ik deels. Heeft niks met kwaliteiten te maken. Die eerste keer is altijd deels blind daten.
 
Zoals ik zei vraagt iedereen zijn eigen tarief. Ik zeg gewoon dat leeftijd indirect wel invloed heeft daarop.
Bij een eerste date weet je nooit of de klik er is. Dus dat mannen dan bvb 200 euro wat veel vinden voor een 50 jarige maar dit mss wel snel uitgeven aan een 25jarige snap ik deels. Heeft niks met kwaliteiten te maken. Die eerste keer is altijd deels blind daten.
Bedoel je dat oudere dames minder zouden moeten vragen of dat ze minder vragen?
Ik vraag me alleen af, of dan ineens de dame aantrekkelijker wordt, omdat ze minder vraagt.
Als ik iemand te oud vind, dan zou ik haar ook niet bezoeken als ze minder zou vragen.
zo komt het een beetje op mij over.
 
Bedoel je dat oudere dames minder zouden moeten vragen of dat ze minder vragen?
Ik vraag me alleen af, of dan ineens de dame aantrekkelijker wordt, omdat ze minder vraagt.
Als ik iemand te oud vind, dan zou ik haar ook niet bezoeken als ze minder zou vragen.
zo komt het een beetje op mij over.
Elke dame vraagt wat ze wil. Vraag en aanbod geven uiteindelijk altijd de doorslag. Zeker als ze voor zichzelf een minimuminkomst willen garanderen. Bij dames die naast hun vaste baan nog wat ontvangen voor extra's, gelden vraag en aanbod niet. Elke klant is daar een extraatje. Ik denk dat oudere dames die beseffen dat de klant er geen 200 per uur meer voor over hebben bij hen wel zo slim zijn om een lager tarief te hanteren. Anderen zullen blijven adverteren onder een jongere leeftijd om toch minstens een klant eenmalig te binden. Of ze zouden moeten weglopen aan de deur alsnog, maar dat gebeurt procentueel heel weinig volgens mij
 
Mijn ergste leugen ooit,
Mij dus wel want ik wil geen verschrompelde kutje.
Wow… Ik had in 2019 een dame bij mij werken, haar lichaam was strak, haar poes als een spaarpot, de huid overal strak…
Een lichaam van een vrouw van 30 tot midden 30… haar gezicht van een vrouw van ongeveer 40 jaar, haar werkelijke leeftijd was 55+, niemand geloofde haar echte leeftijd… denk jij dat wanneer vrouwen ouder worden, de lippen ineens verrimpeld worden? 😂 geloof me, we krijgen eerder rimpels bij de ogen dan bij ons intieme deel.

Net als mannen hebben vrouwen ook verschillende pussy's, maar dat heeft niet zozeer met de leeftijd te maken. 🫢
 
Elke dame vraagt wat ze wil. Vraag en aanbod geven uiteindelijk altijd de doorslag. Zeker als ze voor zichzelf een minimuminkomst willen garanderen. Bij dames die naast hun vaste baan nog wat ontvangen voor extra's, gelden vraag en aanbod niet. Elke klant is daar een extraatje. Ik denk dat oudere dames die beseffen dat de klant er geen 200 per uur meer voor over hebben bij hen wel zo slim zijn om een lager tarief te hanteren. Anderen zullen blijven adverteren onder een jongere leeftijd om toch minstens een klant eenmalig te binden. Of ze zouden moeten weglopen aan de deur alsnog, maar dat gebeurt procentueel heel weinig volgens mij
Dames die naast hun baan als dvp werken vragen meestel meer geld omdat ze zich dat kunnen permitteren. Als je op sexjobs kijkt zie je veel middelmatige dvp's die soms in de veertig zijn en de hoofdprijs vragen. Blijkbaar zijn er genoeg mannen die dat willen betalen meestal zijn het Nederlandse huisvrouwen die zulke hoge prijzen vragen. Ik heb het hier over prijzen van 250 € tot soms 350 € echt bizar hoog. Dat de meeste mannen aan de deur niet weglopen is omdat ze al blij zijn dat een oude griet hen wil neuken anderen zijn weer zo geil of verlegen dat ze niet eens durven weg te lopen.
 
Laatst bewerkt:
Mijn ergste leugen ooit,

Wow… Ik had in 2019 een dame bij mij werken, haar lichaam was strak, haar poes als een spaarpot, de huid overal strak…
Een lichaam van een vrouw van 30 tot midden 30… haar gezicht van een vrouw van ongeveer 40 jaar, haar werkelijke leeftijd was 55+, niemand geloofde haar echte leeftijd… denk jij dat wanneer vrouwen ouder worden, de lippen ineens verrimpeld worden? 😂 geloof me, we krijgen eerder rimpels bij de ogen dan bij ons intieme deel.

Net als mannen hebben vrouwen ook verschillende pussy's, maar dat heeft niet zozeer met de leeftijd te maken. 🫢
De meeste mannen worden geboren met rimpels bij hun intieme deel.
 
Jammer dat niet iedereen dit doet.
Dus gaan sommige mannen met een oude taart naar bed, waar ze veel te veel voor betalen.
Kan je nagaan dat dit die sekswerker verstrekt in haar eigen gevoel en denken, dat ze het echt nog kan hebben 😂😂

Ik adverteer ook niet met mijn eigen leeftijd. Niet om klanten te trekken maar meer om mijn privacy wat te waarborgen.
Maar niet een extreem verschil.

Ik ken een dame van 40 plus die adverteert als 27 jarige en dat doet ze al jaren😂😂 Beetje opletten kan geen kwaad.
Alhoewel ze wel heel mooi is: Elke dag naar de sportschool, gezonde voeding, botoxje, silliconen.
27 zou ik haar niet geven, maar zeker wel 35.
 
Kan je nagaan dat dit die sekswerker verstrekt in haar eigen gevoel en denken, dat ze het echt nog kan hebben 😂😂

Ik adverteer ook niet met mijn eigen leeftijd. Niet om klanten te trekken maar meer om mijn privacy wat te waarborgen.
Maar niet een extreem verschil.

Ik ken een dame van 40 plus die adverteert als 27 jarige en dat doet ze al jaren😂😂 Beetje opletten kan geen kwaad.
Alhoewel ze wel heel mooi is: Elke dag naar de sportschool, gezonde voeding, botoxje, silliconen.
27 zou ik haar niet geven, maar zeker wel 35.
Mijn ervaring is dat vrouwen naarmate ze ouder worden het meer en meer kunnen hebben. Of bedoelde je het niet zo?😜
Ik reageer zelden met mijn leeftijd. Wordt ook zelden naar gevraagd. En waar dat wel het geval is hou ik keurig de leeftijdsgrens aan van de DVP.
wordt de vijver wat kleiner, maar daarmee bespaar je wel een teleurstelling bij beide partijen.
 
Mijn ervaring is dat vrouwen naarmate ze ouder worden het meer en meer kunnen hebben. Of bedoelde je het niet zo?😜
Ik reageer zelden met mijn leeftijd. Wordt ook zelden naar gevraagd. En waar dat wel het geval is hou ik keurig de leeftijdsgrens aan van de DVP.
wordt de vijver wat kleiner, maar daarmee bespaar je wel een teleurstelling bij beide partijen.
Nee ik bedoel als je de dame in kwestie treft en ze is 10 jaar ouder dan de advertentie. En je hebt alsnog sex met haar voor het afgesproken bedrag, dan concludeert zij dat ze best nog kan hebben die 10 jaartjes eraf😂😂👌🏼

Dus, gewoon weg gaan als je t niet wilt bevorderen
 
Nee ik bedoel als je de dame in kwestie treft en ze is 10 jaar ouder dan de advertentie. En je hebt alsnog sex met haar voor het afgesproken bedrag, dan concludeert zij dat ze best nog kan hebben die 10 jaartjes eraf😂😂👌🏼

Kan dan nog wel zijn dat je ogen opengaan en je het verschil niet eens erg vindt of alvast niet genoeg reden om je om te draaien en te vertrekken
 
Terug
Bovenaan Onderaan