Leugens van DVP'S

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voorlopig weet ze nog van niks dat ik dat gezien heb . Maar ik verwacht wel volgende week een berichtje van haar. Wanneer ik nog eens kom . Persoonlijk vind ik dat niet correct van die leugens . Ik ga met haar er toch eens over praten.
Gewoon even een tijdje negeren en andere dvp's bezoeken. Laat haar maar even voelen dat er iets mis is. Je bent slechts een klant die haar salaris brengt; klinkt hard maar dat is gewoon de realiteit. Na een tijdje gaat ze je wel missen (je geld) en dan pas met haar praten waarom je een tijdje afstand hebt genomen. Zo zou ik het tenminste doen maar ik ben ook een trotse 🦂. Laat zien dat ze niet met je moet sollen daar houden vrouwen wel van en krijg je de respect die je verdient. Maak het ook niet te zwaar dan het is; it's only business.
 
Onlangs meegemaakt. Ik kreeg een berichtje van mijn vaste raam dvp . Wanneer ik langs kom . Mijn antwoord was maandag 14.00 u of 15.00 . Ze zij ok . Voor 14.00 u stuurde ze mij een berichtje. Dat ik eventueel om 16.00 kon langskomen . Omdat ze een afspraak had met een dvp vriendin voor iets te gaan eten. Ik stuurde haar een berichtje terug dat ik niet wou langskomen om 16.00 . Enkel om 15.00 . 5 minuten later kreeg ik een berichtje terug. Ze was akkoord dat ik om 15.00 mag langskomen. Tijdens mijn bezoekje belde haar iemand nog op . Maar ze liet haar gsm rinkelen. Ze nam niet op . Na de daad enz .. Ging ze terug mee naar voren voor mij buiten te laten. Een andere dvp die daar ook zat . Gaf haar een teken dat er iemand aan het wandelen en te gelijk aan het bellen was . Ik vroeg aan haar verwacht je soms een andere klant . Neen zegt ze . Toen ik terug buiten was. Bleef ik nog een klein beetje hangen in de buurt. Wat zag ik van ver dat er iemand naar binnen ging. Ik dacht in mijn zelf waarom lieg je daar over ?
Dus ze verbreekt een afspraak voor jou (of dit nu met een vriendin is, of een andere klant is eigenlijk niet van belang) en dan klaag je over een klein leugentje (wat misschien geen leugentje is). Waarom zou je hier nog een probleem van maken?
 
Dus ze verbreekt een afspraak voor jou (of dit nu met een vriendin is, of een andere klant is eigenlijk niet van belang) en dan klaag je over een klein leugentje (wat misschien geen leugentje is). Waarom zou je hier nog een probleem van maken?
Ik had tenslotte wel voorrang gekregen. Tegen over die andere. Dat is wel waar natuurlijk.
 
Toen ik met haar naar voren ging voor mij buiten te laten . Reageerde een andere dvp dat er man was die al paar gaan kijken was . Ergens in de buurt rond liep. En ik vroeg direct aan haar. Heb je soms een afspraak met hem . Neen zeg ze tegen mij . Want ze ging eten met een andere collega op restaurant. Kort daarna zie ik die man wachten aan haar raam . En hij ging naar binnen.
 
Een vriendschappelijke relatie tussen 2 mensen noemt dat … ik ben ook goede vrienden met mijn baas en dat is ook zakelijk maar toch hebben wij een klik

Zo werkt het toch overal ?

Je kunt collega's , of klanten (niet-seks), werkgevers/opdrachtgevers hebben die het heel strikt zakelijk doen en alles strak afbakenen.
Dat kan, en dat kan ik ook. Altijd alleen z'n eigen ding doen, maar dan opeens mijn hulp nodig ? Hij zoekt het maar lekker zelf uit, ik ben druk, we doen ieder ons eigen werk , toch ?
Groot probleem , of spoedje ? Jammer , 17:00:01, mijn werkdag zit er lang en breed op, morgen is er weer een dag. Overwerk ? Had je maar eerder moeten aanvragen.
Niet mijn voorkeur als het zo moet, maar ik ben natuurlijk niet gek.

Het hoeft niet vaak zo , meestal heb je met geschikte mensen te maken voor wie ik best wat extra wil/kan doen omdat dingen even vervelend voor ze misliepen, is het gewoon lekker om met (cq voor) ze werken, en komt een keer zo'n stapje harder lopen ook wel weer terug.
Het wil niet zeggen dat we boezemvrienden zijn ofzo, gewoon geschikte mensen in een betaald werk setting met een gezamelijk doel.

Het werkt voor mij prima op die basis , in mijn eigen werkomgeving, en ook in de gevallen waarin ik de klant ben.
 
Ik had tenslotte wel voorrang gekregen. Tegen over die andere. Dat is wel waar natuurlijk.
Volgende keer misschien niet meer …. Ik zou mij ten eerste excuseren voor het feit dat je afdwong dat je om 15:00 kon komen , beter was dan om te zeggen dat je niet kon een uur later en wel een andere dag zou afspreken …. Is mijn persoonlijke mening
 
Volgende keer misschien niet meer …. Ik zou mij ten eerste excuseren voor het feit dat je afdwong dat je om 15:00 kon komen , beter was dan om te zeggen dat je niet kon een uur later en wel een andere dag zou afspreken …. Is mijn persoonlijke mening
Ze vroeg zelf eerst aan mij om hoe laat dat ik wou langskomen. En ze was direct akkoord. Een paar uurtjes later . Vroeg ze aan mij voor eventueel mijn afspraak te wijzigen. Naar een andere tijdstip. En ik heb haar voorstel afgewezen.
 
Volgende keer misschien niet meer …. Ik zou mij ten eerste excuseren voor het feit dat je afdwong dat je om 15:00 kon komen , beter was dan om te zeggen dat je niet kon een uur later en wel een andere dag zou afspreken …. Is mijn persoonlijke mening
Is maar goed dat hij een andere mening heeft.
Mijn inziens zou de dvp zich moeten excuseren. Ze had blijkbaar gewoon een dubbele afspraak gemaakt, tenminste zo komt het op mij over.
 
Voor mij ook . Waarom zou ik moeten opschuiven voor een ander ? Zij was de vragende partij en ik niet .
je hebt toch niks fout gedaan ?
ik zou het gewoon zo laten en als ze er zelf niet over begint, het er niet meer over hebben.
Ik vind dat je als wandelaar best wel een beetje ruggengraat mag hebben, en niet altijd maar mee hoeft te gaan wat de dvp goed uit komt.
 
Ze vroeg zelf eerst aan mij om hoe laat dat ik wou langskomen. En ze was direct akkoord. Een paar uurtjes later . Vroeg ze aan mij voor eventueel mijn afspraak te wijzigen. Naar een andere tijdstip. En ik heb haar voorstel afgewezen.
Belt ze jou altijd voor afspraken? Ik zou dat niet willen ik beslis zelf of ik met iemand wil afspreken zo blijf je natuurlijk steeds terugkomen wel slim van haar de klanten bellen of ze willen komen. Hoevaak heb je haar trouwens al bezocht?
Volgende keer misschien niet meer …. Ik zou mij ten eerste excuseren voor het feit dat je afdwong dat je om 15:00 kon komen , beter was dan om te zeggen dat je niet kon een uur later en wel een andere dag zou afspreken …. Is mijn persoonlijke mening
Ik zou haar handen en voeten ook gaan kussen wel zo netjes he.😅
 
je hebt toch niks fout gedaan ?
ik zou het gewoon zo laten en als ze er zelf niet over begint, het er niet meer over hebben.
Ik vind dat je als wandelaar best wel een beetje ruggengraat mag hebben, en niet altijd maar mee hoeft te gaan wat de dvp goed uit komt.
Ik heb al 2 keer meegemaakt dat ik moest op schuiven voor een ander. De eerste keer moest ik 45 minuten buiten wachten in de kou. En ze had dat daarna terug goed gemaakt door mij extra tijd te geven. En de tweede keer moest ik ook een uurtje later komen. Dan heb ik haar duidelijk gezegd dat dit laatste keer was . Of ik stop ermee . Dus zocht ze een ander uitvlucht deze keer. Maar dat sprookje ging door.
 
Belt ze jou altijd voor afspraken? Ik zou dat niet willen ik beslis zelf of ik met iemand wil afspreken zo blijf je natuurlijk steeds terugkomen wel slim van haar de klanten bellen of ze willen komen. Hoevaak heb je haar trouwens al bezocht?

Ik zou haar handen en voeten ook gaan kussen wel zo netjes he.😅
Ja ze belt mij vaak voor afspraken te maken met mij . Met periodes soms elke dag of om de twee dagen. Dan zeg ze ik mis jouw . Jij bent belangrijk voor mij. Kom a.u.b. . Zeker al rond 60 bezoekjes. Waarschijnlijk bel ze iedereen op . En ze zegt ook tegen mij. Dat ik geen andere dvp mag bezoeken. Dat vind ze niet leuk .
 
Ik heb al 2 keer meegemaakt dat ik moest op schuiven voor een ander. De eerste keer moest ik 45 minuten buiten wachten in de kou. En ze had dat daarna terug goed gemaakt door mij extra tijd te geven. En de tweede keer moest ik ook een uurtje later komen. Dan heb ik haar duidelijk gezegd dat dit laatste keer was . Of ik stop ermee . Dus zocht ze een ander uitvlucht deze keer. Maar dat sprookje ging door.
ik denk dat je gewoon de eer aan je zelf moet houden.
En ze zegt ook tegen mij. Dat ik geen andere dvp mag bezoeken. Dat vind ze niet leuk .
Hoef je dan ook niet te betalen?
 
Ja ze belt mij vaak voor afspraken te maken met mij . Met periodes soms elke dag of om de twee dagen. Dan zeg ze ik mis jouw . Jij bent belangrijk voor mij. Kom a.u.b. . Zeker al rond 60 bezoekjes. Waarschijnlijk bel ze iedereen op . En ze zegt ook tegen mij. Dat ik geen andere dvp mag bezoeken. Dat vind ze niet leuk .
60 keer dat is veel man zovaak hoef je haar ook weer niet te bezoeken ik zou een andere nemen begint op een relatie te lijken niet gezond.
 
Ja ze belt mij vaak voor afspraken te maken met mij . Met periodes soms elke dag of om de twee dagen. Dan zeg ze ik mis jouw . Jij bent belangrijk voor mij. Kom a.u.b. . Zeker al rond 60 bezoekjes. Waarschijnlijk bel ze iedereen op . En ze zegt ook tegen mij. Dat ik geen andere dvp mag bezoeken. Dat vind ze niet leuk .
Nou jij wordt gewoon in de zeik genomen en je bent waarschijnlijk niet de enige.
 
Idd… elke dag bellen is wat te veel , met mijn vaste dame heb ik geregeld contact via berichten en soms bellen maar het is zeer zelden dat ze zelf iets voorstelt om af te spreken ….. berichten gaan dikwijls over de normale dingen in het leven …
 
Idd… elke dag bellen is wat te veel , met mijn vaste dame heb ik geregeld contact via berichten en soms bellen maar het is zeer zelden dat ze zelf iets voorstelt om af te spreken ….. berichten gaan dikwijls over de normale dingen in het leven …
Dat is wel met periodes. Dat ze mij soms te veel belt . Nu is het even rustig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan