WHEM Leuke plaatsen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
IN de advertenties kijken zou ik dan zeggen. Een beetje een rare vraag. En mocht je antwoord verwachten dan is het misschien interessant als je een beetje zegt waar je die ongeveer wil vinden.

De meesten wel wellicht, sommigen zullen ook op hotel (daghotel/lovehotel) maar die huren dat dan voor bvb een ganse dag. Sommigen, vooral buitenlandse dames, ontvangen soms met meerder in een huis dat ze tijdelijk huren.

In jouw geval zou ik op RL ook zoeken op taal. Ik weet niet welke talen jij vlot speekt, maar met een nederlandstalige dame zal de communicatie vlotter verlopen. Kan je aan de telefoon alvast de vragen stellen waar je nog mee zit. Waar? Hoe? Wat?
Zeg gerust dat je nieuw bent hierin. Dat zijn we hier allemaal geweest. ;)

Bij een ander onderwerp heb ik onlangs enkele tips gegeven aan een beginnende wandelaar. (link hieronder gaat direct naar mijn bericht) Zoek met dat in je achterhoofd op locatie, handelingen, whatever,...
Da's zo'n beetje wat mijn ervaring me geleerd heeft om ontgoochelende dates te voorkomen, want geloof me: die heb ik vroeger òòk gehad.

In jouw geval zou ik op RL ook zoeken op taal. Ik weet niet welke talen jij vlot speekt, maar met een nederlandstalige dame zal de communicatie vlotter verlopen. Kan je aan de telefoon alvast de vragen stellen waar je nog mee zit. Waar? Hoe? Wat?
Zeg gerust dat je nieuw bent hierin. Dat zijn we hier allemaal geweest. ;)

Bij een ander onderwerp heb ik onlangs enkele tips gegeven aan een beginnende wandelaar. (link hieronder gaat direct naar mijn bericht) Zoek met dat in je achterhoofd op locatie, handelingen, whatever,...
Da's zo'n beetje wat mijn ervaring me geleerd heeft om ontgoochelende dates te voorkomen, want geloof me: die heb ik vroeger òòk gehad.

Even off-topic, maar wat een geweldige nick name! 😂

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan