Parampapam
Newbie
- 3
- 09/03/23
- 0
Weet er iemand leuke plaatsen waar de vrouw echt op haar eigen werkt en thuisontvangst doet? Geen privéhuis of club...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEven off-topic, maar wat een geweldige nick name!In jouw geval zou ik op RL ook zoeken op taal. Ik weet niet welke talen jij vlot speekt, maar met een nederlandstalige dame zal de communicatie vlotter verlopen. Kan je aan de telefoon alvast de vragen stellen waar je nog mee zit. Waar? Hoe? Wat?
Zeg gerust dat je nieuw bent hierin. Dat zijn we hier allemaal geweest.
Bij een ander onderwerp heb ik onlangs enkele tips gegeven aan een beginnende wandelaar. (link hieronder gaat direct naar mijn bericht) Zoek met dat in je achterhoofd op locatie, handelingen, whatever,...
Da's zo'n beetje wat mijn ervaring me geleerd heeft om ontgoochelende dates te voorkomen, want geloof me: die heb ik vroeger òòk gehad.
![]()
Mijn eerste keer was een ramp
Ik ben een tijdje geleden op dit forum terechtgekomen, de wereld van de betaalde seks is voor mij helemaal nieuw, lees nu al bijna een jaar mee hier. Ik heb me ook afgevraagd wil ik dit echt en uiteindelijk was het antwoord wel ja probeer het maar een keer. Dus iemand uitgezocht naartoe gegaan...www.girlsreview.nl