Leyla, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
12
10/03/23
14
Heren, pas op bij deze dame!

Ik ben helaas getrapt in de actie van deze 'dame', maar met dit bericht wil ik voorkomen dat meerdere hierin zullen trappen. Ze houdt meerdere plaatsen aan per avond. Het betreft deze advertentie: https://www.kinky.nl/advertenties/4981744-leyla

App contact ging vrij snel en we konden snel afspreken. Ze spreekt Nederlands, ondanks dat dit niet als talen in haar profiel staat. De dame (in het donker was het lastig te zien of de foto's wel van haar waren, waarschijnlijk niet) vroeg of ik haar kwam ophalen bij haar taxi, zodat ze die meteen kon betalen. Dom van mezelf om hierin mee te gaan, want je kunt wel raden wat er is gebeurd. Ik overhandig het geld, mevrouw stapt de 'taxi' (een witte bmw met twee mannen erin) in om de taxi te betalen en met piepende banden rijden ze weg. Weg geld, weg date.

Rookie mistake vanuit mijn kant (nooit vooruitbetalen heb ik nu wel geleerd), maar dat neemt niet weg dat dit pure oplichting is.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan