Recensie Lia, Casa Lucia, Herk-de-Stad 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Duvalleke

Newbie
11
05/09/21
4
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/casa-lucia-lia-aanwezig.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Lia geweest. Mijn eerste keer dat ik hier in dit huis kwam
Heel mooi meisje met mooie natuurlijke borsten. C cup. Eerst even gaan douchen terwijl zij toekeek, haar ogen gericht op 90 CM 😁.
Daarna de kamer op en vroeg ze of ze moest strippen. Ik keek verlekkerd toe vanop het bed en zij zo van " je mag me aanraken hoor". Dat liet ik mij geen 2 keer zeggen. BH uit en lekker met haar borsten spelen. Tongzoenen doet ze normaal niet (misschien omdat ze een beugel heeft) maar als ik nog eens zou komen konden we wel iets regelen. Ze gaf wel wat zoetjes op de mond. Ze deed een condoom aan mijn harde paal en begon mij lekker te pijpen. Dit was al zo lekker dat ik niet vroeg of ze ook zonder deed. Is in dit huis meestal extra te betalen heb ik ergens gelezen. Op mijn vraag stopte ze met pijpen en zei ze van kan ik hier gaan zitten terwijl ze naar mijn lul wees. Ze duwde mij achteruit op het bed en ging lekker op me zitten. Ze begon lekker te rijden en na een paar minuten moest ik alweer vragen om te stoppen pfff. Nog wat liggen knuffelen en met die lekkere borsten spelen, toen vroeg ze of ik haar terug wilde neuken en ze wilde horen als ik klaar ging komen. Lekker in missionaris, eerst zachtjes en daarna met enkele flinke stoten heerlijk klaargekomen.
Lia vond ik best grappig en ook zeker niet verlegen.
Ze is nog hier tot 14 maart zei ze me nog en of ik voor die tijd nog eens terug wou komen. Is een beetje uit de richting anders ging ik nog wel eens terug. Aan de deur nog 2 zoenen gekregen en met een fijn gevoel huiswaarts gereden.
 
Ik wou vandaag bij haar langsgaan, eerst gebeld nam de huisbaas op maar was wel heel arrogant.

"Kijk de website voor alle info"
Over de vraag van intiem. "Geen info over de lijn, daag"

Soit, omdat mijn broek vol goesting zat en ik op werk toch een opening had, even gepasseerd.
Bleek ze pas vanaf 11 uur te openen terwijl ik om 10:45 daar stond.

Even gebeld kreeg ik leuk te horen dat ze vanaf 11 uur open waren, en ik maar moest wachten tot 11 uur.

Eerst wou ik het nog doen, maar heb achteraf toch nog andere reviews gelezen en daarna maar besloten om te vertrekken.

Jammer, maar soit.
Zag er echt een toppertje uit...
 
Ik geloof niet dat je er veel aan gemist heb, Emir. Die onvriendelijke telefoniste herken ik ook. Ze gooit de hoorn op de haak zodra je vragen stelt over de dienstverlening van de dames. Duidelijke minachting van de klanten. Lia heb ik een hele tijd geleden eens bezocht. Wat mij is bijgebleven hoe onaangenaam alles was. Eerst van alles met haar afgesproken en betaald, echter op de kamer kwam ze op de gemaakte afspraken terug. Desondanks nog geprobeerd om er het beste van te maken maar het bleef erg ongemakkelijk. Onvriendelijk ook. Bij vertrek gaf ze mij te verstaan dat ik beter een vriendin kon zoeken.
 
Ik sluit me aan bij Frank. Ben vorig jaar een keertje bij deze dame geweest. Ze wilde me absoluut blinddoeken in de kamer omdat ze me een 'sensory experience' zou geven. Toen ik aangaf dat ik eerder visueel ingesteld was, negeerde ze me gewoon dus ik liet haar een tijdje begaan maar het was duidelijk dat ze tijd aan het kopen was. Ze pijpte me vluchtig en smeerde dan een grote klodder glijmiddel op haar poes waarbij ze ook nog eens het handje ertussen hield. Te mijden!
 
Wat betreft de telefonist(e). Die mensen worden vaak opgebeld door mannen die zich rukken aan telefoon of de domste vragen stellen.
Ik zeg niet dat ze daarom het recht hebben om kortaf te zijn, maar ik kan er zeker begrip voor opbrengen.
 
Opgelet. Casa Lucia gebruikt altijd 4 of profielen op RL. Telkens er een andere dame komt veranderen ze enkel de naam en de foto's. De eerste prima recensie van Lia, gaat eigenlijk over Bruna daar deze echt goed is en een beugel draagt. Lia die er nu is, is inderdaad niet aan te bevelen. Veel praatjes maken en niets kan of mag. Anders dames in dit huis zijn wel meestal meer dan ok.
 
Terug
Bovenaan Onderaan