Recensie Lia, Spoorlaan 20 Tilburg 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Okido013

Newbie
12
18/02/22
5
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.spoorlaan20.nl/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zag dat er een nieuwe dame bij spoorlaan 20 was en benieuwd en na een telefoontje of ze beschikbaar was gelijk richting Tilburg afgereisd. Toen ik binnen kwam vertelde de Gastheer dat ze beschikbaar was maar stelde voor om ook even de andere dames voor te stellen. Deze dames waren ook allemaal zeer vriendelijk en aantrekkelijk maar toch voor lia gekozen omdat ik daar mijn zinnen op had gezet. Na de financiële verplichtingen en ontvangst van een drankje met Lia naar boven.
Na een korte kennismaking en een wasje samen op bed en elkaars lichamen te verkennen. ze heeft prachtige borsten waar ik met moeite van af kon blijven. Ze pijpte heerlijk en haar natte kutje was heerlijk om te vingeren. Haar neuken was ook heerlijk en ze hield het lang vol wat ik zeer fijn vind. gelukkig kwam er geen glijmiddel bij te pas (ze was al nat van het vingeren:). De 30 min vlogen voorbij en het was een bezoek dubbel en dwars waard en ga zeker nog eens vaker bij spoorlaan 20 langs. Lia is een aanwinst voor spoorlaan 20 en hopelijk is ze er vaker te vinden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.spoorlaan20.nl/rooster/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eindelijk bij Lia geweest. Blij te horen dat ze vast bij de Spoorlaan wil blijven. Dit is de eerste keer voor haar in dit beroep dus nog wat onervaren en daardoor iets afwachtend. Je zult zelf het voortouw moeten nemen. Maar dat wordt ruim gecompenseerd door hoe lief en enthousiast ze is. Ze vindt het echt leuk om te doen.

Na haar heerlijke lichaam wat verkend te hebben haar een paar keer klaargevingerd. Op een gegeven moment was ze zo geil dat ze me om meer smeekte. Moest haar verder een beetje sturen. Net als bij veel jonge meiden heeft ze nog niet de techniek voor een goeie handjob (mijn ex van 36 kon het trouwens ook niet), maar al met al toch een zeer plezierige ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan